Hoe gaat het?

bij mij zijn ze ook vriendelijk, de arts stond alleen te kijken toen wij geen vragen hadden hahaha. Wij waren die week ook al bij de kinderarts geweest waar Kirsten onder controle staat.

Nou ben ik weer eens... 't is hier maar rustig... echt vakantieperiode :D

Ben afgelopen week weer bij cb geweest... had zoiets... als hij zijn prikjes maar krijgt. Voor de rest heb ik ja, nee en amen gezegd... Ze vroeg nog wel of ik al op 4 voedingen zat per dag... euhm... heb gezegd dat ik dus op 7-10 voedingen zit... zat ze me maar wat raar aan te kijken en maakte een opmerking dat het wel goed was. Pff.. ik weet dat ik met 7-10 voedingen gewoon goed zit... maar als ik dat niet had geweten, had ik dus hoogwaarschijnlijk gewoon advies gekregen om naar 4 voedingen te gaan... moet er nu niet aan denken!!!

Jelte was wel weer heerlijk gegroeid, laatste week 350 gram!! 't Is een heerlijk mannetje, lekker vrolijk, makkelijk... echt genieten!!!

Zal hier even wat gaan doen... moet nodig wat gebeuren hier in huis en aangezien jelte nu nog lekker rustig ligt te slapen....

hoi rixt,

goed van Jelte dat hij zoveel gegroeid is. Hoe oud is Jelte nu? geef je borstvoeding of flesvoeding? Kirsten krijgt flesvoeding en zit op 5 flessen en heel af en toe op 4 flessen van 200 cc. De ene keer drinkt ze wat meer dan de andere keer.

Ze slaapt nu bijna het klokje rond :)

Vorige week maandag waren wij begonnen met een fruithapje maar daar zijn wij mee gestopt ze is erg van slag al 2 dagen en vind het maar niets.

Het is hier zo rustig omdat iedereen op hyves zit, vlindertjess heeft een hyve pagina speciaal voor de aprilmama's opgericht [afgesloten]. Kom ook gezellig langs..

http://babyapril2009.hyves.nl/

Terug
Bovenaan