Ik zie 'm ook niet. Zo mis ik ook het ouderschapsforum. Jammer...
Maar hier gaat het wel redelijk, inderdaad erg warm. Ik kan er bijna niet tegen drinken, continue hoofdpijn door te weinig vocht. Maar die kleine blijft ook maar komen om voeding, nu om de 2 uur. Vannacht heeft hij eindelijk sinds een week weer doorgeslapen, maar dat is dan vandaag ook meteen te merken dat hij meer drinkt.
Ik doe dus niet anders dan thee, water, vruchtensappen en melk te drinken. Maar ook het eten valt me wat tegen momenteel, door het mooie weer eet je automatisch minder, minder behoefte. Maar om borstvoeding op peil te houden, moet ik wel blijven eten. Merk dus dat ik af en toe even duizelig wordt, dus toch maar wat extra eten. Toch eet ik voor mijn gevoel ook al veel, ook 's nachts ga ik eruit om te eten nu de kleine weer om voeding vraagt.
Maar verder mag ik niet klagen, Jelte doet het hartstikke goed, spuugt niet, drinkt lekker, heeft volop poepluiers dus geen krampjes.
Nu alleen een ruzie met schoonmoeders oplossen... ze klaagt alleen maar over hem, dus daar heb ik nu wat van gezegd. Voor mijn gevoel is ze het niet eens met onze manier van opvoeden, terwijl het super gaat. (ik geef borstvoeding, dus zij kan geen flesje geven. Ik wil 6 maanden geen bijvoeding doen, dus zij kan geen fruithapje geven, volgens haar ontzeg ik het haar, terwijl ik gewoon het beste voor mijn kind wil) zucht....
En verder kan ik heel goed met de warmte omgaan.. is goed vol te houden.. blij dat ik nu niet zwanger ben en op het laatst loop