Hij wil echt niet......EN IK WEL........WAT NU

heej

wel heftig hoor.

ik wens je heel veel suc6! en hoop voor je dat alles loopt zoals jij dat graag wilt!

groetjes gentry

Een klein beetje herken ik dit wel,heb zelf een zoontje en wil er ook graag eentje bij,maar mijn man heeft ook zoiets van mmm oke het is prima maar volgens mij als het nog 1 jaar zou duren vind hij dat ook niet erg.
Succes ermee meid,ik kan me best voorstellen dat het kriebelt hoor.

liefs,

nice

Hoi Francis,

Wat moeilijk zeg. Wij hebben zelf 2 kids en ik wilde altijd al een 3e. Mijn man liever niet, maar uiteindelijk besloot hij dat we er een paar maanden voor zouden gaan. Ik was na 2 maanden zwanger, maar helaas met 6 weken kreeg ik een miskraam. Vervolgens ben ik nog steeds niet zwanger.(10 rondes verder)  Hij heeft wel zijn ultimatum bijgesteld (tot het einde van 2007), maar half dec. hebben we het er weer uitgebreid over gehad. Ik was al 2 maanden aan het kwakkelen met mijn gezondheid, de ene na de andere blaasontsteking, voorhoofdsholte en bijholte-ontstekingen en volgens mij allemaal door de stress van het limiet. Hij wilde er niets van weten om het limiet bij te stellen, maar inmiddels is het half jan. en doen we het nog steeds onveilig. Hopend op een 3e. Hij wil minder graag dan ik, maar heeft mij wel toegezegd dat als het er eenmaal is, hij er net zo mee om zal gaan als met de andere 2. Ik hoop dat ik deze week niet ongi word (ben nu 1 dag overtijd) en als ik wel ongi word, dat we niet weer zo'n gesprek krijgen over de datum. Wat jij zegt, ben ik het wel mee eens. Jij mag niet beslissen over zijn kindje, maar hij onthoudt jou wel het kindje dat je zo graag wilt. Dat zou bij mij ook zo zijn, als hij nu besluit dat hij het verder voor gezien houdt. Ik wens je heel veel succes en hoop dat we allebei snel zwanger zijn.
Groetjes Ikke

Dankjewel Ikke
ik wens jou heel veel succes met het zwanger worden

Francis, waarom laat je hem deze site niet lezen? Misschien neemt hij jou dan iets serieuzer, zodat hij in ieder geval zijn gevoel iets beter aangeeft. Want nu snap je er maar weinig van lijkt me?

Hoi net getrouwd

dat heb ik hem voorgesteld ook met het zicht op...dat het niet zomaar altijd lukt.
maar hij wil er niks van weten,wat dat betreft is het een echte MAN
hij denkt sex zonder pil is zwanger....terwijl ik het al 100x heb uitgelegd ook hoe het werkt enz,maar hij wil er gewoon niet aan.

heb je nog meer goeie tips voor me,die hij misschien wel aan durft.
toch bedank hoor

hallo dames

heel fijn om dit te lezen ik snap het precies, ik ben 24 jaar en bij mij kriebelt het ook al een poosje, ik heb gisteren mijn implanon laten verwijderen oa omdat ik er helemaal gek van werd, en omdat ik graag een kindje wil.
nu is het zo dat mijn man het steeds niet wilde ja hij wou wel maar pas over een paar jaar, nu was ik de laatste tijd wat onhandelbaar zeg maar, omdat mij dat zo dwars zat ik probeerde er wel over te praten maar dit wimpelde hij dan af, door te zeggen dat ik niet zo moest zeuren en dat die tijd vanzelf wel kwam, nou zei hij dus vorige week dat hij binnen nu en een half jaar wel een baby wilde, ik helemaal blij direct een leuk boekje voor hem gekocht ter voor bereiding, nu is mijn implanon eruit en nou wil hij er niks meer over horen,oke ik kan alleen maar over dat onderwerp  "zeuren" maar toch ik wil zo graag dat hij ook enthousiast is et etc dus ik snap je verhaal precies.

Hoi Han
gister   nog een keer een gesprek gehad met mijn vriend...op zijn aandringen
hij heeft er nog is heel heel erg goed over nagedacht.......
en nu zei hij dus dat ik in april mag stoppen met de pil.
maar 2 tellen later zei hij weer het duurt toch wel echt een jaar he voordat je zwanger bent
ik word er helemaal gek van,eergister zegt hij ,dan breng ik het kindje op zaterdag naar mijn moeder en dan haal ik het ook op(omdat ik op zaterdag bij mijn vader werk van half 6 s'morgens tot half 7 sávonds)
en toen zei hij ook 2 tellen later weer,dat hij het nog niet wilde.
maar hij heeft nu gezegd april stoppen met de pil.....maar ik stop er nu gelijk mee hoor...doei hij speelt met mijn   gevoelens,en uiteindelijk wil hij het toch wel.
vanaf april gaan we er gewoon met zijn 2en voor.
en nu doe ik het wel even alleen.
hij heeft nu al 10keer mijn gevoel een trap gegeven,dus nu vind ik het genoeg.
het is misschien niet hoe het hoort,maar als het straks niet lukt dan vind hij het ook niet leuk,dus kan ik beter deze tijd tot april nemen met ontpillen.
en dan in april beginnen met testen enz.

suces meid...weet hoe irritant het is

Terug
Bovenaan