Hoe denken jullie over pijnbestrijding ? Heeft iemand ervaring hiermee ?

hoi allemaal

Ik had een heerlijke zwangerschap niet misselijk of andere kwaaltjes dus ik zag ook niet op tegen de bevalling ik dacht ik zie wel hoe het loopt nou na 13 dagen over tijd te zijn nog geen teken dat de baby wou komen en ik werd dus op de dertiende dag ingeleid dat ging niet want de baarmoedermond was nog niet rijp genoeg dus kreeg ik een soort strip in wat dat week moest maken na 12 uur daar hebben gelegen voelde ik nog niks en kon ik weer naar huis dat was op een vrijdag en in het weekend doen ze niet inleiden dus moest alleen zaterdag en zondag een ctg maken en zou maandag weer ingeleid worden.   Nou zaterdag begonnen de weeen maar die zetten niet door om de tien minuten had ik ze en zat de hele dag op de bank zaterdag niet kunnen slapen en zondag bij de ctg hadden ze me een paracetamol en een slaaptablet meegegeven zodat ik zondagnacht toch kon slapen want maandag zou hoe dan ook ons kindje komen. om 23.00 had ik de slaaptablet ingenomen en om 24.00 zat ik alweer beneden kon er ook niet van slapen we gingen om half 6 in plaats van 8.00 al naar het ziekenhuis eenmaal daar kwam de dokter pas om 8.00 naar ons kijken en had ik al 4-5 cm ontsluiting en ik vroeg iets tegen de pijn want ik had al twee nachten niet geslapen toen heb ik ook een ruggenprik gekregen en heb even kunnen slapenmaar om 15.00 moest ik hem laten uitwerken want ik had 8 cm dus de pijn kwam terug en om 17.00 had ik 10 cm maar geen persweeen ik had buik- rug en beenweeen zonder pauzes niet eens een seconde het was een hel uiteindelijk is hij pas om20.38 geboren maar ik zou het zo weer doen .

zijn er trouwens mensen die de ruggeprik of andere pijnbestrijding tot het einde hebben gehad want ik heb echt heeeel veel pijn gehad en zou dus eventueel bij een tweede ndien nodig weer om pijnbestreiding vragen.

groetjes dominique

Terug
Bovenaan