Hoe brengen jullie de laatste dagen door?

Hoi Lizz een geweldig dikke proficiat meid!!!
GEWELDIG NIEUWS heel mooie naam vind ik trouwens! GENIET ERVAN!!

En nee hoor Miekje82 weer niks vandaag, hehe...
Het was vandaag mijn mama's verjaardag, dus zou wel leuk geweest zijn, maar ja het mag niet zijn. Dochtertje heeft vorige week in het ziekenhuis gelegen, dacht dat ze er vanaf was, laatste medicatie was gisteren. Voorbije nacht heel de nacht overgegeven, dus toch maar terug langs kinderarts, nu heeft ze een bronchitis. Overgeven kwam door de slijmen. Ocharme ik vind het allemaal zo kl*te. Maar het is perfect te behandelen e, het is niet de eerste keer, ze is er redelijk gevoelig aan. Het komt allemaal wel goed !

Jij moest morgen toch ook op controle e? NIet.?? Ik wel om 18.10u morgen. Spannend e !
Ff mijn gevoel verklare: ik heb pijn alsof ik borstvoeding geef. Ik herken het nog perfect van bij mijn dochtertje. Baarmoeder trekt enorm samen en dit gevoel heb ik nu ook. Gek e! Maar nee hoor ik denk niet dat het voor vandaag of morgen zal zijn. Maar kom het kan altijd e, we zien wel... We overtreffe alles hihi... Spannend !

Liefs,
van ons

ahhh Febeke wat vervelend weer voor je dochtertje! Kun je er niet bij gebruiken he! Hoop dat het snel beter met haar gaat en jij ook snel bevalt (of al bevallen bent!) van je tweede kleine!

Hier alles flink onrustig. Weeën aan het wegpuffen en veel slijmverlies. Ben benieuwd hoe het verder gaat. Denk dat het nu niet meer lang gaat duren. (ik zei vanaf het begin dat ik 21 maart ging bevallen, dat is morgen dus wie weet!)

Groetjes

hey ladies, hoop voor jullie dat het niet lang meer duurt!! Ik geniet hier met volle teugen. heerlijk zo! Febeke, wat een pech met je dochtertje, kan je er nu niet echt bij gebruiken he. en Miekje jij puft al vanalles weg.. dan duurt het vast ook niet meer lang! ik wens jullie en de rest van de dames heel veel succes

groetjes verliefde mams lizz

Terug
Bovenaan