Hoe doen jullie dat?

Hoi Esther,
Als er iets accuuts gebeurt reageer je in een reflex, zo is het gegaan.
Omdat ik natuurlijk zelf ook wel iets had 'van dit klopt niet', heb ik mijn vraag gesteld. Ook om te weten of ik niet de enige was, bij wie wel eens iets accuuts gebeurt (nood breekt wet)Maar echt, ik heb liever dat ze in een commodela valt (met heel veel kleertjes, lekker zacht) dan uit mijn handen omdat ik echt bijna onderuit ging. Het zijn ook gewoon echt opstartproblemen. Routine komt pas in de loop van de tijd en ik kwakkel nog met een slechte weerstand.
Achteraf gezien had ik mijn mailtje misschien iets minder luchtig van toon moeten zetten. Het maskeerde een beetje mijn eigen bezorgdheid.
In ieder geval bedankt voor jouw bezorgdheid en ja hoor, het bedje staat startklaar!
Groetjes van iemand die echt even liever anoniem blijft :)
 
Ik vind het goed van je dat je je vraag gewoon hebt gesteld! En het is logisch dat je even snel handelt als er iets acuut gebeurd, je moet toch wat op dat moment! Dus trek je niks aan van die onaardige opmerkingen!!
Iedereen moet leren en leert ook van z n eigen "fouten". Groetjes
 
wel goed dat je er nog zo op terugkomt. Ik vind het niet slim van je dat je je kind zo op de commode hebt achtergelaten, maar volgens mij vind je dat zelf ook niet. Ik herken die opstartproblemen wel, in het begin is het zo raar en onwerkelijk en moet je werkelijk overal nog een oplossing voor bedenken. Die handigheid komt vaak pas later.
 
Als ik even weg moet terwijl ik mijn zoontje aan het verschonen ben dan leg ik hem gewoon in zijn ledikantje en heeft die vieze billen dan op het aankleedkussen op de grond maar ik zou hem nooit op de commode laten liggen stel je voor zeg dat die eraf valt het gaat namelijk heel snel als ze vallen.Groetjes ingrid.
 
heel verstandig dat je je vraag gesteld hebt. ik denk dat dat getuigd van bezorgtheid over je kindje. Ik denk dat iedereen wel eens ( in andermans ogen) domme dingen heeft gedaan.
 
De mensen die zo raar reageren hebben zeker nog nooit een fikse buikgriep gehad......
.....en weten dan waarschijnlijk ook niet hoe je je dan voelt!
Je voelt je heel slap en zodra je ook maar enigszins aandrang voelt kun je het gewoon niet meer ophouden!!
 
Laatste anoniem, ik weet heo een fikse buikgriep zich aanvoelt, maar ik zou het persoonlijk liever allemaal laten lopen dan het risico te lopen dat mijn kind van de commode rolt. Is niet boos bedoelt, maar mijn eerste gedachte gaat altijd eerst naar de veiligheid van mijn kind, de rest is niet belangrijk.
 
Terug
Bovenaan