Hoi allemaal,
Ik ben bijna 31 weken zwanger en mag absoluut niet klagen! Als het zo door blijft gaan dan stop ik pas met werken bij 36 weken. Mijn bedrijfsarts is daar niet zo'n voorstander van dus daar moet ik met 34 weken even langs. We zullen nog wel zien.
En wat heerlijk dat de dagen weer langer worden! Ik kijk zo uit naar het voorjaar en de zomer en ben zo blij in deze periode te mogen bevallen. Mijn zoontje is van december en dat is toch een minder leuke periode om verlof te hebben.
Even wat feiten over mijn conditie op een rij:
- Ik ben tot nu toe 7 kilo aangekomen en daar ben ik erg blij mee
- Mijn maagzuur is minder erg
- Mijn bekkeninstabiliteit is minder erg
- Bloeddruk is goed
- Ik hou nog niet veel vocht vast, dat was vorige keer wel anders....olifantje)
- Alles beweegt flink in mijn buik en groeit goed
- Mijn buik zit me af en toe lekker in de weg, mijn sokken worden aangetrokken door mijn zoon van 4 die dat prachtig vindt om te doen
- Ik ben wel af en toe erg moe en kortademig, dat is wel lastig
- En snurken dat ik doe....mijn man wordt er gek van))
De regeldingen lopen lekker op schema:
- Kamertje is af, moet alleen nog beetje inrichten en inruimen
- Heb al leuke kleertjes gekocht
- Kraampakket is binnen en intake kraamzorg gehad
- Geboortekaartje gezien, denk wel dat die het wordt
- Binnenkort gesprek met gynaecoloog om af te spreken dat ik een ruggeprik krijg als ik dat wil
- Alle babyspullen uitgezocht van de vorige keer en klaargelegd
Wat nog moet gebeuren:
- Naam uitkiezen, ik vind echt niets leuk of het is megapopulair of al bezet door vrienden, heel frustrerend, droom er zelfs van....herkenbaar?
- Kinderwagen en maxicosy schoonmaken, kleertjes wassen
- Bevallingscursus afspreken, ik ga een uurtje naar een individuele training
- Klossen halen
- Kaartjes bestellen en schrijven
- Oppas regelen voor mijn zoon tijdens bevalling, nog geen idee hoe ik dat moet gaan doen....iemand wel?
- Versiering regelen voor geboorte en nadenken over traktatie school en werk
- Pyjama kopen voor bevalling, zag leuke en vooral goedkope big shirts bij Hans Textiel, ik ga volgende week eens kijken of het wat is. Aanbieding geldt van 2 tot 8 maart
- Blije doos ophalen
Ik hoop dat jullie ook allemaal genieten van de laatste weken, want de tijd vliegt voorbij!
Liefs
Lies
Ik ben bijna 31 weken zwanger en mag absoluut niet klagen! Als het zo door blijft gaan dan stop ik pas met werken bij 36 weken. Mijn bedrijfsarts is daar niet zo'n voorstander van dus daar moet ik met 34 weken even langs. We zullen nog wel zien.
En wat heerlijk dat de dagen weer langer worden! Ik kijk zo uit naar het voorjaar en de zomer en ben zo blij in deze periode te mogen bevallen. Mijn zoontje is van december en dat is toch een minder leuke periode om verlof te hebben.
Even wat feiten over mijn conditie op een rij:
- Ik ben tot nu toe 7 kilo aangekomen en daar ben ik erg blij mee
- Mijn maagzuur is minder erg
- Mijn bekkeninstabiliteit is minder erg
- Bloeddruk is goed
- Ik hou nog niet veel vocht vast, dat was vorige keer wel anders....olifantje)
- Alles beweegt flink in mijn buik en groeit goed
- Mijn buik zit me af en toe lekker in de weg, mijn sokken worden aangetrokken door mijn zoon van 4 die dat prachtig vindt om te doen
- Ik ben wel af en toe erg moe en kortademig, dat is wel lastig
- En snurken dat ik doe....mijn man wordt er gek van))
De regeldingen lopen lekker op schema:
- Kamertje is af, moet alleen nog beetje inrichten en inruimen
- Heb al leuke kleertjes gekocht
- Kraampakket is binnen en intake kraamzorg gehad
- Geboortekaartje gezien, denk wel dat die het wordt
- Binnenkort gesprek met gynaecoloog om af te spreken dat ik een ruggeprik krijg als ik dat wil
- Alle babyspullen uitgezocht van de vorige keer en klaargelegd
Wat nog moet gebeuren:
- Naam uitkiezen, ik vind echt niets leuk of het is megapopulair of al bezet door vrienden, heel frustrerend, droom er zelfs van....herkenbaar?
- Kinderwagen en maxicosy schoonmaken, kleertjes wassen
- Bevallingscursus afspreken, ik ga een uurtje naar een individuele training
- Klossen halen
- Kaartjes bestellen en schrijven
- Oppas regelen voor mijn zoon tijdens bevalling, nog geen idee hoe ik dat moet gaan doen....iemand wel?
- Versiering regelen voor geboorte en nadenken over traktatie school en werk
- Pyjama kopen voor bevalling, zag leuke en vooral goedkope big shirts bij Hans Textiel, ik ga volgende week eens kijken of het wat is. Aanbieding geldt van 2 tot 8 maart
- Blije doos ophalen
Ik hoop dat jullie ook allemaal genieten van de laatste weken, want de tijd vliegt voorbij!
Liefs
Lies