Hier een mijlpaaltje, wie nog meer???

zou kunnen dat het nog niet voor het eggie is zeg maar.
maar ze deed het al met 2 weken meerdere keren, toen was ik echter verbaasd,want dat kan natuurlijk niet. Lange tijd niet meer gedaan, nu deed ze het 5x ofzo. elke keer als ik er op der buik legde, dan gooit ze haar nek opzij en der been in de lucht en hup.
we zullen zien of ze het echt door heeft.

hier nog een foto met der rammelaar in der knuisje.

gr. bambi

Omrollen van buik naar rug is eigenlijk niet zo heel zwaar voor een baby, Jesse deed dit ook al vrij snel, ook rond n week of 11, maar het is niet zozeer omrollen als wel zich laten vallen, dan rol je vanzelf om. Hij deed t meer als hij moe werd van t omhoog houden van zn hoofdje, en ook omdat hij toen nog niet zo goed oorhad hoe hij op zn ellenbogen moest leunen, dus kon zn evenwicht niet zo goed bewaren en viel dan op zn zij en rolde door naar zn rug. Van de rug zelf omrollen naar de buik, dat is t zwaarst. Jesse is nu 4 maanden maar heb m dat nog niet zien dan. Iemand van jullie wel?

Hahaha, en ik maar denken dat het knap was dat draaien...........
Hij heeft nu echt nog maar 1x van buik naar rug gedraaid,   enne, hij maakt echt absoluut nog geen aanstalte hoor om van rug naar buik te draaien..........

Hij pakt wel echt alles goed vast nu, dus hij heeft wel een 'sprongetje 'gemaakt.

Ze zeggen wel eens dat meisjes sneller zijn in hun ontwikkelng, zou dat echt zo zijn?

Hallo allemaal,
Ik ben alweer héél lang niet meer geweest. Wat een ontzettend leuk topic trouwens.
Mijn kleine meid kan sinds kort van rug naar buik rollen. Ik denk dat ze het net voordat ze 4 maanden werd doorhad.
En gisteren wilde ze mijn mok pakken waar ik uit was aan het drinken. Ze heeft nu haar eigen beker waar ze mee mag oefenen. Lekker van plastic, kan niks aan kapot gaan.
We hebben er water in gedaan en de helft wat haar mond in gaat, komt er ook weer uit, maar goed, dat mag de pret niet drukken.
liefs,
sterretje

Hallo allemaal,

Wat zijn jullie kinderen allemaal al actief zeg! Mijn dochtertje Elise is nu bijna 14 weken. Ik lees en hoor overal van baby's die met hun handjes spelen en grijpen. Nou, Elise weet volgens mij nog niet eens dat ze handen heeft. Ze is erg druk met d'r armen en  benen aan het zwaaien, maar dat is gewoon enthousiasme. Verder ligt ze wel vaak met d'r vingertjes in haar mond, maar ik heb haar nog niet één keer naar haar handjes zien kijken.
Wij wachten met spanning af tot ze ook gaat proberen te grijpen en gaat "spelen". Is ze nou zo langzaam of zijn jullie kindjes gewoon snel??? Wij blijven afwachten.

Groetjes, Miranda

Hier een echte mijlpaal. Joah DRAAIT zich van zijn buik naar zijn rug. Andersom oefent hij ook flink.

Grappige is dat zijn oudste zus ook 4,5 maand was, maar die draaide eerst van haar rug naar haar buik en pas met 6 maand vd buik op de rug.

Joah vind het een erg leuk trucje en gister deed hij het wel 10x achter elkaar zodat papa het ook gelijk kon zien

Trotse mama Bianca

quote: Jesse_s mum reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-09-2008 14:34:02'));

Omrollen van buik naar rug is eigenlijk niet zo heel zwaar voor een baby, Jesse deed dit ook al vrij snel, ook rond n week of 11, maar het is niet zozeer omrollen als wel zich laten vallen, dan rol je vanzelf om. Hij deed t meer als hij moe werd van t omhoog houden van zn hoofdje, en ook omdat hij toen nog niet zo goed oorhad hoe hij op zn ellenbogen moest leunen, dus kon zn evenwicht niet zo goed bewaren en viel dan op zn zij en rolde door naar zn rug. Van de rug zelf omrollen naar de buik, dat is t zwaarst. Jesse is nu 4 maanden maar heb m dat nog niet zien dan. Iemand van jullie wel?

Ik vind het bij Joah wel echt draaien hoor en niet per ongeluk omdat hij moe is. M isschien idd wel met 11 weken zo het geval, maar nu doet Joah het heel erg bewust en ziet er voor hem best uit als een zwaar klusje.

Hoi!!

Hier zijn we weer een stapje verder in de ontwikkeling van ons kleine mannetje.
Hij draait op zijn zij!!! Kei leuk om te zien! Ik laat hem nu ook vaak op de grond 'spelen'. Het begin van het draaien is gelukt... nu nog verder.

Wanneer draaide jullie  kindje voor het eerst?

ojah... hij is nu 4 maanden.

grt JT

Terug
Bovenaan