Hoe gaat het met iedereen?

Mati,

Blij om te horen dat jullie er echt een feestje van hebben gemaakt! 5 Jaar getrouwd en zwanger, een super goede reden om uitgebreid te genieten!

Goed van je dat je het op je werk wel verteld hebt, al is het op het eind van je dienst. Ik heb het ook iedere keer ook op tijd verteld. Alle keren was ik blij dat men op de hoogte was van de situatie, hoe lastig het soms ook was.

Heb je nu tussendoor geen echo's meer? Of ik heb je verkeerd begrepen, hihi!

Liefs Lientje

Jen,

Nu nog 1 nachtje slapen, spannend hoor! Mijn duimpjes draaien hoor! Hoe voel je je verder?

Bedankt, voor je advies, maar dat is niet meer nodig. Ik ben heel blij, want ik ben ongi geworden! Eindelijk maar toch! Komende maandag was de curettage 9 weken geleden. De vk had me tussendoor gelukkig wel gerustgesteld, maar dan duurde het nog lang.

Liefs Lientje

Hey meiden,

Jullie hebben wrs al gelezen, ik ben eindelijk maar toch ongesteld geworden, daar ben ik echt blij mee! Het gevoel dat ik weer verder kan, weer vooruit kan kijken. Dat m'n lichaam het gewoon doet en me niet in de steek laat.

Liefs Lientje

Hoi grote broer!

Fijn dat je mensturatie alsnog is gekomen! Ik zat er na mn tweede curretage ook zo op te wachten (zeker omdat we ee maand niet zwanger mochten worden)
Morgen dan de echo... ik probeer mezelf steeds voor te houden dat er helemaal geen reden is om bang te zijn. De grootste kans is dat er gewoon een kindje met kloppend hartje zit, niks engs aan dus.
Maarja, ik kan het mezelf nog zo voorhouden, het angstzweet breekt me uit bij het idee van de echo. Ik mag morgen om 10.50. Moet helemaal alleen.
Ik laat jullie weten hoed het was!

Liefs

Hey Jen,

Ik snap je wel, het is en blijft spannend. Bij mij voelde de zwangerschap iedere keer weer anders. Ik leefde de vorig zwangerschap van echo naar echo.

Je bent wrs idd pas echt rustig wanneer je 12 weken echo hebt gehad. Dat idee heb ik in ieder geval wel.

Fijn dat je de afspraak 's morgens hebt, anders moet je de hele dag erop wachten, wel jammer dat alleen moet. Maar soms is het niet anders...

Mijn duimpjes blijven draaien!!!! Heel veel suc6!!!

Liefs Lientje

Hey lientje, ik denk dt ik al heel erg kan gaan genieten als ik voorbij de 8 weken ben waar het vorige keer mis ging, dus na de 9,5 week echo

Daar kan ik nu echt naar uitkijken

Liefs

Hi meiden,

Alweer een tijdje terug dat ik hier inlogde. En weer een hoop gebeurd. Jen!(?)

Lientje, ik kan me goed voorstellen dat je het liefst gaat stampvoeten. Ik weet niet hoe je je nu voelt, maar geloof mij als ik zeg dat er ook een moment komt dat je je beter voelt, alleen geduld oefenen... daar is niemand echt goed in.

Toen ik mijn vk belde zei ze verder niets over een oorzaak, de huisarts ook niet. Ik heb de pil na een telefoontje voorgeschreven gekregen. Ik kreeg het idee dat de hormoonhuishouding in de war is en je met de pil de natuur een handje helpt. En dat als de pil niet zou helpen, dat er dan pas iets aan de hand zou zijn, want erg bezorgd en doorvragen deden ze niet.

xx Sonica

Sonica,

Hoe is verder met jou dan???

Ik heb de pil gelukkig niet meer nodig, m'n ongi is op gang gekomen. Ik voel me gelijk een stuk beter, opgelucht is wrs het goede woord.

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan