HEVIGE BUIKkrampen (VOORAL IN DE NACHT) maar geen bloeding

Hey, 
Ik heb ook net hetzelfde. Ik ben 6-7 weken zwanger. Volgende week pas mijn eerste echo.  De eerste keer ook abnormaal veel pijn links onder in mijn buik, duizelig, misselijk, precies flauwvallen van de pijn, leek wel op weeën. Als je het opzoekt op dr google krijg je telkens  buitenbaarmoederlijke zwangerschap te zien. Ik heb het intussen al 4 dagen echt heftig met momenten. Ik maak me best wel zorgen. Keep you posted wat er gebeurd.. 
 
 
[quote quote=10599243]Hey, Ik heb ook net hetzelfde. Ik ben 6-7 weken zwanger. Volgende week pas mijn eerste echo. De eerste keer ook abnormaal veel pijn links onder in mijn buik, duizelig, misselijk, precies flauwvallen van de pijn, leek wel op weeën. Als je het opzoekt op dr google krijg je telkens buitenbaarmoederlijke zwangerschap te zien. Ik heb het intussen al 4 dagen echt heftig met momenten. Ik maak me best wel zorgen. Keep you posted wat er gebeurd..[/quote]
Bel de verloskundige, bij twijfel gelijk doen! Als het wel een bbz blijkt kun je er maar beter op tijd bij zijn en als dan blijkt dat het niet zo is ben je gelijk gerustgesteld. Bellen meis!
 
Hoi Gebruiker10414796 (en de rest)
hoe gaat het nu met je? Ik zie dat je reactie recent geplaatst is.
Ook ik heb hetzelfde.. momenteel 6 weken zwanger en al 2 dagen erg veel buikkrampen. Zo erg dat ik er misselijk van word en spontaan begin te puffen... Ik heb denk ik niet echt last van men darmen. Het voelt meer als zeer hevige menstruatiepijn of blaaskrampen.
Ik maak me natuurlijk ook erg veel zorgen, mede omdat ik al 37 ben... 
Ik kan pas volgende week donderdag naar de gynaecoloog. De huisarts gisteren kon niets voor me betekenen. 


Veel sterkte allemaal x
 
Afgelopen vrijdag avond ben ik nog naar het ziekenhuis geweest voor deze klachten. Ben 31 weken zwanger van een tweeling, en door komen en gaan van de klachten binnen 1 dag vond de gyn het beter om even te checken. Waarschijnlijk één van de baby's die draaide van hoofd naar stuit ligging. En daarbij de darmen in de weg had liggen. Pfft wat kun je daar pijn van hebben. Maar ja, dat is anders dan begin vd zwangerschap misschien? 
 
 
 
Hoi allemaal, Wat fijn dat ik dit forum heb gevonden! Dit is mijn eerste zwangerschap.Ik ben nu (denk ik) 5 weken zwanger. Sinds ik weet dat ik zwanger ben heb ik al last van bruine afscheiding, soms tegen het roze aan. Ook heb ik soms lichte menstruatie-achtige krampen. Gisterochtend half 7 werd ik wakker en vanuit het niets had ik hele ernstige buikkrampen, zo erg dat ik er eigenlijk van uit ging dat ik een miskraam had. Toen ik naar het toilet ging om te controleren of ik bloedverlies had, kreeg ik op het toilet zwarte vlekken voor m'n ogen, ontzettend duizelig, misselijk (nog helemaal niet geweest) en zweten. Ik heb toen snel geprobeerd mijn bed weer in te komen, maar halverwege nog half flauwgevallen. Eenmaal in bed kwam ik snel weer bij, de buikkrampen waren plots over. Dus heel kortdurend. Maar gelukkig geen bloederlies! Nog steeds heb ik soms wat heel licht bruin/roze gekleurde afscheidng, maar geen helder bloed.Ik vind het allemaal heel spannend of alles nu toch goed is. Pas over 3,5 week heb ik mijn eerste echo. Tot die tijd afwachten. Nog iemand die hetzelfde heeft meegemaakt? 
 
Wat een heftige en onprettige situatie! Één van onze experts heeft hier een artikel over geschreven. Wellicht dat het je kan helpen:
 
Buikpijn tijdens zwangerschap:
https://www.oudersvannu.nl/zwanger/zwangerschapssymptomen/buikpijn-tijdens-de-zwangerschap/
 
Hey ,
Ik heb 2maanden geleden een miskraam gehad helaas 2dagen na mijn menstruatie.
Nu ben ik weer zwanger ik weet dit sinds 3februarie ☺️
Ik heb me sindsdien iedere dag getest had ieder keer een mooi oplopende resultaat.
2dagen voor mijn menstruatie had ik deze keer bruin/roos verlies.
2 keer weinig oudbloed met afvegen.
Maar al 3dagen dus meestal enkel bij afvegen bruin verlies vandaag zo goed als niets.
Ik test nog steeds positief en nog steeds gevoelige tepels en groter. En totaal geen buikpijn , bij mijn miskraam vorige keer had ik buikpijn zoals bij mn menstruatie?
 
Hallo, ik ben nu 5 weken en 2 dagen zwanger. Hier hetzelfde probleem sinds een paar dagen savonds zo rond 1 uur snachts hele heftige buikkrampen met misselijkheid, nachtzweten en voor ongeveer 5 tot 10 minuten voordat het weer wegtrekt. Ik heb geen last van bloedingen.

Ik maak me heel ongerust nu lees ik dat veel meer vrouwen dezelfde klachten hebben. Dat heeft wel een beetje rust. Soms naar de toilet even kakken geeft onmiddellijk verlichting. Overdag ook wel krampen maar die van snachts zijn heftiger. Het zou heel goed kunnen dat het darmkrampen zijn. Maar op een gegeven moment weet je niet meer wat, wat is.

Ik hoop dat het snel wegtrekt. Dit is mijn eerste dus totaal ook geen vergelijkings materiaal. Naja nog 3 weken wachten voor de echo voor meer duidelijkheid.
 
Terug
Bovenaan