Hier een mijlpaaltje, wie nog meer???

Hej allemaal,

Wij zijn zo supertrots op onze kleine Linde. Zij pakt met rechts al een lepeltje uit mijn hand of pakt het balletje van het boxspeeltje vast. het koast nog veel moeite en concentratie. Ze mompelt en kraait er af en toe bij en lacht als ik ga kijken. Ik ben opnieuw verrast hoe snel het eigenlijk allemaal gaat..... Ik weet zeker dat jullie ook net zo trots zijn als wij, hoe is het eigenlijk met jullie schatten??? Liefs Pippi

Hoihoi,

Leuke foto's van Linde.
Ja, het gaat inderdaad allemaal erg snel. Evy is komende alweer 3,5 maand oud. Zij begint ook steeds gerichter naar dingen te grijpen. Vooral haar kleren en slabber hebben het te verduren nu, trekken, trekken. Speelgoed pakt ze ook vast; houdt het even in haar handje en laat het dan vallen.
En rechtop zitten, dat wil ze het liefste, kan ze lekker alles zien. Soms denk ik dat ik de bak al kan verwisselen voor het zitgedeelte. Want nieuwsgierig is ze zeker. Bleek vandaag wel bij haar gastouder, daar is ze een paar uurtjes weze oefenen. Alles werd bekeken; vooral een andere baby die ongeveer 2 maanden ouder is. Ze vonden elkaar erg interessant. Dat wordt dus gezellig strakjes.

Groetjes Iris mv Evy (16-05-08)

Hallo allemaal,

Onze Micah was afgelopen vrijdag 3 maandjes! Sinds 2 weken is hij echt alles aan het ontdekken. Hij speelt nu in zijn bedje met zijn lakentje wat onder zijn hoofdje ligt. In de box met de speeltjes (hij pakt  de speeltjes  nog niet altijd zelf, soms wel, soms niet!) Ik vind het alsmaar geweldiger worden! Je ziet echt dat ze moeite moeten doen om het te leren. Focussen met die oogjes enzo.
Ik geniet nog echt iedere minuut van mijn zoontje!! HET IS HELEMAAL GEWELDIG!
Hier een 2 foto's!

Groetjes,
Jorhoromo (Cindy)

Hoi,

wat goed van jullie kindjes zeg, haha! Tijn is 3 maanden (van 29-5), maar hij pakt echt nog niks vast hoor! Wel zijn zijn handjes superinteressant, kijkt er zowat de hele tijd naar, maar iets vastpakken ho maar! Hij probeert wel soms om te rollen al, maar dat lukt ook nog niet.
Hij is de laatste tijd ontzettend veel aan het brabbelen en lachen, zo lief joh! En hij vindt het heerlijk om rechtop te zitten, kan hij alles zien............
Ik vind trouwens wel dat het allemaal erg snel gaat hoor, hij wordt echt al groot nu!

Hoi hoi,

Goed hoor van die kleintjes dat ze al dingen vastpakken! Sofie heeft dat nog niet, zelfs als je iets tegen haar handjes legt dan grijpt ze nog niet. Maar zal nog wel komen. Wel vind ze het sinds vorige week heerlijk om haar handje af te sabbelen! En lachen kan ze ook als de beste, dus heb ik nog maar even een foto'tje bijgevoegd!

Liefs Marije

Hoi hoi, Milan pakt ook nog zelf niet zijn speeltjes, maar is wel heerlijk aan t brabbelen en lachen. En hij heeft zijn duimpje ontdekt, dat vind ik zo schattig!!!
Liefs Esther

Hoihoi,

Hier nog even een paar foto's bij mijn verhaal van afgelopen woensdag.

En nog eentje om het af te leren:

Wat een scheetje he?? Hihi
Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Wat leuk he als je kindje voor het eerst wat doet.
Voor een ander zal het niks voorstellen, maar wij als ouders zijn dan super trots!
Celeno is nu 10 weken en kan sinds dit weekend als je tegen hem praat geluiden terug masken.
Nou wij vinden het helemaal geweldig!
Terug lachen doet hij ook steeds vaker.
Hij slaat steeds naar zijn speelgoed, maar het lukt nog niet om het vast te pakken.
Wel pakt hij doekjes en dekentjes vast of je vingers.
Erg leuk allemaal.

xx

Terug
Bovenaan