Hey Bianca!

Hoi An,

ik ben net thuis... was best rustig, jij lekker gewinkeld met je moeder?

dus je zou nog een test willen doen?
ik zou als ik jouw was nog even wachten. kijk over een paar dagen even...
bij mij was het wel duidelijk ongi.
dus ik ga niet testen.
ga ze nu wel   vast bestellen op de site die je zei.

hoe komt het dat je nu wat minder drinkt?
probeer wel genoeg te drinken, ook omdat je met het dieet bezig bent is
het   verstandig om genoeg te drinken.

ik had gister nog een onderwerp gelezen... daar had jij ook een paar keer op
gereageerd zag ik. kan het nu niet meer vinden en had wat gedronken en ben gelijknaar bed gegaan. maar het ging over dat sommigen van forum als zwanger worden langer duurt.   dat we hier alles bespreken etc. maar zie het dus niet meer staan. het is ook echt erg als je al jaaaren bezig bent om zwanger te mogen worden.
het is echt een geschenk als we zwanger mogen zijn.

ik hoop ook dat dew chemo aan zal slaan bij mijn vriendin.

Liefs, Bianca

Hoi Bianca,

Dat ik wat minder drinkt komt omdat ik het zo druk heb en mezelf niet de tijd gun. Ga het wel weer proberen.
Was gisteren heel erg moe dus daarom niet meer geweest hier.

Ja ik kijk wel even wat ik doe kwa dat testen.
Over het winkelen gauw gehaald wat we nodig hadden. Dus het was gewoon.

Over die forum dat was toen jij op vakantie was. Er werd toen weleens dingen geschreven die andere die al lang bezig zijn niet leuk vonden. Bijv. Ben gestopt met de pil 1 dag ben ik al zwanger. Zoiets was het. Ja dan denk je toch ook van waar gaat het over. Ze wilden gewoon even zeggen dat we ons niet druk moeten maken zo vroeg al. Waar ze gelijk in hebben. Ze bedoelden het goed.

Ik heb nu ook contact met 1 van het langer worden forum. Ze zei nog het is niet voor meiden zoals jullie bedoelt. Als ik in februari nog niet zwanger ben ga ik naar de HA zoals je weet. Als we dan worden door verwezen ga ik op een gegeven moment ook naar als zwanger worden langer duurt. Het is daar wel fijn. Kijk daar weleens.

Nou ga stoppen. Nog veel te doen en straks weer werken.

Liefs An

Hoi An,

hoe gaat het nu met je??
probeer wel tijd te maken om wat te drinken he! denk goed aan je zelf, ondands de drukte. hoor mij nu heb het abnormaal druk gehad de laatste tijd....
maar dat is nu gelukkig voorbij. man gaat vandaag nog 1 keer trap schilderen en dan is het klaar... morgen laminaat samen op zolder leggen en morgen komen ze de vloerbedekking leggen op de trappen. da nog de trapleuning schilderen en dan is het helemaal   KLaar!!!   eindelijk.... !!!

ik heb het stiekem ook helemaal gehad!!
gisteravond op kraamvisite geweest bij mijn nichtje. de eerste  in de familie.
echt een mooi meisje en huilt bijna niet.
oooh! dacht ik....

ik heb gisteravond ook met mijn man afgesproken dat ik wat minder snel op het
internet ga. van de week kwam ik ook thuis zei die en het eerste wat ik deed is pcen.
heeft ie ook gelijk in, eerst even wat drinken en kletsen met hem is idd wel gezelliger!
ook omdat zo de klusweek eraan komt en we het al zo druk hebben gehad ga ik het ff wat rustiger aan doen.

ooh, toen is dat geweest toen ik op vakantie was. ze hebben idd gelijk er ziijn er ook bij die gelijk denken zwanger te zijn...   ik heb atijd alleen maar gehoopt op een zomerbabytje maar het maakt me verder niks uit...   we hopen iedere keer dat het nu wel is... maar we hebben het niet voor het zeggen en we zullen gewoon super blij zijn!

ik ga zo ff naar m`n moeder en dan werken. vandaag tot 9.
morgenavond gaan we naar het zhuis. eerste chemo heeft ze gehad en voelde haar goed en was heel positief.

vandaag komt je vriend weer lekker thuis!!
ben je vrij vandaag? zo ja fijne dag!
en anders werkze! groetjes!!

Liefs, Bianca

Hoi An,

ik zag dat je nog niet online bent geweest, maar stuur je toch nog even
een berichtje. was lekker druk geweest vandaag, hebben net nog laminaat vast gelegd,
meer dan de helft ligt er al in. wat zijn we samen ook een team! ha,ha.ha!!
morgenvroeg gaan we weer verder...

verder alles goed? nog iets leuks gedaan vandaag?
ik kijk morgen nog even want dan ben ik toch vrij....

Liefs, Bianca

Hoi Bianca,

Gisteren avond  kon ik niet online komen internet deed het niet.
Vanmorgen moest ik vroeg weg. ging met mijn oma kerst inkopen doen.

Gisteren was ook een drukke dag op mijn werk. Had zelf een baal dag.
Dus was een rot dag. Gelukkig ging het s'avonds beter omdat mijn vriend er weer was.

Vandaag was leuk met mijn oma. Ik heb nog een nieuwe rok zwart kort en een mooie blauwe/wit trui gehad. Ze zei dat verdien jij want je doet zoveel voor mij. Dat was wel lief.
We zitten nu een film te kijken van my super ex girlfriend. Op dvd.
Dus hou het kort.
Heb het ook druk de komende tijd. Dus zal ook niet elke dag hier komen.

Dus jullie  zijn al ver. Dat is fijn.
Wat heb jij vandaag gedaan op je vrije dag?

