Hoi Francis,
Wat moeilijk zeg. Wij hebben zelf 2 kids en ik wilde altijd al een 3e. Mijn man liever niet, maar uiteindelijk besloot hij dat we er een paar maanden voor zouden gaan. Ik was na 2 maanden zwanger, maar helaas met 6 weken kreeg ik een miskraam. Vervolgens ben ik nog steeds niet zwanger.(10 rondes verder) Hij heeft wel zijn ultimatum bijgesteld (tot het einde van 2007), maar half dec. hebben we het er weer uitgebreid over gehad. Ik was al 2 maanden aan het kwakkelen met mijn gezondheid, de ene na de andere blaasontsteking, voorhoofdsholte en bijholte-ontstekingen en volgens mij allemaal door de stress van het limiet. Hij wilde er niets van weten om het limiet bij te stellen, maar inmiddels is het half jan. en doen we het nog steeds onveilig. Hopend op een 3e. Hij wil minder graag dan ik, maar heeft mij wel toegezegd dat als het er eenmaal is, hij er net zo mee om zal gaan als met de andere 2. Ik hoop dat ik deze week niet ongi word (ben nu 1 dag overtijd) en als ik wel ongi word, dat we niet weer zo'n gesprek krijgen over de datum. Wat jij zegt, ben ik het wel mee eens. Jij mag niet beslissen over zijn kindje, maar hij onthoudt jou wel het kindje dat je zo graag wilt. Dat zou bij mij ook zo zijn, als hij nu besluit dat hij het verder voor gezien houdt. Ik wens je heel veel succes en hoop dat we allebei snel zwanger zijn.
Groetjes Ikke