Hoe gaat het?

heey,

4 flessen vind ik ook weinig maar als je kindje daar genoeg aan heeft dan is het toch goed?
jesse zit nog altijd op 5 flessen van 200 incl schepjes. maar ik moet hem voor de eerste en laatste fles wakker maken. ik denk als ik ga voeden op verzoen ik ook op 4 flessen uit zou komen. hij drinkt trouwens wel alle flessen leeg ook al moet ik hem wakker maken. ik moet dinsdagochtend weer naar het cb, zal met hun eens overleggen wat ik het beste kan doen, vaste tijden voeden of voeden op verzoek....

ga jesse even wakker maken voor zijn flesje...

groetjes

Hallo dames..
Tijdje hier niet geweest... Zo te lezen gaat het hier wel lekker allemaal en zijn we of aan het genieten van onze kids of lekker vakantie aan het vieren, want het is hier rustig.

Heb weer drama's met het consultatiebureau, wil zien of ik niet ergens anders inentingen kan doen, want mijn klomp is gebroken!!! Ben uitgemaakt voor slechte moeder die niets voor mijn kind over heeft!!! (ja letterlijk!!!!) Wil dus ook nog een klacht indienen, maar weet niet waar!

Het verhaal: Had vorige keer gevraagd om een afspraak te maken op een maandag, dinsdag of woensdag. Zegt ze: dinsdag 23 juli? Ja prima. Kom ik thuis, zet ik het in de agenda. Zie ik dat 23 juli op een donderdag valt, oftewel mijn werkdag. Dus ik meteen bellen (met algemeen nummer), zou teruggebeld worden voor nieuwe afspraak. Dat is 2 1/2 week geleden. Afgelopen vrijdag werd ik eindelijk teruggebeld. Meteen al opmerking dat ik onbereikbaar ben... pardon... 't is mooi weer, dus als het even kan ga ik lekker wandelen... Maar meteen de vraag of het echt niet mogelijk is om de 23e langs te komen. Nou nee, moet werken. Of ik niet vrij kan vragen, nou nee, werk 2 dagen dus het moet makkelijk op overige dagen kunnen. En het is fout van cb, dus los het maar op!! Nou t was onmogelijk, druk, volle agenda bla bla bla... of ik de oppas niet kon vragen... nou nee, gastouder heeft nog 5 kinderen rondlopen, dus dat kan niet eens en wil het niet eens vragen. Of ze er niet even tussen uit kan, want het is toch wel belangrijk om inentingen te krijgen. Tja.. nou nee... kan moeilijk 5 kinderen of meenemen of alleen laten. Of ik dan geen vriendin heb die even erheen kan... nee, ik betaal de gastouder die dag om op mijn kind te passen, dus ga mijn kind daar niet weghalen, en buitendat, ik wil er zelf bij zijn als mijn kind pijn krijgt van de prikjes. Nou, en toen zei ze dat ik niets over heb voor mijn kind!!!! Sorry... jullie maken een fout, ik niet. En ik wil wel, maar niet de 23e!!! Nou op z'n vroegst konden we dan eind augustus, maar was eigenlijk wel laat voor vaccinaties... of ik dan echt niet de 23e kon. Want het was wel in het belang van mijn kind. Tja... volgens mij was ik duidelijk genoeg... Kan je man dan niet, nou nee.. die heeft bijna 100km reistijd naar zijn werk, dus die zou er de hele dag voor vrij moeten vragen. Geen optie dus. Nou het kwam er opneer dat het probleem was dat de arts een te volle agenda had... dus ik zei, het gaat mij om de vaccinaties, die arts kan me gestolen worden. Oh, dus je gaat er mee akkoord dat je zoon niet gecheckt wordt door een arts? Ja hoor... geen probleem, hij is zo gezond als wat.. hebben geen problemen, geen vragen... en anders is er nog altijd een huisarts... Oh.. nou dan kan het wel de eerste week van augustus. Ze was me toch pisnijdig... en ik nog erger eigenlijk. Als ik haar tref, wil haar nog wel even aanspreken over haar gedrag. En eigenlijk wil ik niet meer naar hun toe, ieder contact tot nu toe heeft tot problemen en ergenis gezorgd. Maar ja, wil toch wel dat hij zijn vaccinaties krijgt... geen idee waar je het zou kunnen doen...

