Hoe betrokken zijn jullie mannen?

Getverdemme wat een lapzwansen. Dames geef ze een schop onder de kont.
Het kan namelijk ook anders. Die van mij is heel lief voor me. Ik mag geen huishoudelijke taken meer van hem doen ( ook weer een beetje overdreven, maar je hoort me niet klagen hihihi ). Hij doet bijna alles in huis. Kamertje is al bijna af ( ben pas 28 weken ). Tuttige dingen boeien hem ook niet zo maar dat hoeft ook niet van mij, dat begrijp ik wel.
Toch denk ik wel dat er misschien mannen zijn die omslaan als de kleine er is. Omdat ze nu nog niet voor kunnen stellen wat er allemaal gebeurd. Ik vind het wel heel naar voor jullie omdat ik weet hoe fijn het is als je partner zo met je meeleeft. Ik hoop dat ze bijdraaien.

Groetjes Juffie

Grappig dat zo velen zeggen dat het omslaat als de kleine er is. Dat klopt ook wel hoor, ik heb immers al een kleine van 17 maanden.
Alleen nu weer die zwangerschap....vervelend voor hem allemaal!(hihi).
Die schop onder zijn kont waar iedereen het over heeft, die helpt niet! Hijziet het gewoon niet; is thuis altijd erg verwend door zijn moeder en zijn grote zussen en verwacht dat ik ook zo ben.
En ik heb ook voorhem gekozen, terwijl ik zijn tekortkomingen in deze zin wel wist. Dus ik mag niet klagen, maar soms vind ik het wel naar.
Groetjes,
Patricia

Hai dames

Wat vervelend die mannen 'op afstand' terwijl ze dichtbij zijn! Gelukkig heb ik een scheet, die overal bij wil zijn. We gaan samen naar de vk, hij is bij alle echo's en we hebben gekozen voor samen bevallen omdat hij alleen een cursus wilde waar hij alle avonden mee mocht!
Wat een scheet! Van mij hoeft die vk niet altijd samen, maar ik snap dat ik blij mag zijn met een betrokken man. Hij zucht wel eens als ik weer met iets te regelen kom, maar dat komt doordat hij enigszins aan het overlopen is . Da's geen desinteresse.

Veel succes met jullie mannen! Ik hoop dat ze bijdraaien.

ja, mijn situatie is dus zonder man. Niet bewust, een onbewust alleenstaande moeder. heeft dat een naam? OAM of OOM onbewust ongehuwde moeder. Moeder en oom. Dat klinkt lang zo erg niet. haha.
Ik hoop dat jullie beseffen hoe gelukkig je je mag prijzen met een man, en helemaal een man die er voor je is. Maar een vent kan ook een blok aan het been zijn, en daar heb ik dan weer geen last van. Geen gezeik aan mijn hoofd, kan doen en laten wat ik wil.
Maar eerlijk gezegd hoop ik wel dat ik in de toekomst nog eens een leuke vent tegen kom die ook vader wil zijn.
nou, groetjes
buurmeisje

Hoi Buurmeisje,
Natuurlijk wil je liever samen zijn dan alleen. En uit jouw verhaal (in die andere discussie) heb ik gelezen, dat de papa van jouw kindje nog ongeinteresseerder is dan andere papa's. dus inderdaad prijs ikme gelukkig met mijn man, ondanks dat hij niet alles doet en op alles reageert zoals ik het graag zou willen.
Liefs,
Patries

wat vreselijk zeg al die ongeintereseerde mannen,
die van mij is precies tegenover gesteld.
met 10 weken heeft hij me bijna meegesleurd om de babykamer en dergelijke te kopen.
een paar weken later moest er behangen worden en de volgende dag was de hele babykamer klaar.
nu met 30 weken staat de box en kijkt hij erg uit naar de kleintjes.
hij heeft niet 1 controle over geslagen.
heeft het een week van te voren al over we gaan weer naar onze kindjes kijken.
me alles uit handen nemen, mag niet meer fietsen van hem,
helpt me zelfs met afdrogen na het douchen.
zo lief,
ik snap niet waar al die mannen het lef vandaan halen om te zuchten en te steunen.
ze snappen er volgens mij helemaal niks van.
sterkte meiden ik heb echt met jullie te doen.
en die kerels moeten eens goed op hun donder hebben.
liefs brenda.

ik denk dat het voor de meeste mannen een te grote binding is laten we maar zeggen.
van een vrouw kun je scheiden en van je kind nooit.
ik denk dat ze dat pas gaan beseffen als de buik begint te groeien.
gelukkig heeft mijn man daar weinig last van.
ja tuurlijk had hij ook geen zin om de babykamer klaar te maken, maar we hebben alles samen gedaan. hij is ook moe als ie van zn werk komt. (hij is stratenmaker) en de hitte van afgelopen zomer heeft hem ook geen goed gedaan. maar we spraken af elke avond een uurtje meer niet, en dat werkte prima.
we zijn met de kamer begonnen toen ik 24 weken was, ik ben nu 38 weken en 5 dagen en gelukkig is die kamer al een tijdje klaar. had er niet aan moeten denken datik daar nou nog achteraan had gemoeten.
groetjes kim

Terug
Bovenaan