Hier leuker

waar is die poll? kan het niet vinden, het is er inderdaad niet zo overzichtelijk. Misschien is het een kwestie van wennen?

Ik wil ook graag stemmen tegen het verplicht 1 keer per 2 weken iets te moeten schrijven. Ik zie ook helemaal het nu niet van die regeling.

hoiiiiii

ik blijf ook hier,
maar dat typte ik al in mn topic, tis saai hier ofzo

ook ik vind dit forum veel overzichtelijker
ben blij dat het hier weer meer leeft

groetjes

De poll is te vinden op het mededelingenbord. Daar kan iedereen stemmen over de aanpassing van de regel.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het andere forum nog niet zo snap... Hier zie ik meteen welk bericht nieuw is in wat waar staat enzo... Heb me aangemeld om het te proberen, maar vooralsnog werkt deze toch beter! :)

ik blijf ook lekker hier.
ik heb me wel aangemeld bij het andere forum maar ik snap er niet zoveel van
ik vind het hier allemaal veel makkelijker..
dus ik blijf ook hier gezellig 'plakken'

groetjes Chantal

Als er onduidelijkheden dan kunnen de beheerders daarmee helpen. Het forum is voor ons allemaal nieuw en moeten we wennen aan deze opzet.

Maar uiteraard is iedereen vrij om te gaan naar een forum waar ze zichzelf het prettigste voelen.
Ik moet wel zeggen dat het erg over de top getrokken wordt en dat er zo op reageert wordt valt me best tegen.
Het forum en de chatbox heb ik opgericht om iedereen van hier een eigen plekje te geven. Dit met de allerbeste bedoelingen.
Daarom vind ik het jammer dat de boel naar beneden gehaald wordt door mensen die het niet eens zijn met 1 regel  van de huisregels. Als we daar geen regels zouden hebben, kunnen we de boel binnen enkele maanden opdoeken en dat is niet de bedoeling.
Als ik nou een ongelovelijke boeman zou zijn die fout bezig is, zou ik jullie nog gelijk kunnen geven. Maar het forum is voor en door leden gemaakt en ieder haar mening telt.
Dat noemt men een democratie!!

quote: mamvanukkie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-09-2007 20:51:01'));

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het andere forum nog niet zo snap... Hier zie ik meteen welk bericht nieuw is in wat waar staat enzo... Heb me aangemeld om het te proberen, maar vooralsnog werkt deze toch beter! :)

Deze werkt niet beter, is alleen bekender voor jullie! Als je nog niets gepost hebt en nog niet de moeite hebt genomen even te kijken, lijkt het misschien lastig, maar zeker 80 man daar snappen het wel en komen er wel uit!

Ik vind hem super hoor, idd even wennen, maar wel erg leuk!
Sil

Terug
Bovenaan