Hier leuker

Helemaal mee eens Sandy! Ik blijf op allebei de forums lezen en posten zolang ik het leuk vind en er tijd voor vrij kan maken  

Een forum is naar mijn mening niet meer dan een instrument. Uiteindelijk gaat het erom dat je mensen ontmoet die in  vergelijkbare situaties zitten (in dit geval mama's van jonge kindjes), dat je kunt lezen en schrijven over dingen die je bezighouden, informatie kunt opdoen  en  natuurlijk  wat lol kunt maken.  
Ik vind het  leuk dat zowel op dit forum als op het andere forum een hoop mensen zitten. Annemiek heeft  een mooi forum gemaakt, het is een groot  succes (kijk maar naar het aantal leden). Door de beslotenheid is  het meer een online community dan het jg-forum.  En laten we er nou verder niet te moeilijk over doen!

groetjes,
Karin

ohhhh, weer gezeur, gezeur, gezeur......
Ik dacht dat een forum over kinderen etc. ging. Elke keer als ik kijk
ben ik weer benieuwd wie elkaar nu weer ïn de haren"zitten.
Laat iedereen in zijn waarde en "bemoei"niet met elkaar en over een forum.
Ik vind het andere forum te groot worden, te veel topics, zodat het moeilijk bij te lezen
blijft. Nou, prima toch?? Dat vind ik, zodat ik hier wat vaker ben.
Het moet geen tweestrijd worden, van die van ons is beter dan die van jullie!!
Het andere forum zit goed in elkaar en het lijkt me veel werk om zoiets te doen,
ik kan het niet, dus petje af, maar zullen we nu weer gewoon doen en vragen van iedereen beantwoorden?? Daar kan ik nog wat van leren, (eerste kindje)
en met ruzie ben ik nu wel bekend dus dat hoef ik niet meer te leren!!

Groetjes, Alida.

?? Niet geprobeerd.... heb vanalles geprobeerd, maar het wil me nog niet zo lukken. Heb ook niet de hele dag de tijd om het te proberen, maar heb het geprobeerd.
En inderdaad dit formum is bekender,en heeft ook even geduurd voor ik het snapte. Ben niet zo vlug...
Maar ik vraag me wel af, hoe jij kunt weten of ik al de moeite heb genomen?!?!?
Ben niet kwaad ofzo, maar vind het wel raar......

?

quote: ieloon reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-09-2007 23:38:21'));

quote: mamvanukkie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-09-2007 20:51:01'));

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het andere forum nog niet zo snap... Hier zie ik meteen welk bericht nieuw is in wat waar staat enzo... Heb me aangemeld om het te proberen, maar vooralsnog werkt deze toch beter! :)

Deze werkt niet beter, is alleen bekender voor jullie! Als je nog niets gepost hebt en nog niet de moeite hebt genomen even te kijken, lijkt het misschien lastig, maar zeker 80 man daar snappen het wel en komen er wel uit!

Zo, er gebeurt weer eens wat. Beetje korte lontjes over en weer naar mijn idee. Heerlijk die iritaties........zullen we het maar op de hormonen gooien?

Volgens mij is het vooral zo dat een aantal mensen BALEN. Namelijk de forummers hier balen dat het forum leeg loopt (misschien spreek ik voor mijzelf) en vertonen wat trots gedrag dat het hier leuker en beter is en de nieuwe forummers voelen zich meteen in de kuif gepikt omdat ze natuurlijk zoveel inspanningen hebben gedaan iets moois te maken.

Volgens mij zou een stel kerels onder elkaar heel anders reageren.....heel grappig dit.

ik stel voor dat we het onderwerp maar laten rusten. Er is toch geen oplossing voor.
Dit was in elk geval mijn laatste reactie op dit onderwerp. Ik forum lekker verder op allebei! Genoeg te kletsen over mijn schatje(s)!!!!

Tja, ik lees altijd mee hier op het jongegezinnen forum maar om deze reden (het hakkefitten) heb ik eigenlijk nog nooit iets gepost.....

Terug
Bovenaan