Hoe doen jullie dat?

Ik deed overdag vaak verschonen in de box....kunnen ze ook geen kant op en jij kunt je handen wassen. En het huishouden deed ik als de kleine sliep of ik legde hem dan ook in de box. Dat werkt toch veel makkelijker dan een baby op de arm bij huishoudelijke klusjes. Alleen als het natuurlijk de hele dag huilt en het wel stil is op de arm natuurlijk, maar daar heb ik geen ervaring mee.
Veel succes met je dochter
Groetjes Renate
 
als je kindje nog niet kan kruipen ofzo kan je haar gewoon even op de grond leggen. Of inderdaad in bedje. Wij hebben in de babykamer ook een hobbelpaard staan en daar zet ik mijn dochter vaak in als ik even mijn handen moet wassen ofzo. Maar zij kan ook al zitten.
 
inderdaad hoe krijg jij je handen vies dan na ee poepluier?
als je het huishouden doet kun je haar even in de box of wipstoel zetten of leggen ik weet niet hoe oud ze is maar die van mij vond het altijd erg interresant om vanuit zijn wipstoel te kijken hoe ik aan het bijv. stofzuigen was.
Maar je laat je kindje toch niet in een lade vallen!
 
Gewoon je handen even schoonmaken met een billendoekje en alsnog later wassen. En als je je kind even snel "kwijt" moet, gewoon even in het bedje leggen.
 
En dat noemt zich een moeder??
Iemand die dr kindje zomaar op de commode laat liggen en dan met de la open??
Dan vraag je echt om moeilijkheden, maar eens is het te laat!

 
Stoer hoor, flauwe opmerkingen maken en dan niet eens je naam erbij zetten. Maar goed, daar is hier al genoeg over gesproken....

Ik veeg mijn handen ook altijd met billendoekjes af als ze erg vies zijn (ja dat kan, anoniems). Dan leg ik mijn kindje even in zijn bedje of in de box of het wipstoeltje als ik mijn handen wil wassen. Op je eigen bed neerleggen kan ook (wij hebben maar 1 slaapkamer, vandaar) en dan goed in het midden. Let wel op: dit gaat alleen als je kleine nog niet draait en kruipt want dan is dat geen goed idee. Die van mij kruipt nu (7 maanden) en ik zet hem vaak op de grond als ik hem even "kwijt" moet.

Groetjes Patricia
 
wees blij dat je het lef hebt om advies te vragen
kijken naar iemands fouten is altijd vreselijk makkelijk
zucht
ik ben zelf erg te spreken over de babybag (draagdoek)
als Alli Jet een jengel-hang-bui heeft kan ze lekker bij mij of hubby zijn terwijl wij onze handen vrij hebben
althans...
zolang ze geen troost-pink nodig heeft uiteraard
let wel op met ergens tegenaan stoten
ik moest zelf erg wennen aan die buidel voor mn neus
dacht dat het hetzelfde zou zijn als mn zwangere buik
NOT
buik is onderdeel van je lijf en dus je zenuwen en zintuigen
en ondanks dezelfde inhoud
een katoenen lapje is geen onderdeel van je lijf
dus voel je niet als je bijv erg dicht op het aanrecht staat
ff opletten dus
succes en groeten
 
wat je ook kan doen is ,zeep kopen waarbij je geens water nodig heb!! desinfecterend... en als het echt niet anders kan gewoon effe het aankleedkussen op de grond leggen, want geloof me het is echt levensgevaarlijk wat je doet!! en als er wat gebeurt vergeef je het jezelf nooit meer!!
 
Terug
Bovenaan