Hoe gaat het?

Ik kon het vorige topic hiervan niet vinden, dus ik denk ik start maar een nieuwe. Als ik deie van het vorige forum over het hoofd heb gezien, haal die dan maar weer naar boven.

Maar hoe gaat het met iedereen?
Kunnen jullie de warmte wat aan?

Ik zie 'm ook niet. Zo mis ik ook het ouderschapsforum. Jammer...

Maar hier gaat het wel redelijk, inderdaad erg warm. Ik kan er bijna niet tegen drinken, continue hoofdpijn door te weinig vocht. Maar die kleine blijft ook maar komen om voeding, nu om de 2 uur. Vannacht heeft hij eindelijk sinds een week weer doorgeslapen, maar dat is dan vandaag ook meteen te merken dat hij meer drinkt.

Ik doe dus niet anders dan thee, water, vruchtensappen en melk te drinken. Maar ook het eten valt me wat tegen momenteel, door het mooie weer eet je automatisch minder, minder behoefte. Maar om borstvoeding op peil te houden, moet ik wel blijven eten. Merk dus dat ik af en toe even duizelig wordt, dus toch maar wat extra eten. Toch eet ik voor mijn gevoel ook al veel, ook 's nachts ga ik eruit om te eten nu de kleine weer om voeding vraagt.

Maar verder mag ik niet klagen, Jelte doet het hartstikke goed, spuugt niet, drinkt lekker, heeft volop poepluiers dus geen krampjes.

Nu alleen een ruzie met schoonmoeders oplossen... ze klaagt alleen maar over hem, dus daar heb ik nu wat van gezegd. Voor mijn gevoel is ze het niet eens met onze manier van opvoeden, terwijl het super gaat. (ik geef borstvoeding, dus zij kan geen flesje geven. Ik wil 6 maanden geen bijvoeding doen, dus zij kan geen fruithapje geven, volgens haar ontzeg ik het haar, terwijl ik gewoon het beste voor mijn kind wil) zucht....

En verder kan ik heel goed met de warmte omgaan.. is goed vol te houden.. blij dat ik nu niet zwanger ben en op het laatst loop :D

vlindertjesss, ik kon de topic ook al niet vinden.

rixt, ik sta met stomheid geslagen jouw stukje over je schoonmoeder te lezen! Haar iets ontzeggen?? Kom op zeg het is jouw kind, ze mag blij zijn als ze haar mag vasthouden of verschonen.
tegenwoordig wordt bijvoeding pas bij 6 maanden geadviseerd dus ik weet niet wat ze loopt ze zeuren.

Ik heb zelf erg veel last van de warmte, benauwd/duizelig/dikke voeten en enkels/houd veel vocht vast.

Kirsten slaapt snachts goed, overdag iets minder. Drinken doet ze niet zoals ik hoop. Ze mag 5x 180+6, dit krijgt ze langena niet op. Ze zit nu op 5x 150+5 en dan is het nog een strijd om dit naar binnen te krijgen. Sinds het weer zo warm is krijgt ze het met moeite naar binnen. Meestal gaat het nog in tweeen of in drieen zo een fles. Eer ze de fles op heeft is het alweer 3 uur later steeds een beetje.

Mijn schoonzus heeft Kirsten nog maar 1x gezien, daar ben ik pissed off over maar mijn vriend zegt dat hij het niet erg vind. Haar man komt wel af en toe langs met hun kidz maar zij ho maar ze heeft altijd een afspraak dan.

rixt, ik sta met stomheid geslagen jouw stukje over je schoonmoeder te lezen! Haar iets ontzeggen?? Kom op zeg het is jouw kind, ze mag blij zijn als ze haar mag vasthouden of verschonen.
tegenwoordig wordt bijvoeding pas bij 6 maanden geadviseerd dus ik weet niet wat ze loopt ze zeuren.

Ik heb zelf erg veel last van de warmte, benauwd/duizelig/dikke voeten en enkels/houd veel vocht vast.

Kirsten slaapt snachts goed, overdag iets minder. Drinken doet ze niet zoals ik hoop. Ze mag 5x 180+6, dit krijgt ze langena niet op. Ze zit nu op 5x 150+5 en dan is het nog een strijd om dit naar binnen te krijgen. Sinds het weer zo warm is krijgt ze het met moeite naar binnen. Meestal gaat het nog in tweeen of in drieen zo een fles. Eer ze de fles op heeft is het alweer 3 uur later steeds een beetje.

Mijn schoonzus heeft Kirsten nog maar 1x gezien, daar ben ik pissed off over maar mijn vriend zegt dat hij het niet erg vind. Haar man komt wel af en toe langs met hun kidz maar zij ho maar ze heeft altijd een afspraak dan.

heey,

ik heb jullie ook gevonden!!
vind het er wel leuk uit ziet, even de weg zien te vinden.

hier gaat het allemaal goed, jesse kan goed tegen de warmte, hij voelt soms wel klammig/zweterig aan maar dan doen we hem gewoon even een keertje schone kleertjes aan.
ik moet hem nog steeds wakker maken voor zijn eerste en laatste voeding.kwam vanmorgen om 6.45 bij hem op zijn kamer en lag hij gewoon klaar wakker in de rond te kijken. ik ben net om 7u begonnen met zijn eerste fles en voed hem nu om de vier uur, als hij dan slaapt maak ik hem wakker. ik denk dat als ik voeden op verzoek zou doen dat hij op drie-vier flessen uit zou komen en dat is met dit warme weer veel te weinig.
ik doe overdag nog wel eens 10cc water extra in de fles maar heb niet het idee dat hij vocht te kort komt.

het werken bevalt ook weer, het is ivm de vakantieperiode lekker rustig dus kan ik het zelf ook lekker rustig aan doen. we hebben vanmiddag een vakantieborrel omdat morgren de eersten al met vakantie gaan.
wij gaan zaterdag over twee weken al met vakantie, wat gaat de tijd snel zeg!

@rixt, leuke schoonmoeder heb jij!! ik herken het wel een beetje, mijn broer heeft verkering met de zus van mijn vriend en dus gaan we heel veel met elkaar om. ze komen altijd door de week wel even en in het weekend zijn ze meestal zaterdagmiddag en avond hier[ze wonen nog thuis]. ik laat haar jesse nog wel eens de fles geven of hem in bad doen. omdat ik haar dat ook helemaal volledig toe vertrouw. en daar is mijn schoonmoeder nog wel eens jarloers op. ik laat haar nog wel eens de fles geven maar ik zou haar nooit jesse in bad laten doen, veel te bang dat ze hem laat vallen ofzo.
zij pastte eerder altijd op elmar maar dat wou ze toen niet meer omdat het haar te druk word. nu past mijn moeder[gelukkig] op en doet dus jesse regelmatig in bad en geeft hem de fles. zelf daar kan ze soms nog wat over zeggen terwijl ze er zelf voor heeft gekozen om niet meer op te passen.
ach schoonmoeders....ik denk niet dat ik er een goeie band mee krijg, terwijl ze voor de rest best wel een aardig mens is en heel aardig is voor elmar en jesse. succes ermee rixt!!

ga de was even buiten hangen, de zon schijnt alweer!!

Terug
Bovenaan