hoe gaan jullie hiermee om?

He Marina,

Wat zonde dat je eisprong alweer geweest is. De zoveelste kans gemist. Wellicht dat zo'n pauze idd helpt om tot rust te komen en dat het daarna wat makkelijker gaat, maar kan me heel goed voorstellen dat dat een moeilijke beslissing is om zo'n pauze in te lassen. Je kinderwens is er immers. Heel veel sterkte gewenst en succes met wat jullie ook beslissen om te doen. Weet dat we er voor jullie zijn en aan jullie denken.

groetjes,
Dionne

Lieve Marina,

Ik sluit me helemaal aan bij wat Dion zegt.
Meid, wat moet dat een moeilijke keus zijn.

Blijf lekker hier van je af schrijven als je er behoefte aan hebt!
We willen er voor je zijn hoor!!

Een virtuele knuffel,
J_J

Hoi J_J, Hoi Dion,

Bedankt voor jullie steun want die kan ik goed gebruiken nu.   In het weekend zijn mijn duiveltjes er door gekomen na weer een veel te korte cyclus.   Ben ondertussen nog niet naar een andere gyn geweest.   Ik ben ook gestopt met temperaturen.   Ik ga even een maandje of 2 afwachten alhgoewel ik mij dat iet kan permitteren, maar of we na onze pauze opnieuw met IUI starten is nog de vraag.   We zullen wel zien. Ik ben zo ontgoocheld.   Al maar goed dat wij al een dochtertje hebben want anders zou dat nog verschrikkelijker zijn...

Hopelijk alles goed met jullie?   Geniet er maar van met volle teugen!   Hoe lang moeten jullie nog? Laat me zeker weten als jullie bevallen zijn hé!

Dikke knuffel!

Hoi,

Ik kreeg in december mijn 4e miskraam en ook ik wilde graag zo snel mogelijk weer zwanger worden. Misschien wel te graag want ik werd schijnzwanger. Daarna heb ik het maar een beetje laten rusten en nu ben ik eindelijk weer zwanger. Ik had die miskraam een plekje moeten geven voordat we het weer gingen proberen.

Heel veel sterkte, Petra

Hai lieverds,

Ik wilde jullie even snel laten weten dat ik zaterdag 3 mei ben bevallen van een prachtige dochter Mila!
Ze is helaas in het ziekenhuis geboren, ze had in het vruchtwater gepoept en ze lag met haar neusje omhoog. De bevalling heeft bijna 18 uur geduurd en ik had de hele tijd rugweeën. Uiteindelijk is ze met de vacuumpomp gehaald, omdat ik helemaal op was.
Ze is 51 cm. lang en woog 3430 gram.

Dikke knuffel voor jullie van ons!!

J_J

Hoi J_J,

DIKKE DIKKE PROFICIAT hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!   Ik wens jullie heel veel geluk toe.  

Hoi PC74,

Ook proficiat met de zwangerschap!

Ja ik heb al vaker gehoord dat het plots wel lukt als je het "loslaat", maar ik denk toch dat hier de kans klein is.   Ik heb na de miskraam plots last van vroege eisprongen, maar bovendien is het zaad van mijn man ook niet meer van goede kwaliteit, vandaar...   Volgens de gyn hebben we beiden teveel last van stress, maar waaraan het juist ligt weet natuurlijk niemand.

Hoi Dion,
En bij Jou ????

Hoi Marina.

Wat vervelend van de stress. Dat is juist iets wat je er niet bij wil hebben. Kunnen ze jou eisprong niet een beetje sturen met behulp van een hormoon behandeling? (ik weet niet wat jullie al allemaal hebben ondernomen en hoe lang jullie het al proberen) Bij mijn man was het zaad ook niet helemaal in orde en bij een latere test was het ineens helemaal goed. Zelf denken we ook dat dat stress was. Mijn eisprong kwam meestal heel erg laat. Soms maar 1 of 2 keer per jaar maar dat hebben ze met behulp van hormonen goed kunnen regelen. Ondanks al die stress ben ik nu toch voor de 8e keer zwanger hopelijk van ons 4e kindje. Laat je hoofd nog niet hangen meisje, dat zou zo jammer zijn.

Liefs Petra

Terug
Bovenaan