Hoe gaat het met iedereen?

HoiHoi,
Onee ik ben normaal ook niet een van de beugelBH maar juist de zwaardere sport-BH omdat ik toch ook geen tel kan stil zitten.
Maruh dat van Livera zal ik zeker even bekijken en proberen. Bedankt voor de tip.

Groetjes Mirjam

Hallo!

Wat betreft de BH's: ik heb ondertussen aardig wat research gedaan want ik had voor mijn zwangerschap 70F, daarna heb ik een meegroei bh van Anita gekocht in 75G maar die wordt nu echt veel te klein (de afdruk staat in mijn borst en je ziet 'rolletjes' over de rand komen). Probleem is dat bij veel bh merken de cups bij G ophouden (of de omvang wordt enorm). Ik heb 1 (jawel, een) model gevonden die groter gaat: model 430 van Emma Jane is leverbaar in omvang 70 en groter, en tot en met cup K. Ik vrees dat ik aangezien ik nu op H zit, daar tegen de tijd dat ik borstvoeding ga geven daar wel op uit kom, haha. Emma Jane heeft sowieso wel veel modellen, zowel zwangerschaps- als voedingsbh's in grote maten. En ook de Anita bh's zijn in grotere maten verkrijgbaar, maar daar ben ik niet onverdeeld enthousiast over, persoonlijk. Indien iemand een goede tip heeft voor goede beugelloze bh's in grote cupmaten (G,H...I?) dan ben ik daar ook erg benieuwd naar, maar de beugelloze bh's die ik tot nu toe heb gepast waren niet goed want alles zwabbert daarin vrolijk heen en weer omdat de broodnodige steun totaal ontbreekt..

Hallo allemaal,

Ik ben vandaag 28 weken en 3 dagen. Vorige week bij de v.k geweest alles was goed alleen was ik teveel bijgekomen. 3,5 kg in 3 weken.
Ik snoep helemaal niet veel wel eet ik veel meer dan anders. Ik moest vanaf nu wel erg letten op wat ik eet van de v.k. Zo moet ik tussen de middag eerst een kommetje sla eten voor de boterhammen en proberen soep voor het avondeten.
Ik weeg al jaren 60 kilo en nu 15,5 al erbij ik heb nog nooit op mijn lijn hoeven letten en moet er nu wel echt rekening mee houden. Krijg met 32 weken ook een extra echo om te kijken of het kindje niet te groot wordt.

Ook heb ik afgelopen zondag heel leuk nieuws gekregen mijn zusje is 7,5 week zwanger, vind het zo leuk dat tussen onze kindjes maar 5 maanden verschil zit.

Groetjes Kim

@mikkie wat een leuk nieuws zeg! lijkt me erg bijzonder om dat met je zus te kunnen delen!

hoe gaat het hier, tsja op zich wel goed behalve veel last van mijn rug en bekken, gelukkig draai ik nu maar halve dagen en gaat het allemaal even wat makkelijker en iets minder pijn.
kan me niet voorstellen dat het over 3 maandjes al zo ver is.. vind het wel spannend hoor vooral nu mijn beste vriend vanmiddag belde dat hij papa was geworden van een mooie zoon, simon!
heb even lekker de tranen laten lopen, heerlijk die hormonen haha

zijn jullie ook al echt aan het aftellen, word soms een beetje gek van mezelf

nou meiden, ik duik er lekker in!

Hey Kim, lijkt me inderdaad super om te delen met je zus!

maar dus, hoe gaat het hier? Super eigenlijk momenteel. Ben vandaag 27w2d en over precies 3 maanden uitgerekend. Het derde trimester is dus nu officieel begonnen... Spannend! Maar ik voel me voorlopig heel goed. Ik heb de indruk dat mijn buik vooral in januari en begin februari enorm gegroeid is, maar sinds 2 weken of zo is dat terug een beetje gestabiliseerd en krijgen mijn lichaam en ik dus de kans ons daar wat beter aan aan te passen. Tijdens die groeispurt had ik het wel soms moeilijk hoor, lichamelijk dan qua pijntjes en niet comfortabel zijn en zo en psychologisch omdat je weer sneller tegen je grenzen aanloopt... Maar nu is er dus een beetje rust weergekeerd en heb ik weer beter onder de knie wat ik kan en niet kan (bij dat laatste hoort bijvoorbeeld een zware avondmaaltijd ondertussen) en het gaat dus weer lekker. Ook mijn gewicht gaat weer wat trager op (zit wel al op +11,5 hooor!) en dat mocht ook wel, want ik was in dec en jan meteen nogal veel bij...
Verder begin ik wel zin te krijgen in de bevalling en uiteraard in de baby... Ben ook nog volop aan het werk (tot 37w is dat zo gepland) en dat valt natuurlijk ook niet licht soms, maar goed, zolang het lukt houd ik wel graag mijn bezigheid...
Ook de organisatiestorm is hier nu in volle hevigheid losgebarsten, hebben bijna een naam, zijn met het geboortekaartje bezig, de geboortelijst, het bedje e.d. Gezellig!

