hoe hebben de papa en de mama elkaar ontmoet

hoi dames

Ik zal proberen om het heel kort te vertellen. MIjn toemalige vriend veranderde van baan. Wij woonden toen ongeveer een anderhalf jaar samen. Onze trouwdatum was al bekend. ongeveer oktober hadden ze op het nieuwe werk een personeelsfeestje. Wij waren er als eerste en stonden buiten te wachten. toen kwam er nog een auto aan en daar stapte wilbert uit. hij keek naar mij, ik keek naar hem en flits. Ik heb dit alles onderdrukt en ben gewoon met mijn toemalige vriend getrouwd in mei. het jaar daarop in juni ben ik bij hem weggegaan omdat ik mijn gevoelens voor wilbert niet meer kon onderdrukken. ik was er gewoon ziek van. afijn ik ben vertrokken en bij wilbert gaan wonen. op 15 juni was dat.
in september was ik officieel gescheiden en 5 december was ik heel gewenst en gepland zwanger van rachel. 15 juni erop zijn we getrouwd en toen is 4 augustus rachel geboren.

Ik heb nooit 1 minuut spijt gehad van mijn overstap zeg maar en ben nog steeds erg gelukkig en heel verliefd op mijn mannetje.

hiervoor geloofde ik trouwens nooit in liefde op het eerste gezicht, maar ik ben er wel achter gekomen dat je er goed ziek van kan zijn.

groetjes irene

Leuk

Mijn man en ik zijn alweer bijna 6 jaar getrouwd
We hebben elkaar ontmoet in de kroeg en toen ging het erg snel
Het was half Januari toen wij elkaar zagen
eind Maart begin April woonde we samen
Mei was ik zwanger van onze eerste
Augustus zijn we getrouwd
En in Februari is onze eerst geboren
Inmiddels dus bijna 6 jaar getrouwd nog erg gelukkig en 3 kindjes verder is ons gezinnetje helemaal compleet

Groetjes Monique

Op scouting. Hij was leiding bij de zeeverkenners toen mijn broertje nog verkenner was en later werd ik leiding bij de welpen. Ik moest niets van hem weten en ging in het begin zelfs met hem en een ander uit!

Hij won en nu zijn we alweer meer dan 7 jaar samen!

Groetjes Ilona

Heee, een ware SPH-clan!!!!
Ik heb ook SPH gedaan, in Eindhoven. Maar nooit echt in die richting gewerkt, hoor. Wilde ik niet, te veel problemen.

Groetjes,
Rosanne

Ik ben erg modern denk ik, want ik ken mijn man van... internet!  
Ik was stages aan het lopen, zo'n 55-65 uur per week bezig met mijn opleiding, dus geen puf meer om te gaan stappen e.d. En in de kroeg kwam ik alleen maar van die irritante, aangeschoten mannen tegen met maar 1 ding aan hun hoofd...
Dus eigenlijk voor de fun een profiel gemaakt op dating-site en de allereerste die daar op reageerde was... mijn man! Ik had bijna niet teruggemaild, want zijn profiel vermelde "roker" en ik ben echt anti-rook... Toch gedaan (gelukkig!) en al snel begon ik heel erg naar zijn mailtjes uit te zien. We hadden zoveel met elkaar gemeen! Na 7 weken mailen, heb ik de stoute schoenen aangetrokken en hem opgebeld. Was even heel bizar, maar voor dat we het wisten hingen we 3 (!) uur aan de telefoon. Na 6 weken (en een extreem hoge telefoonrekening, ha, ha!!) toch maar besloten om elkaar te ontmoeten. Afgesproken op 21 septemtber 2002 en sindsdien zijn wij onafscheidelijk... Gaan samenwonen in januari 2003 en dus vorig jaar getrouwd.

Groetjes, Karin
Mama van Christian (18 weken)

PS Heb wel mooi aanzoek gehad! Op mijn verjaardag uitgebreid ontbijtje gehad en daarna ging hij op zijn knieen en droeg een heeeeeel mooi, zelfgemaakt gedicht voor.
Heel cliche, maar heb toch aardig wat traantjes weggepinkt!

Gekoppeld!

Mijn nicht heeft een vriend die samen werkte met een jongen. Ze hadden een bedrijfsfeestje en mijn nicht vroeg of ik alsjebliefs mee wilde zodat zij daar ook iemand kende behalve haar vriend. Dan moest ik mee als vriendin van die jongen..... Janno dus.
Dat feest is nooit gekomen omdat beiden heren inmiddels van baan waren veranderd maar vanaf die dag zijn Janno en ik onafscheidelijk. Nu, bijna 8 jaar later zijn we getrouwd en hebben we een prachtdochter, 4 poezen en een papagaai.

leuk!kan ik mijn originele lovestory ook eens kwijt
ik ben getrouwd met mn buurman en het ging zo:
hij woonde al 10 jaar naast ons,maar ik ben 6 jaar uit huis geweest en toen ik weer thuis kwam wonen was ik veel weg.de buurman was internationaal vrachtwagenchauffeur,dus ook veel weg.we hadden elkaar in 10 jaar dus misschien 2 keer op afstand gezien.
tot hij in het voorjaar de uit-de-kluiten-gewassen beukenheg tussen onze en zijn tuin weg ging halen.toen huppelde hij dus de hele dag met zn kettingzaagje in zn sexy overall door onze tuin.ik vond hem meteen leuk.ik ging 2 dagen later met mn zusje op vakantie en op de heenreis drong het pas echt tot me door dat ik smoorverliefd op hem was.maar toen we terugkwamen was de nieuwe schutting klaar,dus zag ik hem nooit meer!!
of ik moest actie ondernemen,maar dat durfde ik niet.ik dacht:die heeft vast wel verkering.
die zelfde avond stond hij voor de deur,om te vragen of de boom in onze voortuin ook gesnoeid moest worden,hij was nou toch bezig(jaaaaaja.)een paar dagen later heb ik de stoute schoenen aangetrokken en heb ik een briefje met mn telefoonnummer in de brievenbus gestopt,inclusief excuses voor als hij bezet was haha.dezelfde avond gingen we uit en 4 maanden later ben ik bij hem ingetrokken.en nu 2,5 jaar later zijn we met zn drietjes

zal het zo kort mogelijk houden hihi
ik ging naar een nieuwe school, zat een meisje in de klas
klikte goed, vroeg me mee naar ponypark slagharen
we gingen met een groep vrienden van haar, remco was er dus ook bij
was een leuke dag, verder niks maar we vonden elkaar leuk, en dat wisten we dus niet van elkaar.
die vriendin van ons heeft ons toen ff geholpen/gekoppeld.
al snel afgesproken weer, en het werd wat,  inmiddels al 13 jaar geleden
en we zijn nu bijna 8 jaar getrouwd
2 kids !  

Terug
Bovenaan