hoe hebben de papa en de mama elkaar ontmoet

Ha, leuk onderwerp!

Wij hebben elkaar ´gewoon ´ in de kroeg ontmoet. Gezamelijke vriend en op zijn verhaardag elkaar voor het eerst gezien. Mijn man had toen nog ´geen relatie ´. Je weet wel... wel ´iets ´ met iemand hebben, niet vreemd gaan, elkaar regelmatig zien, maar het mag geen relatie heten. Hij moet die ´geen relatie ´ eerst uitmaken en daarna zijn wij wat met elkaar begonnen. Ik heb het initiatief genomen door hem te zeggen dat ik me afvroeg hoe hij zoende. Toen ben ik vriendelijk afgewezen! Later kwam het toch nog goed, tegen ieders verwachting in. Wij waren nl helemaal niet elkaars type.
Het huwelijksaanzoek is wel grappig om te vertellen. Ik beschuldigde al mijn eerdere vriendjes van bindingsangst, maar ik had ze niet voor niets uitgekozen... ik had het nl ook! Daar kwam ik bij Dave achter. Toen hij wel wilde gaan voor ons, ging ik twijfelen en vrtrok voor enkele weken naar mijn moeder om na te denken. Al snel was ik weer meer thuis dan weg. iemand zei tegen Dave dat hij dat niet moest pikken, ik moet officieel terug, of pleite. Mijn huwelijksaanzoek was dus ± Je moet trouwen of je spullen pakken....!!!! Het werd trouwen!

En nu dus een zoon, de ultieme binding!

leuk verhaal

hier is mijn verhaal:
ik ken mijn vriend 4,5 jaar
we hebben elkaar via vrienden van ons leren kennen op een gothicfeestje
we zaten op een rij hij aan het ene uiteinde en ik aan het andere
en zo hoorde ik via via dus (via die rij )dat hij me leuk vond en daar moest ik dus weer antwoord opgeven via via hihi

daarna zijn we naast elkaar gaan zitten en hebben vanalles met elkaar besproken
ik voelde me net een kleuter haha ik was zo zenuwachtig

hij had me al langer gezien en wilde me al heel lang aanspreken

daarna zijn we nog een paar keer uit geweest en hebben uren liggen praten over onzin
we hadden echt dezelfde bizarre humor!!

ik bleef zooooo zenuwachtig de eerste keren echt grappig en hij had hetzelfde
de eerste kus was ook zo grappig kei zenuwachtig haha
we hebben allebei een lippiercing en wilde dat wel weten hoe dat was...

dat kei zenuwachtige heb ik bij niemand anders gehad

we hadden het gelijk al over kinderen en trouwen
nou het eerste is al gelukt haha
de geplande datum 7-7 2007 gaan we niet meer redden

ben nu nog steeds verliefd en ben zo blij met ons kindje
inderdaad de ultieme binding

MIchel en ik hebben elkaar leren kennen bij mijn zus. eerst vonden we elkaar helemaal niks. ik vond hem saai en hij vond mij een losbol hahaha.
toen zagen we elkaar een paar maanden later weer bij mijn zus.
en kwam er een gesprek, het klikte heel goed zelfs.
we hebben toen 2 dagen non stop gepraat en gelachen.
we zijn met de auto gewoon weg gegaan en zijn lekker wezen toeren.
eten wanneer we trek hadden en slapen in de auto in het bos.
verder deden we nog helemaal niks. vonden we te vroeg.
daarna hebben we een latrelatie gekregen maar er ging iets mis met het condoom en ik raakte gelijk zwanger.
we zijn toen gaan samen wonen. helaas is het mis gegaan. we zijn er sterker uitgekomen en hebben na een tijdje een huis gekocht.
toen we hoorde dat we het huis zouden krijgen wisten we ook dat ik weer zwanger was.
een paar maanden later zaten we in ons eigen huisje! en nu is de kleine Alana er en we zijn dolgelukkig!

das ons verhaal dus.

groetjes Miranda

In de disco!!!! (Onder invloed , hihi)
Tja, toen konden we nog elke week stappen....... (tja, ik heb er eerlijk gezegd nu helemaal de puf niet meer voor)
Ik heb Reinald leren kennen via een ex-vriendje van mij, ach is die relatie toch nog ergens goed voor geweest, haha!
We zijn inmiddels alweer ruim 11 jaar samen!
Een aanzoek heb ik nooit gehad, ik wacht er nog steeds op, hihi! We zijn wel 8 jaar getrouwd. We kochten een huis en trouwden 'gewoon', zonder een romantisch aanzoek, zucht!
groetjes van Ruth

Wij ook in de disco!! Op Hemelvaartsdag. ....... en ik was ook echt in de 7e hemel!

Wat vond (nog steeds trouwens hahaha) ik hem knap. Een paar dagen later stond hij met de motor voor de deur! Stoer hoor! Ik was alleen niet thuis!

We kennen elkaar nu alweer 11 jaar, wonen 7 jaar samen en zijn bijna 6 jaar getrouwd.

Het blijft leuk herinneringen ophalen!
Groetjes  Sandra

Mijn man zat bij mij in de klas op de SPH.
Hij stroomde in het 2e jaar in en had al 5 jaar een relatie. Die ging dat jaar uit. Aan het eind van het schooljaar vond ik hem al erg leuk en ik had het vermoeden dat hij me ook wel leuk vond. Het 3e jaar was hele jaar stage. Ik ging 100 km noordelijk stage lopen en hij 50 km westelijk. We zagen elkaar dus dat jaar maar 3 keer tijdens de terugkomdagen op school. In dat jaar vertelde ik een vriendin van stage dat ik later met hem ging trouwen, terwijl hij dus van niks wist, we niks met elkaar hadden en nog niks hadden gehad!
Het 4e jaar bloeide de liefde op. Ik heb hem toen eens gezegd: je vindt me wel aardig he? Het antwoord was bevestigend en een paar weken later was het 'aan'. Zo hebben we nog een half jaar bij elkaar in de klas gezeten terwijl we verkering hadden. In de 3 jaar verkering heeft hij gewerkt, heb ik gewerkt en daarna 2 jaar de PABO gedaan en vast werk gevonden. Hij vond een huurhuis. En toen het aanzoek:
Ik heb hem gezegd dat hij de vrijdagavond vrij moest houden en zijn agenda mee moest nemen. Ik heb hem meegenomen naar het stadhuis en daar hebben we een trouwdatum gepland. Een beetje overdonderend voor hem hahaha maar anders waren we nog steeds niet getrouwd denk ik!
Na 2 jaar trouwen is Marielle geboren en na bijna 6 jaar trouwen is Vera geboren.   Inmiddels dus alweer 10 jaar bijelkaar, maar als ik er zo aan terugdenk lijkt het als de dag van gisteren. Wat gaat de tijd snel he?

Terug
Bovenaan