Hoe gaat het?

Ja schoonmoeders daar kunnen we wel een boek over schrijven met elkaar! Die van mij kan erg lief zijn, maar ook erg berekenend. Ben altijd een beetje achterdochtig. Ze weet het ook altijd beter...

Wordt vandaag weer een warme dag! Even snel de klusjes in huis doen voordat het te warm wordt!

Groetjes

ja het wordt erg warm, ik douche me vanavond wel want het heeft toch geen zin hahaha. Ik heb hier een overvolle mand met strijkgoed staan die echt gedaan moet worden. Kirsten ligt nu lekker in de box te slapen.

Drinken doet ze niet veel deze dagen, ik probeer elk uur toch wat extra vocht bij haar naar binnen te werken of ze het leuk vind of niet haha. Ze heeft iig nog wel haar natte luiers, wel wat minder als anders maar ze zijn nog steeds nat.

Als ik het drinken bij haar naar binnen prop dan gaat ze kokhalzen en spuugt ze alles er weer uit wat ze met moeite naar binnen heeft gewerkt. Zelfs haar eerste flesje drinkt ze niet helemaal op. Begin van de avond komt ze voor haar flesjes want dan heeft ze wel honger ;)

Ik ga ff wat doen hier en kijken of ik mijn naam ook kan veranderen ;)

ik wist niet dat je je naam zo makkelijk kon veranderen?? normaal moet je een nieuw account aanmaken. Wat ik nog wel mis is dat je berichten kan bewerken of wissen.

't Is allemaal nog wel even wennen dat nieuwe forum... en ik mis nog wel het een en ander...

Maar ja, laten we het maar niet meer over schoonmoeders hebben... bah...heb er dus wat van gezegd en nu hebben we de poppen aan het dansen. Ze snapt niet waar ik me druk om maak, nergens voor nodig. En ik ben degene die van een mug een olifant maakt... pff... dus loop al de hele dag met tranen in de ogen rond... ik weet het niet meer..

Maar meende dat vlindertjess of junior het zei dat je dochter slecht de fles leeg drinkt. Hier geef ik dan borstvoeding, maar ik merk hetzelfde. Minder tegelijk drinken, na 1 borst al spugen, en de tweede gewoon weigeren. Maar hij komt wel vaker om voeding, dus geef hem vaker een beetje. Is dat ook niet een idee voor het flesje? dat je een kleiner flesje maakt en wat vaker? Voor mijn gevoel komt het puur door het warme weer, zodra het wat koeler is, wil ik wel weer op een hele voeding komen te zitten, zodat ik niet zo vaak hoef. (is nu om de 2 of 3 uur, ipv 4 uur)

Leuk die namen aanpassen... nu weet ik niet meer wie wie is... en was eindelijk een beetje aan de namen gewend hahaha.....

Ook ik heb mijn naam maar verandert. Ook hier niet een goede band met schoonouders, maar ook niet echt goed met mijn eigen ouders. Mijn zwager heeft zelfs nog helemaal niks van zich laten horen, dus je schoonzus is nog niet het toppunt hoor ;) Kirsten.
Feline drinkt nu per voeding 2 borsten ipv 1. Ze zit nog steeds op 7 voedingen per dag.
Ik ben momenteel druk bezig om Elsa zindelijk te krijgen, dus lekker in haar onderbroekje achterhuis. Vandaag tot nu toe wel een plasje op het potje en nog niet in haar broekje, maar helaas net wel een poepje in haar broekje, de rest van haar poepje deed ze gelukkig wel op het potje. Nu hopen dat ze snel zindelijk is. Want je ziet nu pas hoe groot ze is nu Feline er ook bij is.
Wat ik trouwens erg handig vind is dat je terug kunt lezen wat anderen geschreven hebben, zo hoeven we niet alles meer te onthouden ;)

Hoi dames,
Heb jullie ook weer gevonden.
Fijn dat met jullie alles goed gaat.
Ben sinds gisteren aan het werk, lichamelijk gaat dat erg goed, geen last van bekken, en rustig het tempo weer te pakken krijgen.
Maar emotioneel is het ander verhaal vandaag. Me collega is vandaag bevallen van een dochter. En gaat nu enkel over die baby. Tja, dan denk ik, ik ben ook nog maar pas geleden bevallen. Had het daar dus vandaag wel moeilijk mee, en was dr dus vanaf dat ik wist dat me collega lag te bevallen niet echt meer bij.
Dan komt alles weer ff terug. Maar komt vast wel goed, ga het morgen wel aan me verantwoordelijke aangeven, dat ik me ff niet zo lekker voel, en ik dus mss beetje verstrooid kan zijn.

Morgen moet ik weer naar gyn, spoedafspraak, heb erg veel last van spiraaltje, draadjes zitten steeds te prikken, en heb idee dat ie los komt. Dus morgen na me werk dr naar laten kijken.

Liefs

rixt ik was dat met de voedingen.
Kirsten heeft er zo veel moeite mee om een fles leeg te krijgen. Ze heeft vandaag 3 voedingen gedronken (2x bijna 150 en 1x 100 ofzo) Ik heb haar zelfs om 12.30 wakker gemaakt want haar laatste fles van ff na 09.00 was net 100 cc en dat vond ik te weinig. De laatste fles viel ze steeds in slaap om de paar seconden moest ik haar steeds wakker maken (haar naam roepen, wang strelen). Ze ligt nu alweer te slapen.

Bloemetje ik kan me dat heel goed voorstellen hoor dat je gepasseerd voelt. Het is niet alleen lichamelijk dat je een kind baart maar het is emotioneel ook heel wat!

ja de namen...ik was junior2704

Terug
Bovenaan