Hoe brengen jullie de laatste dagen door?

Febeke wel fijn dat je weet dat je 3 cm ontsluiting hebt...gebeurt er toch iets. Bij mijn eerste bevalling heb ik de 3 cm niet eens gehaald!

Ik ben vandaag weer als een gek aan de slag gegaan. Tuin gedaan en ook nog een aantal dingen in huis. Straks even boodschappen halen, dus lekker in beweging (dat zal ik vanavond merken in mn bekken!  Maar ja je moet toch wat. Hele dag op n stoel is ook niks!

Dat is idd wel een positief teken natuurlijk.
Maar met 3 cm kan je vaak nog erg lang rondlopen en dat demotiveerd me weer zo erg.
Ik krijg een hele boel sms-jes per dag om te vragen of het nog altijd niks is, daar word ik zooo gek van !
Gisteren heb ik enorme (voor)weeën gehad, de hele dag door. Naar de avond toe werd het erger en dacht ik dat het ging gebeuren.
Mwa, nee hoor ben ik slaap geraakt en werd deze morgend weer met een gigantische buik wakker... NEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!

Liefs,
van ons...

goede morgen Febeke, ook ik het zelfde liedje... gisteren vanalles, maar vanmorgen net zo'n dikke buik weer.
moet vandaag naar de vk, met een beetje geluk gaat ze me strippen, en zet het toch een beetje door.

succes vandaag

Cho lizzel,

ik hoop echt dat het strippen zal helpen bij jou!
Soms heb ik echt zin om naar het moederhuis te bellen en te zeggen dat ik het zoooo beu ben ! In de hoop dat ze het dan zullen inleiden.
Dit gaat boven al mijn verwachtingen in. Iedereen, inclusief gyn, had gedacht dat ik te vroeg zou bevallen en nu zit ik al 3 dagen boven datum, dat had echt niemand kunnen denken. Het is echt kl*te!!!

Ik moet donderdag weer op controle, hoop natuurlijk daarvoor spontaan te bevallen, maar zo niet ga ik het daar toch even vragen of ze het niet wat kunnen helpen.

Liefs,
van ons

Ik ga nu een uurtje fietsen op de hometrainer. Dat ik daar nog niet eerder was opgekomen. Ik doe alles wat ze me zeggen van tips, hoewel het tot nu toe nog niet geholopen heeft, stiekem blijf ik erin geloven! Hehe...

Fietsen had ik dus nog niet gedaan wie weet e !!! hehe...

Liefs,
van ons...
40 weken en 3/4 dagen

Hella Janneke,

dat uurtje is me uiteraard niet gelukt.
Hooguit 10 min. Ananas heb ik tussendoor ook nog gegete.
Pfffffffff.

Seg nog een vraagje: wanneer je kindje niet meer zo veel beweegt, wil dat iets zeggen?
Of wanneer het net héél veel beweegt?
Want daar wordt ook vaak wat over gezegd, niet?

Liefs,
van ons...

Hoi,
sportief hoor fietsen...
Merk je al wat ha ha..

Geen idee, wat dat wil zeggen of je het veel of weinig voelt.

Hoorde vd week ook iemand zeggen tegen mij, dat ik er niet uit zie dat ik
ga bevallen..zag er namelijk te fit uit in m'n gezicht..

liefs,
leeuwtje 40,2

Terug
Bovenaan