hoe groot worden je borsten?

Dat ze groeien bij je zwangerschap weet iedereen, maar hoeveel? ik had cup 85D en bij week 6/7 was het al een maat groter en nu met week 11 groeien ze weer. nu begin ik te denken (misschien niet het beste idee om te doen) als dit doorgaat tot week 40 pffff ik ben trots op mijn volle D cup maar heb toch ook weer geen behoefte aan cup F of groter. weet niet gezien mijn figuur voel ik me dan meer lola ferrari, ja lekker overdreven weet het wel. maar ja gedachten gaan hun eigen weg he. Wat zijn jullie ervaringen hier mee? als ik hoor van een vriendin die13 weken is en haar eigen bh's nog gewoon past.
 
Ja, dat veschilt per vrouw hoor, maar op gegeven moment houden ze op met groeien hoor. na 15 weken is het meestal gedaan. Wel kunnen ze af en toe nog gevoelig zijn, maar meestal groeien ze alleen in de eerste 4 maanden.
 
idd dat verschilt per vrouw. Ik had voor de zwangerschap van mijn zoon cup-maat volle A. Tijdens BV had ik een D, Na borstvoeding had ik maat C en nu zijn ze al met 16wken zwangerschap al zeker een D. Dus tja... Dat zijn erg grote verschillen, maar ben wel blij dat ik na mijn zoon een C had ipv A.

Maar ik heb qua omtrek een 75 dus die gaat niet verder dan D als je die al kan vinden... Dus nu draag ik noodgedrongen al 80D en die passen goed... dus dan zou je zeggen dat ik al een 75E kan dragen, maar die kun je niet kopen.
 
Tja, vóór mijn 1e zwangerschap had ik cup D, tijdens cup E en tijdens bv cup F. Na alles bleef ik hangen op cup E. 2e zwangerschap: cup F, bv-tijd cup G en daarna cup F. Nu, 3e zwangerschap zijn mijn bh's van 85F al weer te krap, dus dat wordt leuk, want voedingsbh's van boven cup G ben ik nog niet tegengekomen.
Wat ik hiermee wil zeggen: go with the flow, want ze gaan toch hun eigen gang.

Anne
 
@ Josh: bij Hunkemoller toch wel 75E? Althans in mijn modelletje wel. Toegegeven dat het niet het meest spannende model in de shop is, maar dat is sowieso al lastig wanneer je boven Ccup uitgaat. Probeer anders bij Livera, want daar hebben ze ook veel en anders proberen ze het voor je te bestellen. Zo ook mijn voedingsbh's van cup G.

Anne
 
Ik kon mijn eigen bh's al niet meer aan voordat ik uberhaubt een test kon doen! Aangezien ik ook al een vrij grote cup van mezelf had zat er voor mij niets anders op dan het te doen met de grootste maat die er is: G. Mochten deze niet meer passen kunnen ze altijd nog gemaakt worden.
 
Hoi Hoi,

Ik ben nu op 1 dag na 18 wk zwanger, ik heb normaal cup 75e of 75f en koop altijd mijn bh's bij lingerie (echt een top winkel voor grote maten) Ik draag ook eigenlijk alleen maar Marlies Dekkers (ja erg duur, maar zo mega goed) Zij heeft ook voedings bh's. Het mooie is, is dat ik nog geen nieuwe bh's heb hoeven kopen, ja de ene zit wel beter dan de ander maar echt groter zijn ze bij mij gelukkig (nog) niet...!!!
 
@anne, ik was vergeten voedingsbh's te zeggen... die kan je hier niet zo groot kopen. Ja hunkem... heeft gewone bh;s wel heel soms wel een 75E maar dan moet je vragen omdat ze die niet willen inkopen.. woon in een kleine stad. Sorry, heb nu voedings'bh's gekocht bij de kruidvat 80D en die zitten goed (nog ruimte om met gehele volle borsten nog te passen) :D
 
Terug
Bovenaan