Hier leuker

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Sorry dat ik het zeg maar ik vind dit forum toch leuker.
Ik vind het hier makkelijk en overzichtelijk en zo.
Ik ben al een paar keer op het andere forum geweest maar ik kan er me draai niet vinden.
Ik snap er niets van en alles is onoverzichtelijk, als we daar kunnen chatten dan zou ik dat wel fijn vinden maar ik denk dat ik verder lekker hier blijf.
Ik hoop niet dat ik de enige ben want dan zou het echt heel saai zijn hier in mijn uppie.
Sorry voor de meiden die er zo hard aan hebben gewerkt.

Groetjes Rianne, mama van Thijs

Is dat andere forum vrij toegankelijk en waar kan ik dat vinden?

Hoi

Het is niet meer vrij toegangkelijk. Je kon je tot voorkort zonder problemen aan melden.
Nu moet je het eerst aan vragen geloof ik.
De site is http://voorjaar2007.yourbb.nl/.

Groetjes Rianne

Hoi,

ik blijf ook hier! Ben nogal een standvastig type!! Ben het nu eenmaal zo gewend en ik ben erg benieuwd wat er van het forum overblijft!

groetjes,
kiki

hoi

ik blijf hier ook hoor, zo'n forum als dat andere heeft wel voordelen maar het feit dat ze je daar verplicht stellen elke 14 dagen iets te schrijven vind ik te zot. Het forum vind ik leuk en doe ik voor mijn lol, als het perse moet doe ik niet mee. Daarbij is te onoverzichtelijk maar das vaak zo met een nieuw forum eerst moet duidelijk worden welke catergorieen overbodig zijn.

Ben vooral een meelees moeder, heb al een oudere dochter dus heb niet zoveel vragen meer, vind de herkening leuk om te lezen maar ga niet voor de 2e keer alle verhalen opschrijven alleen om aan het quotum te voldoen.

groetjes Chislaine

Hoi hoi,

Blijf ook hier hoor heb het nog geeeens geprobeert om het nieuwe forum te bekijken, was wel uitgenodigt, maar had zo iets van nee blijf liever hier!!! En als ik het zo lees toch geen slechte keuze van ons!!!!
Er blijven best nog genoeg meiden hier over dus maken we het hier net zo gezellig toch!!!!

Liefs Sandy

Ik ben blij dat jullie hier ook blijven. Vind dit echt een leuk forum. Hopen dat er genoeg mensen blijven zodat er regelmatig nieuwe dingen op komen te staan.
Gezellig.

ik ben er ook nog steeds hoor.
blijf toch hier omdat ik dit een geweldig forum vind.
en leuke gezellige mama's
zit ook op het andere forum..
maar daar vind ik soms berichten plaatsen nogal ingewikkeld..

xx sylvia

Terug
Bovenaan