Ik leg mijn zoontje met aankleedkussen en al op de grond. Omdat ik katoen gebruik vind ik het belangrijk dat hij een tijdje zonder luier om zijn kontje kan liggen. Dat vind hij zelf ook heerlijk. mocht hij van het aankleedkussen afrollen dan is er nog niets aan de hand, ondertussen ruim ik de rommel op en was ik de luiers of berg ze op, en voor ik het weet is er tien minuten verstreken heeft hij ondertussen nog eens geplast, en dan verschoon ik hem, leg hem ff in zijn bedje en dweil de vloer eventjes. Dat is zo gebeurd.
Vind het jammer dat mensen zo negatief reageren, dan ben je als mama zo onzeker en dan proberen anderen je nog dieper in de put te duwen. Maar er zijn genoeg mensen die gewoon zeggen hoe zij het doen, zonder een oordeel te vellen.
En mijn handen kunnen ook heel vies worden, want mijn mannetje heeft spuitpoep, en hij beweegt erg veel tijdens het verschonen, dus het tis heel moeilijk om schoon te blijven. als er dan een lok haar voor mijn gezicht valt, ja dan gebeurt het zelfs dat er poep aan mijn haar zit.
Gelukkig bestaat er nog zoiets als een kraan waar water uit komt, dus niets om mij zorgen over te maken.
Sterkte!