Hey Bianca!

en alle cadeautjes gekocht voor de kerst?
ik heb nu toch wel wat spierpijn... en veel blauwe plekken!

ik ga nu stoppen want ik weet even niks te vertellen, heb ook alleen maar
weer geschildert vandaag....

fijne zondag!!

Liefs, Bianca

Hoi Bianca,

Ik ben maar 2 dagen ongi geweest want gisteren was het al over. Ochtend/middag alleen een beetje bij afvegen echt heel weinig. Ook ben ik niet zo heftig ongi geweest.
Ik heb nu ook al sinds mijn eisprong dat de rechterkant onderin buik/lies pijnlijk is. Niet heel erg maar ik voel het wel. Raar??

Jij hebt nu je vruchtbare periode van 23 december tot 27 december en je ovu dag is 26 december.
Bij mij is het 25 december tot 29 december en 28 december mijn ovu dag.

Je vroeg over kerstvakantie. Nou  wij zijn gewoon open want ouders moeten werken. Wij moeten dan juist vaak hele dagen werken omdat het vakantie is. Vakantie is bij ons juist dat je meer werkt. Ook al heb ik wat vrij genomen.
Ik werk 27 december van 13.00 tot 18.00 omdat we dan 4 kinderen hebben.
Op donderdag 28 december werk ik 8.15 tot 17.30/18.00 ligt aan hoeveel kinderen er nog zijn om 17.30. Zijn er meer dan 10 dan moet ik tot 18.00.
We hebben dan 22 kids. De week erop ben ik 2 en 3 januari vrij. Donderdag 4 januari moet ik werken ivm 40 kids. Dan werk ik van 7.30 tot 17.00.
Dus het valt mee alleen de donderdagen zijn lange dagen. Verder lekker genieten.

Ik heb van die vriendin die zwanger is boeken en tijdschriften gehad over baby's.
Ga er straks eens in neuzen. Vanavond  bij vrienden  op bezoek.

Dus je hebt flink geklust. Je moet wel om jezelf denken.

Hoe is jou ongi verlopen deze keer? Ben je nog ongi?

Liefs An

Goedemorgen An,

ja ik weet ook niet wat dat zou kunnen zijn... idd raar,
ja ook ik ben maar 3 dagen ongi geweest. en ook heeel lichtjes.
meer bij het afvegen dan in mijn broekje.
had ook geen erge buikpijn gehad, wat ik normaal wel heel veel last van had. voordat ik aan de pil ging toen ik 16 was.

dus jij moet ook veel werken... en je vriend heeft wel een week vakantie toch?
die mannen van ons kunnen nog lekkker een weekje relaxen!!!!
hopen dat het deze keer zover magzijn!!!!

dus jullie gaan het om de dag doen. elke dag is teveel..
nou wij hebben het bed vast ingezegend!!   super! tegenover het waterbed.
dat isecht niks....

leuk, dus jij zit lekker te bladeren in baby tijdschriften!!!
ik heb het al even niet meer gekocht maar lees dan de viva baby ´s
heb jij nu een leuk tijdschrift gelezen?

ik ga vanaf nu ook rustig aan doen, ben echt blij dat ikvoorlopig niet meer schilder...
moet alleen alle kerstkaarten nog schrijven... maar dat komt wel...

gaan jullie nog iets leuks doen met oud en nieuw?

Liefs, Bianca

Hoi Bianca,

Ik heb ouders en flair. Ook zat er een boek bij van Babywalz een soort wehkamp maar dan special baby's en kot uit duitsland. Staan leuke dingen in.

Bij jou ook raar je ongi. Misschien is ons lichaam echt aan het voorbereiden voor een eventueel zwangerschap. Dat zei mijn moeder tegen mij althans.
Maar we wachten af.

Ja onze mannetjes zijn lekker vrij. Ik heb voor mijn vriend een bruin t-shirt gevonden voor onder een trui. Vorig jaar zo naar lopen zoeken voor de kerst en nu gevonden.
Ook onderbroeken gekocht. Ook krijgt hij een miniatuur auto van de auto die hij nu heeft een audi a3 alleen de kleur is anders. Hij heeft van bijna elke auto die hij heeft gehad een miniatuur staan.

Ik heb voor mijn moeder de badjas en koffiepads bewaar pot die ze wil. En ik had haar getrokken bij de lootjes. Dat heb ik ook rouge, aardappel, groente en jus lepel van het bestek dat ze heeft. Ook ben ik druk bezig de surprise te maken een mond maak ik.

Mijn broer krijgt een slof sigareten weet het anders ook niet. Mijn moeders vriend krijgt een t- shirt van valentino rossi. Dat is een motor rijder uit de gp.
Voor mijn oma heb ik een spiegeltje met gedichtje en ik wil er nog iets bij doen.
Voor mijn vader en zijn vriendin moet ik nog wat kopen. Voor mijn tante en oom ook. Wat weet ik nog niet maar we zien het wel.

Ik ben nu 4 kilo kwijt in 3 weken. Dus het gaat goed het afvallen.