Nou, dat is hier meteen een heel opstel geworden, dus ik laat jullie er voorlopig maar mee. Wel nog even dit: heb van een vriendin van me nog een tip gekregen tegen striemen die bij haar in elk geval heeft geholpen tot week 38 (nadien 2 striemen) en bij mij voorlopig ook heel goed doet. Niet alleen lekker insmeren, maar ook masseren! Je huid dus en lekker hard hoor, tot aan de pijngrens. Heb het even gecheckt met de vk en zij vond dat een heel logisch idee, nl. dat je door je huid te masseren de bloeddoorstroming optimaal houd (je zal wel zien dat je buik rood wordt) en zo inderdaad de minst gunstige omstandigheden creëert voor striemen. Tot dat ik deze tip kreeg had ik wel regelmatig last van jeuk op mijn buik (duidt op een droge huid en dat kan je huid heel snel scheuren) en dat heb ik nu veel minder, dus ik vond 't 't een heel goede tip!

hallo allemaal
ik ben daniella, en 29 weken zwanger. ik hbe nog niet veel hier geschreven, lees meestal meer. Maar nu dacht ik, goh, misschien wel fijn om ook op te schrijven hoe ik me voel. Nou ik ben nu al aan het huilen, t is me wat. ik ben een vrij onstabiel persoon en nu ik weer zwanger ben ligt alles overhoop. Bij mijn 1e zwangerschap heb ik een postnatale depressie gehad, bij mijn tweede is dat goed onder controle gehouden door vitamines en osteopaten en shiatsu massage.
Mijn gewicht is een grote boosdoener voor mijn emotionele toestand. Wat ik ook probeer, ik kom zoveel aan dat iedereen wie ik het vertel, het nog eens vraagt. bij mijn 1e ben ik 50 kilo aangekomen, bij mijn tweede 28 en nu ben ik 13 kilo erbij. het ziet er niet best uit, want deze week ben ik 4 kilo aangekomen, sinds zondag.
de gynecoloog wilde dat ik een glucose test deed, die heb ik vorige week woensdag gedaan en niets meer gehoord, dus alles is oke. Hij gelooft mij niet als ik hem zeg dat ik stinkend mijn best doe om maar niet aan te komen. met 32 weken moet ik er weer heen en ik zie er nu al tegenop.
nog tien weken in dit vette lijf, en dan gaat het hopelijk wat beter.
nou, ik stop er mee, voor jullie ook niet leuk om te lezen denk ik, je zou en depressief van worden..
gr daniella

Hola!
Daniella, wat vervelend.
Ik snap goed dat je je hier best *@ onder voelt.
Ik had me voorgenomen me lekker niet zo druk te maken om mijn gewicht,
maar nu er 11 kilo aanzit moet ik dat voornemen toch een beetje laten varen...
Nou moet ik wel zeggen dat ik dondersgoed weet wat de reden is van de toename, bij jou ligt dat dus vrij lastig. Succes daarmee!

Hoest met de rest?
Ik heb een voedingskussen gekregen om lekker mee te slapen.
Iedere ochtend als ik wakker wordt ligt manlief met mijn enorme heerlijk zachte banaan te knuffelen en ik lig op het randje van het bed.
Nou, dat gaan we even aanpakken, hihi!

De kamer lijkt nu bijna af te komen, dit weekend denk ik.
We zijn ( mijn man en zijn vader zijn) zelf aan het schilderen.
De meubels zijn wit met geel en al het gele wordt limegroen, echt knal, als het groen hier op de pagina. We hebben coole knoppen met gekke kikkers erop enzo, helemaal ons, helemaal leuk.
Ik heb de kleertjes even uitgezocht en hij heeft zometeen geen broeken, hahaha!
Iedereen koopt leuke truitjes en rompers, maar broeken zijn meestal niet zo spannend. Die moet ik dus maar even aanschaffen.
Mijn ma wil me zo'n Bloom kinderstoel cadeau doen, vet! Die zou ik vanwege de prijs nooit kopen, maar nu zeg ik geen nee hoor!

Ik heb nu al vijf keer een lektiet gehad, very charming.
Maar even compressen gekocht, jammie.

Nou ja, je merkt het, niet veel te klagen, das ook wel zo prettig want ik kan me zo voorstellen dat ik het wat zwaarder zal gaan krijgen, ik geniet nu nog even volop.
Ik zit nu op 27w 4d en ga met week 34 met verlof.
Ik kan alleen niet zo lang zitten trouwens, mijn stuitje en/of rechterkant van mijn rug gaan dan zeer doen. Verder ben ik vrij snel buiten adem.

Vanavond voor het eerst yoga!
Ben een beetje laat, maar goed, heb er wel zin in, hoop dat ik geen scheten moet laten...

Wow, veel verhaal!
Nou dames, laat je lezen, tot gauw!

Natalie

Oooooh!
Ik heb geschreven "ik wordt". Dat moet ik even herstellen, anders kan ik niet slapen.
Ik ben juf en kan er met mijn hoofd niet bij dat ik deze fout heb gemaakt, hihihi!

Terug
Bovenaan