hoe gaan jullie hiermee om?

He Marina, da's weer balen zeg. Hopelijk doet de rust van een pauze  jullie goed en kunnen jullie de stress zodoende een beetje minderen. Hoop toch dat je nog snel zwanger mag raken.

Petra, gefeliciteerd met je zwangerschap meid. Geniet ervan. Fijn te horen dat het na mk toch weer gelukt is om zwanger te worden.

J_J, hartelijk gefeliciteerd!!   Jammer dat het toch het ziekenhuis geworden is, maar het belangrijkst is dat jullie kleine uk goed ter wereld gekomen is. Geniet maar lekker van jullie gezinnetje.

Hier nog alles rustig. Volgende week zaterdag (17e) uitgerekend en op dit moment nog steeds helemaal nergens last van. Slaap erg goed, ben ook niet moe. Nu dus nog topfit, ben benieuwd of dat nog gaat veranderen voor de bevalling.

groetjes,
Dionne

Hoi J_J,

Alles goed met moeder en dochter???   Al een beetje bekomen??

Hoi Dion,

Ik wens je een mooite en vlotte bevalling toe!   Laat maar snel iets weten als het zover is!

Hoi "PC74",

Bedankt voor de steun!

Hey dames,

Na een zware bevalling die na 22 uur uiteindelijk resulteerde in een tangverlossing, hebben wij op 16 mei een dochtertje gekregen. We noemen haar Myrthe!
Myrthe was 49,5cm lang en woog 3175 gram. inmiddels weegt ze na 10 dagen al 3240 gram, dus mijn borsvoeding doet haar erg goed ;-) haha
Het is een schat van een meisje waar we elk moment heerlijk van genieten.

Ben zelf momenteel nog aan het herstellen want met de tagnverlossing is mijn blaasspier in de verdukking gekomen en kon ik dus niet meer zelf plassen. Inmiddels gaat ook dat weer een beetje zelf, en de rest halen we er met een catheter uit. Gelukkig kan ik dat zelf elke paar uur doen, dus we zijn sinds afgelopen woensdag weer uit het ziekenhuis ontslagen. Nu maar hopen dat het snel lukt om weer volledig zelf te plassen.

groetjes,
Dionne

Terug
Bovenaan