Hier leuker

Hoi Annemiek,

ik vindt eerlijk gezegd dat je reactie een beetje overdreven is. Er zijn er precies 2 die iets over de huisregel hebben gezegd, dus dat er over de top reageert wordt en dat de boel zo naar beneden gehaald wordt lijkt me niet waar. De rest van de meiden blijft hier hangen omdat ze het JG forum wat overzichtelijker vinden. Ikzelf had dat oook in eerste instantie, maar sinds ik het knopje berichten sinds je laatste bezoek hebt gevonden, is het voor mij een stuk duidelijker.

Dus meid, maak je niet te druk, je mag trots zijn op jezelf dat je dat andere forum opgezet hebt (echt een pluim daarvoor), maar je kan niet iedereen tevreden houden. Dat blijkt. Maar zegegn dat het forum hier helemaal afgebrand wordt, vind ik ook niet echt eerlijk......

Groetjes,
Mienetje  

hoe eerlijk is het om als 1 ding je daar niet bevalt, ipv ermee bij een van ons te komen meteen hierheen te rennen en luidkeels te gaan klagen?

Luidkeels klagen vind ik ook wat overdreven, maar goed, dat is mijn mening. En volgens mij hebben een paar mama's dat ook bij jullie aangegeven, of heb ik het mis?

Er ontstaat nu zo'n strijd en dat vind ik jammer. Dat is volgens mij niemand z'n bedoeling.

ik heb geklaagd, hier en op het andere forum. Heel "eerlijk" toch?

Het andere forum is een heel mooi initiatief, maar de huisregels vind ik zelf minder mooi. Volgens jullie zelf mag dat gezegd worden, jullie luisteren toch naar ieders mening, democratie en zo.

Maar het nieuwe forum is duidelijk jullie kindje geworden en jullie zijn gevoelig voor kritiek. Niet nodig volgens mij. Want waar staan dan die felle reacties die over de top zouden zijn?  

Idd een aantal hebben dat bij ons gezegd. Maar waarom dan hier ook nog daarover posten? Ik snap het niet zo. Juist daardoor wakker je alles aan.
Als je het bij ons hebt gepost en je krijgt reactie, dan kan je toch kijken wat je daarvan vindt. Wordt je mening daardoor anders dan blijf je gewoon. Blijf je bij je mening dat kan je toch hier naar toe terug. Je hoeft dan toch hier niet ook nog allerlei gal te spuien over hoe het bij ons geregeld is. Laat ons lekker in onze waarde en ga hier gewoon lekker gezellig verder. Door steeds hier te posten over daar, wordt de sfeer echt niet beter.
Laat iedereen toch op het forum zijn waar ze zich goed bij voelt.. of dat nou hier is, bij ons, op een ander forum. Ik snap de ophef allemaal niet zo. Je bent toch vrij om te doen wat je wilt. Vind je het hier leuker en overzichtelijker dan blijf je gewoon hier...

Ik vind echt dat jullie een beetje overdreven reageren.  Teksten als  over de top reageren (Annemiek),  Luidkeels klagen (Iloon) en gal spuien (Veerle).... Ik heb het hier niet gezien hoor. Maar blijkbaar vatten jullie het zo op. Jammer! het is denk ik niemands bedoeling geweest een ander te kwetsen.

Misschien was het dan handig geweest om hier niet te gaan klagen over dat andere forum. Vind je het onoverzichtelijk.... prima! Zeg het dan daar even, dan kunnen wij uitleggen wat onze plannen zijn om het beter te maken en misschien heb je zelf ideeën daarover.

Laat het ons horen ipv het hier te posten en het achter de rug om te doen. Ja, Janneke, je hebt ook bij ons geklaagd daarover. Trouwens nádat wij al maatregelen genomen hadden, waarom hier dan ook nog eens? Is ook niet leuk toch?

Het forum is nog in ontwikkeling en we zijn hard bezig veranderingen te bedenken om het overzichtelijker te maken. Na twee dagen en niet de tijd ervoor nemen al te besluiten dat dat niet gaat lukken, is dus ook een beetje kort door de bocht. Heb er een beetje begrip voor dat niet alles meteen is zoals iedereen het graag ziet.

Dit is volgens mij ook precies wat de anderen ook bedoelden met hun reacties en om dan te gaan vallen over woorden, ach.....

Groetjes Ilona

Dach zal ik wel of niet reageren wat is het beste, maar dacht ik reageer!!!
Ik vindt dat iedereen zelf moet weten of die wel of niet naar een nieuwe forum gaat en als iemand dat niet wil om wat van rede ook dan mag je toch hopen dat men dat  respecteert!!! Maar als zo vele keren gaat iedereen er weer als vanouds opin met als gevolg weer een hoop gezeur om niks!!!
Beste dames die graag op het andere vorm willen zijn, mooi moet je doen als jullie dat willen, en meiden die het niet willen ook goed, maar ga elkaar hier niet lopen afzeiken zo noem ik het!!! Dus we beginnen opnieuw met weer wat meer respect voor elkaar!!!!
We willen allemaal het zelfde een gezellig forum laten we dit zo houden!!!!

Groetjes Sandy

Terug
Bovenaan