Hier leuker

Hoi meiden,

ik blijf hier ook wel hangen hoor! Heb me wel opgegeven op het nieuwe forum en ga ook zeker even kijken hoe het gaat daar, maar hier zie je meteen waar de onderwerpen over gaan en daar moet je eerst te veel klikken. Het is wel overzichtelijk, ziet er netjes uit (pluim voor Annemiek en de rest!), maar ik heb er mijn draai nog niet gevonden. Ik heb het idee dat je daar de 'leuke' discussie mist omdat je misschien net op een ander staartje zit te kletsen.....hahaha en ik, nieuwsgierig aagje, wil niks missen .

Groetjes,
Mienetje  

Als je daar in de rechterbovenhoek klikt op "berichten sinds laatste bezoek"krijg je precies hetzelfde overzicht en idee als hier. Zie je precies van beneden naar boven de laatste dingen waar op gereageerd is sinds de vorige keer dat je keek.

@ Chrislaine: ik heb me hard gemaakt voor jouw standpunt. Ben het helemaal met je eens dat het te zot voor woorden is dat je verplicht wordt te antwoorden. Er is naar jou en mij geluisterd en nu een poll over gemaakt.

Omdat het nieuwe forum er een is waar we naar IEDEREEN luisteren, is er een poll opgezet. De mening van alle forumleden is belangrijk. daar om laten wij alle leden zelf stemmen over deze regel. Op basis van de uitslag zal de regel aangepast worden.

We vinden het jammer dat jullie niet eerst naar ons zijn gekomen, als jullie daar zo mee zitten.
Hier geven jullie blijkbaar meer je mening als op het nieuwe forum. Heel jammer.

Hoi, ik ben het wel met je eens, vind dit forum ook fijner. Maar inmiddels is het zo stil, de meeste actieve forum mama's zijn kennelijk toch allemaal overgestapt, dus voel me beetje verplicht ook naar het andere forum te gaan om lekker wat te lezen. en af en toe topicje te plaatsen. Dus blijf allebei toch maar doen totdat t hier weer wat drukker is, groetjes Marieke

Het is toch prima als het hier op JG naar je zin hebt. Fijn toch. Denk dat je altijd moet kijken naar op welk forum je je het lekkerste voelt. En daar lekker je ding gaat doen.
Omdat we met een aantal het hier te open vonden  is het idee ontstaan voor een eigen gesloten forum. Van te voren hadden we nooit kunnen denken dat er zoveel mama's zouden aanmelden daar. Het lijkt nu of het een concurrentiestrijd aan het worden is. Nou... dat was in elk geval niet onze bedoeling. Juist niet.
Het is gewoon een ander forum Gesloten en met leden. En anders van opzet. Dat mag toch? Voel je je daar niet happy, dan is dat toch geen probleem. Dan kijk je gewoon waar wel.

Ik blijf bij allebei de forums. Vind t allebei leuk. Wil wel zeggen dat ik dan nog mnder kan reageren op sommige topics omdat ik mn tijd moet verdelen nu.
Groetjes Carla mv Tessa

he hoihoi allemaal
ik blijf ook op deze site en wel op die andere gekeken, maar vind het ook wel onoverzichtelijk,misschien kwestie van wennen,maar ik blijf liever.
heb net wel weer zitten puzzelen op die sie hoe het werkte,maar dacht bij mezelf;dit word hem niet,ik ga terug na deze site.nou ik ga er 1 uit bed halen ,want ze is wakker.
groetjes renate en knuffel van rianka

Die tip van mama van marielle is wel goed: nu kan ik in de gaten houden welke berichten er zijn achtergelaten sinds mijn laatste bezoek. maakt het makkelijker om bij te lezen!

maar blijf gewoon bij allebei!

Terug
Bovenaan