hoe hebben de papa en de mama elkaar ontmoet

Via een vriendin gekoppeld...
Zei moest mij ïets"laten zien..ik dacht aan een nieuw huisdier ofzo...maar het was
een jongen die bij hun de bestrating deed....
Na veel bellen en smsen, een date gehad en aardig snel naar elkaar toegegroeid.
Na drie maanden samenwonen, drie maanden erna zwanger (helaas miskraam),
weer een paar maanden later zwanger en nu een mooie dochter!!
Oja, we zijn ook nog tussendoor getrouwd..met een mega grote buik!! (twee weken later is Fenna geboren). Aanstaande augustus kennen we elkaar twee jaar...dus erg snel allemaal.

Hallo allemaal,

Hier ook een internet love story!
Mijn vriend en ik hebben elkaar via een datingsite leren kenne.
Eigenlijk had ik na tig dates de moed even opgegeven, toch maar een interesseberichtje gestuurd en ik kreeg er eentje terug... maar omdat we allebei geen betalend lid waren konden we niet meer   doen dan van die interesseberichtjes sturen.
Dus  heeft  mijn vriend maar betaald en is lid geworden om mijn te kunnen mailen.
Na een paar mailtjes en wat msn-gesprekjes gaf hij zijn telefoonnummer.
Dat heb ik in een opwelling meteen maar gebeld, anders durfde ik dat niet meer.
Het klikte goed en een week later spraken we af, op zondat 13 maart 2005 's middags om 15.00 uur
Toen hij binnenkwam veerde ik lichtjes op van mijn stoel... eindelijk echt een leuke vent!!
Het klikte goed, we kletsen en ik heb zelfs die avond nog voor hem gekookt en om 23.00 uur hem maar weer bij zijn fiets afgezet.
Eigenlijk had ik meteen het gevoel dat het goed zat, en dat dit hem was.
We zijn samen op vakantie geweest en na 7 maanden woonden we samen.
13 maart 2007 kenden we elkaar 2 jaar en 21 maart 2007 is onze Teun geboren.
Dankzij hem hebben we nu een prachtig zoon, want in vorige relaties was ik daar helemaal niet mee bezig. Ik moest gewoon eerst de juiste man vinden  !!

Groetjes,

de trotse mama van Teun

Leuk onderwerp,
Ik heb mijn vriend Stacy op de camping in renesse ontmoet. Hij was mijn buurman daar.
 Ik vond  m toch wel leuk en hebben we gekust. Ik dacht dat is een leuk vakantie vriendje. Hij werd mer dan een vakantie vriendje. Toen we eenmaal thuis waren konden we geen dag zonder elkaar. Het bleek dat ie bij in t dorp woonde en zelfs wel eens bij mij thuis was geweest omdat hij mijn broer kende. Nu zijn we 7 jaar verder en woon ik inmiddels anderhalf jaar samen. We hebben sinds 16 april een dochtertje Tessa. Ons eerste echte kindje. ( we hebben ook een hond die we ook als ons kind beschouwen...) Hij is nog niet op zijn knieen gegaan maar wat niet is kan nog komen hoop ik maar..

Groetjes Carla

Wij leerden elkaar kennen in de kroeg en herkenden elkaar. We hadden namelijk op dezelfde middelbare school gezeten! Anderhalf jaar later (moest er even aan wennen dat ik niet meer in de stad maar in een nieuwbouwwijk ging wonen...) trok ik bij hem in. Weer anderhalf jaar later liepen we in het bos tussen de herfstbladeren en ging hij in het bos op zijn knieën en zei ik dwars door al mijn tranen JA! We zijn getrouwd op 26-06-2003 (dinsdag is dat  4 jaar).
In november van dat jaar kreeg ik na 12 weken een miskraam. Een half jaar later weer zwanger (vond ik elke maand weer lang duren!) en in februari 2005 een zoon.
Nu in januari een dochter, helemaal gelukkig!
Maar we willen nog wel een kleine erbij hoor...
Groetjes,
Sonja

Hey, ik heb pedegagiek gestudeerd in Amsterdam, nu wil ik of pedagogiek gaan studeren of de sph in nijmegen!!!

Ik wil nl (toekomstige) ouders met een handicap helpen, op dit moment is er niet zoveel op dit gebied.

Het ging uit met mijn ex, het was een agressief type en het ging al heel lang niet goed. ik was blij dat ik van hem af was. twee maanden later nam hij wraak op mij door stiekem een sms naar the box te sturen met het bericht dat ik opzoek was naar een leuke jongen. Terwijl ik vlak voor mijn tentamens zat. ik kreeeg allerlei smsjes van jongens, waar ik niet op zat te wachten. ook een hele leuke van Johan. ik heb alle jongens gebeld en uitgelegd wat er aan de hand was Johan ook en hij vroeg heel netjes of hij mijn nummer moest verwijderen. Ik had zoiets van neee, wij kunnen wel smssen. En voor   we het wisten belden we 3 uur per dag. Na mijn tentamens spraken we af en het klikte... Ik was 2 maanden later ongepland zwanger...

Op de zeilschool!
Ik ging daar lesgeven (zit blijkbaar in mijn bloed, haha) en David gaf daar al langer les. Hij werd mijn mentor en na een heerlijke lange zomer kregen we eindelijk iets met elkaar. Lekker cliché...een relatie met je begeleider, haha.

Na ruim 5 jaar ontvoerde hij me op een avond naar een heel romantisch hotteltje. Ik moest eigenlijk werken, maar hij had inval voor me geregeld. Na een romantisch dinertje gingen we een wandeling maken langs een mooi verlicht grachtje en toen toverde hij een ring tevoorschijn en vroeg me ten huwelijk.

We zijn nu ruim 7 jaar samen, 1,5 jaar getrouwd, 1 kindje en 1 in de maak... Wie had dat ooit gedacht?

Groetjes,

Eveline

Overbuurjongen van mijn vriendin. Ik had eerst helemaal geen oogje op hem. Hij kwam steeds bij mij aan de deur en op het laatst vond ik dat hij te lang wegbleef. Nu zijn wij al ruim 15 jaar bij elkaar (ja, ik was er vroeg bij), bijna 5 jaar getrouwd en hebben 3 kids.

Dit was de korte versie.

Groetjes,
Monique

Ik bleef zitten in 4 gymnasium, kwam bij een leuke jongen in de klas, na een week waren we bevriend, 9 maanden later hadden we  "iets",    4,5 jaar later zijn we gaan samenwonen,  3,5 jaar later zijn we getrouwd en anderhalf jaar daarna kwam  het eerste kind en nu (bijna 12 jaar samen) hebben we 2 kinderen!

Groetjes Dionne

Terug
Bovenaan