hoe groot worden je borsten?

iedere maand een nieuwe bh? pfff dat is niet mis. ik ben nu 11 wkn1dag en ga volgende week maar alvast op zoek naar een grotere meegroeibh, denk dat ik die met een paar weken wel nodig heb, nu al rode striemen met de huidige
 
Ik had voor mijn eerste zwangerschap 75E. Halverwege heb ik toen BH's in maat 80G gekocht, was wel echt nodig. Ook 2 van Prima Donna (Bijenkorf). Ze zijn niet heel chique, maar gewoon glad en stevig. Na een paar maanden borstvoeding werden mijn borsten weer langzaam wat kleiner en kon ik mijn oude BH's weer aan (ik denk dat het te maken heeft met als de melk op de behoefte van je kindje afgestemd raakt, dan zijn ze gewoon niet meer zo vol). Nu ben ik halverwege mijn 2e zwangerschap en heb ik de G's weer uit de kast gehaald.
Mijn ervaring is dus dat ik 2 cupmaten groeide tijdens en na mijn zwangerschap, maar dat na een paar maanden voeden ik mijn oude sexy setjes gewoon weer aan kon :p
 
Voor mn eerste zw. had ik een A, tijdens de zw. groeiden ze (pas vanaf week 15 ofzo trouwens). Tijdens BV cup B/C, na zw. weer A. Nu 13w4d zwanger en nog geen groei hoor (jammer genoeg, haha)
 
in de eerste instantie groeiden mijn borsten niet of nauwelijks maar 2 maanden voor mijn bevalling werden mijn borsten zo snel groter , dat ik eerst een 1 maat grotere en kort daar na een 2 maten grotere bh moest kopen 
 
Ik heb normaal al 80E en ik merk nu bij mijn 6e week zwanger dat er al flink wat gegroeid is...bij mijn eerste zwangerschap die stopte bij 9 weken had ik wel gevoelige tepels maar groeiden ze niet zo hard..maar nu...
Ik draag ook altijd Marlies Dekkers (zag hierboven ook iemand die dat draagt) met mijn grote maat moet ik iets fatsoenlijks aan en je wil ook dat ze er een beetje leuk uitzien. Ze gaan trouwens ook eeuwig mee, ik draag sommige BH's van Marlies echt al jaaaaren. 
 
Ik ben ook heel benieuwd wat het gaat worden.. Ben nu 25weken en ben van 70c naar een 80d gegaan en straks groeien ze nog meer met de borstvoeding.. Vind ze nu al zo groot! 
 
Ik had met 12 weken al een grotere maat nodig. En rond de 20 weken weer een maat groter.  Ik had van mezelf 75B en zit nu op 90D. Hopelijk blijft het hierbij en worden ze niet nog groter . 
 
heel veel vrouwen krijgen grotere dikkere borsten als ze zwanger zijn 
ik had wel een hele dikke buik , maar mijn borsten werden niet groter 
mijn gewone bh maat heb ik kunnen blijven dragen 
 
Terug
Bovenaan