Misschien heb ik morgen nog even tijd om te kijken.
Morgen naar mijn nichtje voor mijn nagels en s'avonds naar mijn opa wordt 80 morgen.

Zondag naar mijn schoonzusje die is jarig.

Dus een fijn weekend!!!

Liefs An

Hoi An,

dus jullie hebben lekker een feestweekend!
gefeliciteerd met je opa!! 80 jaar!!
lief van je oma dat je kleding hebt gekregen.

dus je had een beetje een baaldag, gaat het nu weer beter...

je vroeg wat ik ging doen op mijn vrije dag... we hebben gisteravond toen ik om half 10
thuis kwam nog een klein stukje laminaat gelegd op zolder..
en vandaag zijn we om half 10 opgestaan en hebben het afgemaakt. om 11 uur kwamen
ze de vloerbedekking op de trappen leggen.
hele dag nog wat gerommeld en opgeruimd in huis.

nu kunnen we aan de gang met poetsen... al die stof in huis van het zagen van de laminaat... maar we vinden het super mooi geworden. het harde werken is het zeker waard geweest.

was de film mooi? mijn man zei al dat ie in het vliegtuig draaide, maar we hebben deze niet gezien. huren jullie altijd films in de videotheek, of branden jullie.
wij hadden afgelopen zondag american pie gekeken deel 1 en 2.
is ook echt lachen. gaan deel 3 en 4 a,s zondag kijken.
morgenavond (zat) gaan we op visite bij vrienden. en zondag werd het koud hoorde ik vandaag op de radio. en zitten wij lekker op de bank dvdtje!!!
ff lekker niks doen na al dat geklus...

morgen van 9 tot 5 werken. en dan weekend.
onze mannen nog een weekje! en dan hebben ze lekker een weekje vrij!
mijn man had vandaag een snip dag genomen. en zijn vanavond nog naar zhuis
geweest, en ging goed met vriendin. wel was ze heel erg moe.
ma en di weer bestralen en woe chemo. ze denkt dat ze do of vrij naar huis zal mogen... ik hoop het zo voor de kerstdagen.... toch fijn als je thuis bent... naast je man in bed... en bij je kind...

ik ga nu echt stoppen, lekker slapen.. manlief ligt al in coma naast me... ha,ha!
Liefs, Bianca

Hoi Bianca,

Fijn dat het nu ver af is en dat het naar jullie zin is.
Ook fijn voor je vriendin als ze met de kerst thuis is.

Zeker lief van mijn oma. Ik voelde me gister redelijk. Maar vandaag ben ik weer verdrietig. Mijn nichtje die mijn nagels doet loopt echt op een roze wolk had ik meer moeite mee dan ik dacht. Ik laat het haar niet merken.
Ook kreeg ik van een ander nichtje en een vriendin kerstkaartje vandaag en daar stond bij allebei en.....? Zijn allebei in februari uitgerekend. Ik moest toen ook echt even huilen omdat het bij ons nog niet is gelukt. Ik denk ook omdat ik zo gevoel heb dat mijn vriend niet vruchtbaar is.
Ik weet ik moet posi. blijven maar heb er 1 of andere reden nu heel moeilijk mee.

Ga starks naar mijn Opa effe mijn gedachten op leuker dingen zetten.

Wij hebben gekopieerde via de vriend van mijn moeder.

Gisteravond zei mijn vriend ik heb iets wat jij heel graag wilt gekocht. Ik zei ja maak me maar weer nieuwsgierig. Daarna zei ik maar als ik mag kiezen wil ik liever een nadere kado maar dat kan je niet regelen. Hij zei  dat klopt,  dat zou ik je ook heel graag geven en het liefste had ik gehad dat je nu al zwanger was maar het is niet zo. Hij zei dus dat kan ik je niet geven deze kerst. Ik zei nou ik ben wel vruchtbaar in die week. Alleen weten we het pas in januari of het kadootje is gelukt. Ik probeer zo te denken maar onder tussen denk ik anders.

Heb jij dat ook???

Fijn weekend!!!

Liefs An

Hoi An,

hoe gaat het nu met je? ben je nog een beetje verdrietig?
ik begrijp je helemaal, ik zou ook willen dat we zwanger zouden zijn.
maar het is helaas niet zo... voor jou is het ook even vervelend zo met 2 nichtjes die een
flinke buik hebben en over 2 maanden al uitgeteld zijn.
denk dan maar dat het bij jullie ook zal zijn. helaas niet nu maar binnenkort!!

je vroeg hoe ikme voel.. ik wil nu ook niets liever... maar weet ook wel dat ik me niet te druk moet maken want dat werkt averechts..
dus hoop ik maar weer op deze maand. ik had gister avond en vanmorgen weer een buikpijn.. zou het de eisprong al kunnen zijn dacht ik, maar mijn temp was 36,7 geloof ik. ik weet het af en toe ook niet meer. mijn gedachten zijn net als jou en denk ik elke vrouw die heel graag moeder wil worden.
het lot beslist... duimen hopen en klussen meer kunnen we niet doen.

we moeten er niet teveel over nadenken en ook lekker gezellige dingen doen.
ik weet het valt niet mee want je bent er ook onbewust veel mee bezig. pillen slikken, temp meten klussen op de juiste dagen...

je gaat vandaag gezellig op verjaardag.   was het gister leuk bij je opa?
wij gaan zo laminaat dweilen en ramen lappen en dan doen we vandaag niets meer, dvd kijken en bank hangen!!!
lig nu nog op bed.. ga nu eten.
fijne dag vandaag. en hopenlijk gaat het weer iets beter!!
had je nog willen testen?

Liefs, Bianca

Terug
Bovenaan