Wil dus ook een klacht indienen... weten jullie waar dat kan?

Verder gaat het hier super hoor... Jelte groeit lekker, is ontzettend tevreden, doet niets anders dan lachen... hij huilt hooguit 1 minuut, dan is het een kwestie van aanleggen en is hij weer stil. Enige is dat hij weer wat spuugt... ben er nog niet achter waarom. Vermoed dat ik weer wat teveel last heb van stuwing, en dat hij dus te snel drinkt. Hij is ook de ene keer in 5 minuten klaar en heeft hij aan 1 borst genoeg, andere keer is hij met 2 borsten een half uur bezig... waarom? Geen idee... maar beide keren is hij tevreden en slaapt hij gerust tot de volgende voeding 4 uur later...

Oh..en een poepluiers heeft meneer weer... laatste week gemiddeld 4 op een dag... en dan zijn het volle luiers!! Kwestie van romper en broek en alles in de was!!! 't houdt mama bezig :D

hoi rixt,

jeetje wat een drama bij het cb zeg, ik heb het ook niet zo op het cb hoor. Ik ga erheen voor haar wegingen en metingen en dan de prikjes maar voor de rest ,, de huisarts hoor.

wij hadden toen ook problemen met het cb over een afspraak, de eerste 2 afspraken hadden ze 'even' voor ons gemaakt niet rekeninghoudende met of wij wel kunnen. Was ook wat om dat te veranderen.
Kijk is rond bij de consumentenbond misschien dat hun wat weten.

Zoals mamavan Elsa en Feline al zegt wij zitten op hyves, en daar praten we dagelijks met elkaar.
Hopelijk zien we je daar..:)

Hier gaat alles lekker, ben sinds vorige week donderdag bezig een ritme in Kirstens voedingspatroon te krijgen en dat lukt goed moet ik zeggen. Ze komt nu op vaste tijden en ze komt bijna om de 4 uur [ipv 2,5 a 3 uur].

trouwens rixt wat heeft Jelte veel poepluiers!! Kirsten produceert maar 1x per 2 dagen soms per 3 dagen.

Mama van Kirsten,

Ik denk dat Jelte zoveel luiers heeft omdat hij borstvoeding krijgt, dan hebben baby's vaker poepluier. Waarom, geen idee, hihi.

Rixt,
Grr, wat een gedoe zeg, oh ik zou ook kwaad worden als ze me slechte moeder noemen. En je bent geen slechte moeder. Jij probeert er alles aan te doen zodat hij zijn prikjes krijgt. Zou eerde zeggen dat zij verkeerd bezig zijn. Ik hoop dat je ergens klacht kan indienen, want dit kan niet.

Liefs

mamavanjana, ik hoorde van iemand die de fles geeft ook zoveel poepluiers bij haar kindje heeft. Dus ja.. ze heeft gewone ontlasting en het gaat niet met veel moeite dus ik klaag niet hoor met 1 poepluier per 2 dagen hahaha..

Onze dochter heeft ook 1 poepluier per 2 dagen, soms 1 per dag. Borstvoeding kindertjes poepen over het algemeen vaker dan fles babies. Maar ik vind het niet zo erg haha, 1 is meer dan genoeg!

Rixt: geen idee of je ergens een klacht kan indienen, maar ik zou het wel proberen en iedergeval kijken of je naar een ander cb kan! Suc6.

Wij mogen over 1 week alweer, vind het altijd erg leuk. Maar ze zijn ook heel vriendelijk (tot nu toe).

Terug
Bovenaan