Hier leuker

wizard, wat bedoel je precies, dat dit forum haar doel voorbij zou schieten?

over het gekat: meestal gaat het toch geel goed?
en dit laatste akkefietje,....tja.... was er uberhaupt iets aan de hand?
en als je het zo vervelend vindt en eigenlijk nooit iets post, waarom rakel  je het  dan nu zelf op?

lekker laten gaan dames... mss kickt ze er wel op.. en op deze manier voed je haar alleen

Groetjes Debby najaar 2006 en andere forum  

Pardon? Misschien kickt ze wel hier op?? Nou wordt het helemaal spannend. Het is duidelijk dat geschreven woorden anders over kunnen komen dan gesproken woorden. Ik bedoelde dat een tijdje terug ook gehakkefit was met een aantal personen (voor dat er een ander forum was). De reden dat ik hier op het forum kom is omdat ik net als misschien wel meer moeders mijn onzekerheden heb tav mijn kindje en ik het fijn vind adviezen van andere vrouwen te lezen en hoe zij bepaalde dingen aanpakken. Dat is wat ik bedoel met dat het forum zijn doel voorbij gaat, niets meer en niets minder.

Ok, we zullen je laatste woorden dan maar beschouwen als een excuus voor de vrij lompe introductie van jezelf in je eerste reactie. Het zal wel door verschil geschreven vs gesproken woorden komen dan..........

(dit was echt de laatste keer dat ik iets op dit item schrijf.............sorry hoor!)
Marieke

Terug
Bovenaan