Hier een mijlpaaltje, wie nog meer???

dat groene Hemading valt ook hier goed in de smaak! Het nadeel is dat ons ventje het steeds weer los laat en dan alles weer kwijt is. Vervolgens stopt hij dan maar zijn handjes in zijn mond. De babygym vindt hij super!! En maar graaien!! Deze figuurtjes pakt hij echt vast, maar die kunnen niet in de mond, dat is dan weer jammer. Schaterlachen kan ons mannetje ook........... dat is zooooo LIEF!!! Echt vertederend!! We houden zooo veel van hem :) Ons ventje kan ook al erg goed zijn hoofdje rechtop houden en wil eigenlijk het liefst rechtop zitten. Hij komt ook steeds met zijn kopje omhoog omdat hij dan wat meer wil zien, zo grappig!! Zelf hij in de maxi-cosi zit, komt het kopje omhoog...

Wilde ook even een foto van onze grote trots plaatsen, maar het lukt niet met kopieren en plakken!? Vond mijn vriendinnen vroeger zooo erg over hun kinderen en vind het nu zooooo geweldig als die kleine iets kan. Ze is gewoon zoooo leuk!

Hej!

Linde pakte vandaag met links haar speen uit haar rechterhand! Vond ik toch wel weer een mijlpaaltje....dat overpakken.  En ze zit nu iets boven de lengtecurve, en niet meer eronder zoals ze de hele tijd was. Ook leuk toch?! Liefs Pippi

Hoi,

Nou, hier gaat de ontwikkeling van Tijn ineens snel hoor! Hij is van 29-5 en nu pakt hij echt gericht speeltjes om het vervolgens naar zijn mond te brengen! Haha, alles verdwijnt in zijn mond! Sinds vandaag rolt hij van buik naar rug; jaja, ik wist niet wat me overkwam!

Gek, hij is 1,5 week ziek geweest, nu weer beter en ineens kan hij dit dus allemaal! En ik maar denken dat hij een 'slome 'was, hihi............

O ja, en dat gegil en gebrabbel joh, erg schattig!

Leuk allemaal he? Ik geniet echt......

Liefs, Eline

Oh ik ben zo trots op mijn meisje !!!!!
Ze is van 10/07 en dus net 10 wk en rolde gisteren van haar buik naar rug, wel 5x achter elkaar. ook pakt ze haar rammelaar aan en stopt die in haar mond. Ze kan al goed grijpen met der handjes en trekt ook aan de spuugdoek en knuffellap.
Ik had al zon vermoeden, we krijgen een snelle donder.

gr. Bambi mama van Lois

10 weken en dan al draaien? pff das erg snel. Ben eerlijk gezegd benieuwd of ze het trucje echt door heeft en het de komende dagen weer aan je laat zien.
joah draaide zich in de eerste weken nl ook wel eens om en ik was daar zeer verbaasd over, maar hij had het trucje toch niet echt door. Hij is nu dik 4 maanden en probeert het wel, maar is hem nog niet weer gelukt.

Wel pakt hij alles vast. Ook de rand van de kinderwagenhoes (die je over de deken doet). Grappige is dat zijn   zussen dat ook deden.

Terug
Bovenaan