hoe groot worden je borsten?

Ik zie een aantal dames zeggen dat een grote beha niet gemaakt word en ik wil daarover toch even wat kwijt. 
Een Hunkemöller en livera gaan inderdaad tot een G cup. Maar bij een speciaalzaak is tot een K cup gewoon verkrijgbaar. 
Echt dames, trakteer je zelf op goede lingerie. Zwanger, niet zwanger, sport of bij een mooie jurk het kan zoveel doen! Vooral de ondersteuning van je borst is zo belangrijk om te voorkomen dat je borstweefsel scheurt.
ze zijn niet altijd goedkoop, maar wel zo belangrijk. En ook in voedingsbehas is voldoende te krijgen. Kijk eens naar het merk Anita.
 
liefs een meisje dat houd van mooie lingerie en trots is op haar natuurlijke G cup?
 
Het verschilt erg per persoon denk ik. Ik ben nu bijna 30 weken en ben van 85D/90D naar 90E gegaan. Ik denk dat ik die bh’s met een week of 15 heb gekocht en die zitten nu nog prima. Heb ook zo’n bh-tussenstukje gekocht voor als hij te strak gaat zitten bij de ribben. Ik denk niet dat het nodig is want hij zit nu nog op het strakste gaatje maar misschien een tip voor anderen waarbij de cup nog goed is maar alleen de omvang te klein is. Elke maand een nieuwe bh kopen lijkt me niet grappig, ook niet voor de portemonnee. 
 
Bij elke vrouw is dat anders denk ik. Ik ging zelf van 75E naar 75G (al met 15 weken zwangerschap). Nu mijn dochter 5 maanden is en gestopt ben met  borstvoeding heb ik gelukkig weer mijn eigen maat terug.
De bh’s van freya en noppies vond en vind ik heel fijn!
 
Terug
Bovenaan