hoe gaat het met de kilo's?

ik ga me niet meer druk maken om de kilo's
ben vanmorgen bij de verloskundige geweest en was sinds mijn laatste afspraak 3 weken geleden precies 1,5 kg aangekomen. netjes 500 gram per week.

weeg nu volgens die weegschaal 72,5 kg.
als je uitgaat van mijn normale gewicht. ben ik 3 kg aangekomen en als je uitgaat van mijn laagste gewicht (door het overgeven) ben ik nu 5,5 kg aangekomen.

netjes dus!
ik ben nu 27+4 weken op weg...
ben benieuwd de komende tijd, maar druk maken... echt niet!

Ben nu 32 weken en vanmorgen gewogen..... + 19 kilo!!!!!

Ik krijg ook van iedereen te horen dat ik een enorme buik heb.En ik hoop maar dat ik gewoon veel vruchtwater heb. Maar buiten dat.... Het lijkt wel of alles aan mij groeit een ronder wordt. Ik kan op dit moment alleen nog maar joggingbroeken en   zachte wijde rokken dragen.

Ik zag net een foto van mij van die gemaakt is tijdens de Marikenloop in mei dit jaar. Ik was daar net zwanger (wist het nog niet). Daarmee vergeleken ben ik echt heel erg veranderd. Ook mijn gezicht is veel voller (en stralender, al zeg ik het zelf) ronde borsten, heupen, billen en natuurlijk de buik die gigantisch is gegroeid.

Nou ja... zolang de kleine goed gezond is (en aan het getrappel te voelen doet ie het prima) vind ik het best. Ik zie straks wel hoe ik de overtollige kilo's ga kwijtraken. Eerst genieten van het mama worden.

nou ik ben vrij lang en zwaar dus ik ga deze week de 100 kg grens passeren. Ach ik let gewoon op wat ik eet en snoep niet te veel. Al is het wel lastig met al die chocoladeletters, kerstkransjes en oliebollen. Al met al ben ik een kilo of 12 nu aangekomen met bijna 33 weken.

ik ben alleen maar afgevallen door omstandigheden...ben in totaal ongeveer 6,5 kilo kwijt tov mijn startgewicht...dus ik kom er slanker uit als dak erin ging hahahah das eens wat anders he...maar de kleine doet het prima, en daar gaat het om toch! succes iedereen!

liefs sweety

Ben nu bijna 33 weken, en ben er pas 1-2 aangekomen
Mijn gezicht is echt stukken magerder, maar ik heb echt een zwangere toeter
De baby groeit goed, maar eet me  totaal op
Mijn man zei al dat ik nog maar een paar keer zwanger moest worden, werd ik vanzelf een maatje 36

hoi hoi!

ik ben vrijdag weer terug geweest bij de verloskundige.
3 weken geleden woog ik 72,5. nu 74 kg.
weer netjes een pondje per week.

maar of ik net zo netjes de feestdagen doorkom??? we hebben ook nogal wat verjaardagen de komende tijd..

groetjes carina

volgens mij gaat het hier wel netjes.
ik merk alleen wel dat het nu ineens sneller erbij komt.

morgen ben ik 31 weken en er is 8 kilo bij!

ga me wel proberen in te houden met kerst hahahahaha.

Terug
Bovenaan