hoe gaat het met de kilo's?

vrijdag ws ik precies 33 weken en toen moest ik weer naar de verloskundige....

76 kg gaf de teller aan. dat betekent voor mij 6 kg erbij, maar voor de verloskundige 9 kg. die gaat namelijk uit van mijn laagste gewicht omdat ik door het overgeven wat was afgevallen.
ik ga zelf uit van mijn normale gewicht.

valt dus wel mee ondanks de kerstdagen. al moet ik zeggen dat ik meer trek heb in eten en nu vaak kleinere porties eet. mijn buik heeft ook een behoorlijke groeispurt gemaakt, dus ik ben benieuwd waar het zal eindigen met de kilo's!

Ik ben al flink aangekomen. Volgens mijn eigen weegschaal nu 16 kilo. Zit wel vooral op mijn buik.   Ben verder niet dikker geworden. Ben benieuwd wat er na de bevalling nog aan zit.Ik ben nu 36 weken zwanger dus het einde is in zicht.

quote: Hanke80 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-01-2009 19:05:33'));

Ik ben al flink aangekomen. Volgens mijn eigen weegschaal nu 16 kilo. Zit wel vooral op mijn buik.   Ben verder niet dikker geworden. Ben benieuwd wat er na de bevalling nog aan zit.Ik ben nu 36 weken zwanger dus het einde is in zicht.

Hier heb ik inmiddels ook de 15 kilo bereikt. Ben morgen precies 37 weken. Ik moet zeggen dat ik het zelf qua hoe het eruit ziet nog wel mee vind vallen, heb eigenlijk alleen een dikke buik. Wel heb ik de laatste weken iets meer vocht in m'n handen en gezicht, maar dat ik pas sinds kort.

Ach, straks maar gewoon weer lekker hardlopen dan zijn we zo weer in shape haha.

Ik blijf maar hangen tussen de 1-2 kg aangekomen en ben nu bijna 37 weken
Ik zag gisteren een foto van mezelf uit juni en dan is het wel duidelijk waar het eraf gegaan is
Mijn gezicht is stukken smaller en de rest van mijn lijf ook behalve mijn buik die is echt giga
Ik kan dus na de bevalling mijn oude kleding niet aan, zal voor een of twee maten minder moeten gaan shoppen

Hoi Nynke,

Voor 11 of meer maten minder gaan shoppen is in elk geval (meestal) leuker dan voor een maat meer. En je kunt je oude kleding nog wel aan, alleen zit het niet goed meer.

Ik denk dat ik niet eens hoef te proberen mijn kleding van vlak voor ik zwanger werd aan te trekken. Die ga ik echt niet over mijn billen heen krijgen. Gelukkig was ik voordat ik zwanger werd ruim 10 kilo afgevallen en heb ik de kleding die ik toen droeg nog liggen. Hopelijk kan ik die wel aan straks.

Intussen ben ik 36 weken zwanger en 22 kilo bijgekomen. Wel ben ik herstellende van een griepje en heb ik de afgelopen 2 dagen bijna niks kunnen eten. Dus misschien dat er weer een beetje af is. Mijn mijn lichaam kennende zal ik dat wel weer dubbel en dwars gaan inhalen.

Terug
Bovenaan