Hola!
Daniella, wat vervelend.
Ik snap goed dat je je hier best *@ onder voelt.
Ik had me voorgenomen me lekker niet zo druk te maken om mijn gewicht,
maar nu er 11 kilo aanzit moet ik dat voornemen toch een beetje laten varen...
Nou moet ik wel zeggen dat ik dondersgoed weet wat de reden is van de toename, bij jou ligt dat dus vrij lastig. Succes daarmee!
Hoest met de rest?
Ik heb een voedingskussen gekregen om lekker mee te slapen.
Iedere ochtend als ik wakker wordt ligt manlief met mijn enorme heerlijk zachte banaan te knuffelen en ik lig op het randje van het bed.
Nou, dat gaan we even aanpakken, hihi!
De kamer lijkt nu bijna af te komen, dit weekend denk ik.
We zijn ( mijn man en zijn vader zijn) zelf aan het schilderen.
De meubels zijn wit met geel en al het gele wordt limegroen, echt knal, als het groen hier op de pagina. We hebben coole knoppen met gekke kikkers erop enzo, helemaal ons, helemaal leuk.
Ik heb de kleertjes even uitgezocht en hij heeft zometeen geen broeken, hahaha!
Iedereen koopt leuke truitjes en rompers, maar broeken zijn meestal niet zo spannend. Die moet ik dus maar even aanschaffen.
Mijn ma wil me zo'n Bloom kinderstoel cadeau doen, vet! Die zou ik vanwege de prijs nooit kopen, maar nu zeg ik geen nee hoor!
Ik heb nu al vijf keer een lektiet gehad, very charming.
Maar even compressen gekocht, jammie.
Nou ja, je merkt het, niet veel te klagen, das ook wel zo prettig want ik kan me zo voorstellen dat ik het wat zwaarder zal gaan krijgen, ik geniet nu nog even volop.
Ik zit nu op 27w 4d en ga met week 34 met verlof.
Ik kan alleen niet zo lang zitten trouwens, mijn stuitje en/of rechterkant van mijn rug gaan dan zeer doen. Verder ben ik vrij snel buiten adem.
Vanavond voor het eerst yoga!
Ben een beetje laat, maar goed, heb er wel zin in, hoop dat ik geen scheten moet laten...
Wow, veel verhaal!
Nou dames, laat je lezen, tot gauw!
Natalie