Hoe was het bij die vriendin?

Liefs An

Hoi Bianca,

Je vroeg wat wij gaan doen met  oud en nieuw. We gaan naar vrienden gezellig met klein clubje.  
Was ik vanmorgen vergeten te typen..

Ik ben toch moe. Ga  op tijd naar bed.

Liefs An  

Hoi An,

he he net thuis van het werken... laaste klant ging om kwart voor tien de deur uit...
morgen van 12 tot half 10 zal ook wel zo 10 uur worden of later voordat we naar huis kunnen... tegen half 11 thuis...

man is nu nog aan het schilderen... heeft morgen ook een halve snip dag genomen.
want voor vrijdag moet het klaar zijn... komt de vloerbedekking voor de trappen..

leuke bladen, het boek van baby walz had ik ook besteld is idd een leuk boekje.
maar bestel even niets meer aan bladen. mijn nichtje is postbode en brengt weleens de post bij ons...   moet binnenkort wel weer nieuwe testen bestellen, waar bestel jij ze.
ik heb vorige keer van romed gehad maar heb gezien op de site dat deze niet zo waren?
ik kan ook bij sensitest kijken.

je hebt al leuke cadeautjes gekocht als ik het zo lees. het is ook altijd moeilijk wat je moet kopen he! dus bij jullie in de familie zijn ze gek van grand prix.
bij ons in de familie ook, en voetbal niet te vergeten!

dus jullie gaan gezellig met vrienden oud en nieuw vieren!!
leuk dat je moeder zei: dat ons lichaam aan het voorbereiden is voor een zwangerschap! ik hoop het zo!!!!
idd is mijn ongesteldheid raar, had echt meer bloed bij afvegen als in mijn broekje.
zo weinig ook. maar goed we zien wel. meer doen als ons best kunnen we niet, toch!?

dus jullie hebben een mooie audi a3, zijn mooie auto`s alleen zo duur in onderhoud.
wij hebben een opel vectra, en mijn man een opel corsa.  

ik ga nu even wat drinken heb er wel dorst van gekregen.
dus misschien dat ik morgenvroeg nog reageer en anders sàvonds laat...
groetjes!!!

Liefs, Bianca

Hoi hoi,

was nog even vergeten te zeggen dat het super goed is dat je al 4 kilo kwijt bent!!
gaat het eten verder ook goed ? of heb je veel honger tussendoor?

je vroeg nog over mijn vriendin, we zijn er gister weer geweest.
ze gaan morgen beginnen met eerste chemo. op de dag dat haar man jarig is..
raar he!     ze heeft nu nog veel pijn in haar schouder, en krijgt veel morfine nu.
kan ook zelf nog niet wassen. als ze geen pijn meer heeft zou ze misschien dond
naar huis mogen. ze ging vandaag ook haar haren kort knippen. ivm makkelijker met wassen en misschien dat met de 2 de chemo haar haren uitvallen.
verder was ze heelpositief en wil ze er echt voor vechten!!

tot morgen doei doei.

Hoi Bianca,

Een collega van mij weet het ook dat ik bezig ben. Ze vroeg gisteren hoe het was met me. Ik vertelde van mijn ongi. ze zei dat had ik ook. Maar was toch zwanger. Nu heeft ze een lieve gezonde zoon. Ondanks dat ze 2x een bloeding heeft gehad van 2 dagen zo ongeveer. in de 1ste weken.
Ik heb toch last van mijn liezen en vooral rechts. Ook nog steeds veel plassen en ik drink wat minder heb het zo druk. Dus ook raar.
Van het afvallen. Ik heb dit weekend en gisteren en vandaag meer honger. Ik heb normaal na mijn ongi juist geen honger. Nu wel raar???
Nou twijfel ik of ik toch niet een test moet doen.
Wat denk jij??

Bij jou ook heel raar. Misschien toch nog een test doen?
Ik zou bij sensitest doen als je daar kunt bestellen anders bij www.matcare.nl  
Daar heb ik ook testen van de laatste via mijn nichtje die nu 9 weken zwanger is.

Wat die audi betreft valt wel mee de kosten mijn vriend kan veel zelf zoals je weet. Ook heeft een goeie vriend van hem een eigen autobedrijf/garage. Dus kan hij veel   voor inkoops prjs krijgen. Ik heb zelf een golf 3.

Opel corsa zijn leuke auto's vind ik.
Mijn moeder en d'r vriend hebben een opel astra stationwagen  die rijdt lekker.

Ik ga vanavond winkelen met mijn moeder. Naar douglas en v&d.

Dus jullie hebben ook koopavonden.

Van die vriendin van jou ze heeft gelijk want  mijn collega had al na de 1e heel veel haar uit val. Ze heeft d'r hoofd toen maar kaal laten scheren. Omdat het er niet uit zag. Gewoon kale plekken had ze. Ze heeft afgelopen week de 2de chemo gehad.

Nou maar duimen dat de chemo aanslaat.

Liefs An

Terug
Bovenaan