hoe gaat het met de kilo's?

Hoi,

Ben nu zo'n 15 kilo aangekomen, het ging bij mij vooral in het begin heel hard! Nu wat geleidelijker. Heb wel ontzettend veel honger/trek bij vlagen, groeispurtjes van de kleine? Sta soms zelfs midden in de nacht op om iets te eten... Jullie ook?

Katja

Ik heb wel veel meer trek dan vroeger. Tijdens de hele zwangerschap al. Maar s nachts opstaan doe ik eigenlijk alleen maar voor vanillevla tegen het maagzuur.

Of eigenlijk probeer ik dat meestal zo te regelen dat mijn man dat voor me haalt ;-)

goed geregeld mamat!
mijn lief haalt 's avonds alles voor me wat ik maar wil. maar 's nachts.. dat krijg ik niet voor elkaar hoor!

ik heb ook met vlagen trek. dat is ook een paar keer 's nachts voorgekomen. heb tegenwoordig altijd eierkoeken in huis. die pak ik dan en dan gaat het weer ff goed.

bij de verloskundige gisteren woog ik een halve kilo meer dan 1,5 weken geleden.
vond het wel weer netjes 76,5 kg nu inmiddels,

Inmiddels staat de teller hier op 15 kg bij 36 weken...
Tja. Ik eet nog steeds vrij veel, maar ik snoep niet meer dan normaal en vooral tegen de avond worden de porties toch steeds kleiner (ruimtegebrek maag). Dus ik denk dat het wel los loopt na de bevalling.
(bij mijn eerste was het allemaal na 10 dagen al weg, dus... )

Hoi allemaal

Ben morgen 35 weken en de weegschaal stopte een week geleden bij 59,5. Dat betekent dat er precies 12 kilo bij zit na 34 weken. 12 kilo is wel normaal. Mmm, ik ga dus ruim over de 60 kg heen. Was bij de tweede rond de 62 kg. Als het zo door gaat, ga ik dat  ruim halen.

Ook ik heb regelmatig honger. Ik probeer tussendoor ook gezonde dingen te eten. Ik denk wel dat ik na de bevalling de kilo's snel weer kwijt ben.

We zien wel. Ik voel me wel een olifantje af en toe.

Groetjes, Sheila (34+6)

Nou ben net op de weegschaal geweest.. en in totaal 14 kilo aangekomen. Ik ben nu 34 weken zwanger.. Bij de 1e was ik in totaal 13 kilo aangekomen, nu zal ik richting de 18 kilo gaan, denk ik!
En er zitten ook extra kilootjes aan door het stoppen met roken. Ik hoop ook dat ik na de zwangerschap blijf stoppen met roken. En dat gaat me voor 100% lukken.

Nou ik ben inmiddels 37+2 wk zwanger en er zit bij mij nu zo'n 14 kilo bij op. Het ging in het begin erg langzaam qua kilo's maar was de laatste 2 weken dus bijna 4 kilo aangekomen! De vk vroeg al of ik goed feestdagen had gehad, nou die heb ik wel gehad, maar ik heb toch niet echt extreem veel gegeten. Ach wie weet heeft onze uk gewoon een groeispurt doorgemaakt en valt 't de volgende controle weer mee qua kilo's. We zien 't wel, als 't goed is nog 3 weekjes aankomen en dan zijn we de eerste kilo's alweer kwijt.

Terug
Bovenaan