Hoi An,
he he net thuis van het werken... laaste klant ging om kwart voor tien de deur uit...
morgen van 12 tot half 10 zal ook wel zo 10 uur worden of later voordat we naar huis kunnen... tegen half 11 thuis...
man is nu nog aan het schilderen... heeft morgen ook een halve snip dag genomen.
want voor vrijdag moet het klaar zijn... komt de vloerbedekking voor de trappen..
leuke bladen, het boek van baby walz had ik ook besteld is idd een leuk boekje.
maar bestel even niets meer aan bladen. mijn nichtje is postbode en brengt weleens de post bij ons... moet binnenkort wel weer nieuwe testen bestellen, waar bestel jij ze.
ik heb vorige keer van romed gehad maar heb gezien op de site dat deze niet zo waren?
ik kan ook bij sensitest kijken.
je hebt al leuke cadeautjes gekocht als ik het zo lees. het is ook altijd moeilijk wat je moet kopen he! dus bij jullie in de familie zijn ze gek van grand prix.
bij ons in de familie ook, en voetbal niet te vergeten!
dus jullie gaan gezellig met vrienden oud en nieuw vieren!!
leuk dat je moeder zei: dat ons lichaam aan het voorbereiden is voor een zwangerschap! ik hoop het zo!!!!
idd is mijn ongesteldheid raar, had echt meer bloed bij afvegen als in mijn broekje.
zo weinig ook. maar goed we zien wel. meer doen als ons best kunnen we niet, toch!?
dus jullie hebben een mooie audi a3, zijn mooie auto`s alleen zo duur in onderhoud.
wij hebben een opel vectra, en mijn man een opel corsa.
ik ga nu even wat drinken heb er wel dorst van gekregen.
dus misschien dat ik morgenvroeg nog reageer en anders sà vonds laat...
groetjes!!!
Liefs, Bianca