hoe groot worden je borsten?

Ik heb gewoon al 75G, ze zijn echt wel te koop, al moet je er wel ff voor zoeken. Hunkemuller heeft ze eigenlijk nooit in die maten. Livera wel.
Zelf haal ik alles bij een Meurcy lingery, jammer genoeg hebben ze maar 2 winkels en zitten in zuid holland.
Ik koop al jaren het merk Prima Donna, ja je betaald wat meer, maar moet zeggen dat ze ruim 5 jaar meegaan, en er zitten ook hele mooie tussen.
Óp dit moment al 1 cupmaat gegroeid, dus heb nu 75H ook van Prima Donna.
BTW ik heb dit merk ook wel een paar keer bij Livera gekocht.
Voedingsbh's weet ik niet, heb er nog niet naar gekeken, maar denk dat ik gewoon mn normale bh's blijf gebruiken.

Groetjes Pauline
 
ik heb altijd al grotere borsten gehad..toen ik zwanger was van nr 1 had ik 85D en ik ging naar een E toen ik bevallen was tijdens de BV had ik een 90F aan en daarna is het een 85E gebleven..nu bij mijn 2de zwangerschap ging ik in het begin al van die 85E naar een 95F ..dus ben benieuwd waar ik terrecht kom met de BV straks..
mijn moeder is lactatiekundige geweest en weet gelukkig waar je die grote voedingsbeha's vandaan kunt toveren..ze zijn wat duurder maar zeer goede kwaliteit! vaak kijken ze je raar aan als je bv in een babyspeciaalzaak vraagt na die cupmaat! daar gaan ze altijd maar tot een D soms een E ..vind ik ook met ondergoed btw..toen ik zwanger raakte ging ik van broekmaat 46 snel naar een 48..ondergoed in die maat wat lekker confortabel zit is moeilijk te vinden..van hema was prima te doen alleen hele slechte kwaliteit! na 2 maandjes al de elastiek los enz.
 
zo he als ik dat alles lees moet ik straks na de bv rekenen op ene permanente E, afhankelijk hoe vaak ik nog zwanger wil worden hihihihi die kerel van mij schrok er wel even van deze berichtjes. maar we zien wel hoe het loopt. tot nu toe is hij dik tevreden dus dat zegt ook wel wat hihhi. goede boxers moet ik nog gaan zoeken, meeste past nu gelukkig nog. lang leve het rekbare stofje. en die winkels moeten eens na gaan denken. als D-cup het gemiddelde is van NL dan horen ze toch meer maten te hebben. Net als 10 jaar geleden dat je geenees leuke kleding in maat 46 kon vinden terwijl gemiddeld NL 42-44 op zijn minst was. nu vind je overal wat.
 
ik had voordat ik zwanger werd cup A. in mn zwangerschap cup C (en trots dat ik was joh hahahaha) bv gegeven, nog steeds C. ik stop met de bv, en nog geen 3 maanden later zat i kweer op A (snik snik) nu weer zwanger en mn borsten waren al weer aan t groeien voordat ik de test had gedaan (zodoende wist ik ook dat ik zwanger was :p) zit nu op een B. hoop weer naar een C te gaan en hoop dat ze er dan na alles aan blijven zitten hahahaha

liefs, do 12 weken zwanger van wondertje 2
 
voor mijn eerste zwangerschsap een cup B, tijdens de zwangerschap cup D en tijdens de bv cup E
Daarna op cup D blijven hangen.
Nu 26 weken zwanger en zitten mijn bh's met cup E al strak!
Groetjes Mirjam
 
Hoi!

Dat is heel verschillend. Bij mij werden mijn borsten tijdens mijn eerste zwangerschap misschien een heel klein beetje voller, maar had er echt geen andere BH voor nodig. Nu ben ik weer zwanger en merk helemaal niets!
 
voor mijn zwangerschap had ik 80C, tijdens mijn zwangerschap 80D en later 80E. Na de zwangerschap blijven hangen op 80D en nu (ben 20 kilo afgevallen) 80C. ik ben benieuwd watvoor maat ik straks heb als ik weer zwanger ben. (ben nu nog niet zwanger, wel aan het klussen...)
 
Ik ben nu 18 wk, en sinds vorige week van 95D naar 95E moeten gaan en die begint nu al te knellen... Mijn moeder liet weten dat ze tijdens haar zwangerschappen iedere maand voor een nieuwe BH kon gaan.....
 
Terug
Bovenaan