Hoe brengen jullie de laatste dagen door?

hahaha, wachten duurt lang he!!! Ik ben pas de 26e uitgerekend maar ik ga er maar vanuit dat ik weer overtijd ga lopen (valt het wachten nog iets mee).
Bij mijn zoontje liep ik 8 dagen overtijd  (hoop dat het nu wel iets minder lang moet wachten.

Gelukkig kan ik nog heel veel. Heb gister nog heerlijk geshopt en daarna nog gezwommen met mijn zoontje!! Vandaag heb ik gefietst, en genoten van het heerlijke weer. En ga zo nog even naar de speeltuin en diertjes met mijn zoontje!  
Hou mezelf maar bezig,want thuis zitten is ook niks voor mij!!

Groetjes Anne
mv Levi 9april07 en ??? 26mrt09

ps: hebben jullie al bitterlemon gedronken (zit ook een stof in die de bevalling op kan wekken, hahahahaha) Nou succes met het opwekken van de bevalling!!

Ja hoor mama anne,

ik heb echt alles al geprobeerd, ook biterlemon. Is hetzelfde als ananas eten, ik heb een hele ananas op, maar nee hoor, NIKS!!!

Het fietsen helpt hier duidelijk ook niet.
8 dagen overtijd bij jouw eerste. amai dat kan ook tellen dat geeft me niet bepaald een goed gevoel, maar kom ! Het kan nu eenmaal e.

Nog tips?! om het wat te stimuleren???

Liefs,
van ons...

Mijn gyn vertelde me dat je toch minimaal 3 liter bitterlemon moet drinken wil het enig effect hebben. En van de annanas moet je het bittere (mega ranzige) hart eten. Maar dat is wel een beetje giftig heb ik me laten vertellen!
Dus die bakerpraatjes laten wij hier maar links liggen (na ze eerst allemaal (ok bijna allemaal) een keer te hebben geprobeerd.

Een flinke wandeling maken dat ga ik vanmiddag doen...en dan hopen dat dat ook effect heeft en niet alleen een verlammend pijnlijk effect op mn bekken hahaha! En broodjes mee voor de eendjes, dan heeft Joris ook een hele leuke middag. Lekker op zn driewieler!

hahaha, nee die bakkerpraatjes geloof ik ook niet allemaal, heb ze toch wel (bijna)allemaal  geprobeert tijdens mijn 1e zwangerschap (ben er nu nog niet zo mee bezig)

Dus bitterlemmon, het hart van een ananas (wat ik wel lekker vind) sexen (wat we toch al wel deden,hahaha) lopen, traplopen enz. Het heeft allemaal niet geholpen (denk ik)

Nu wacht ik maar gewoon af.

Groetjes Anne
mv Levi 9april07 en??? 26 mrt09

auw ik ben gestript!
maar heb nu echt (right now) weeën dus volgens mij hebben we morgen een feestje!!!!
wel pijnlijk maar ja ben nu blij met de weeën, alhoewel de eerste weeën vond ik niet zo heel leuk. dubbel eigenlijk. je wilt zo graag en dan begint het,en dan denk je neeeee!!!

dames, ik ga 's ff een kind eruit poepen, cu later!!

hihi succes allemaal

greetz lizz

Hoi Lizz,

hopelijk zet het nu door, maar dat zal wel e!!!!
Ik herken je gevoel van dat wachten en als het dan zover is NEEEEEEE!!!
Heb ik net ook ondervonden.
Ik heb een 4-tal weken geleden de slijmprop verloren, dat dacht ik althans was ietwat bruinig/bloed bij! Ik moest me hierover geen zorgen maken.
Zou normaal zijn dat het gepaard gaat met wat bloedverlies.
Dus oké!!! Daarnet op toilet weer een gigantische slijmprop en mmmm weeën dat heb ik al een tijdje, maar zijn precies pijnlijker.
Ik hoop echt dat het voor vanacht zal zijn!
Maar we zien wel e !

Veel succes e meid!!
Ik ben benieuwd!

Liefs,
van ons...

hey Febeke, het heeft doorgezet. ik ben vanmorgen bevallen van een gezonde zoon Sam! Ik ben doormoe, zit met een hoofd vol maar heb een prachtige zoon. wat ben ik trots. nou lekker genieten, ik hoop voor jou dat het bij jou ook heeft doorgezet, zo niet succes!!

greetz lizz

Terug
Bovenaan