Ik heb mij man leren kennen via een .. tja, hoe zal ik het noemen... een "nichtje" dan maar.
Ik woonde in Apeldoorn en Dennis woonde toen in Amsterdam.
Ik hoorde van mijn nicht dat haar halfzusje (kim) ging trouwen (op mijn verjaardag). Ik vroeg of ze een email adres voor me had, zodat ik haar kon feliciteren (ik kende dat halfzusje ook al van kleins af aan.) Die kon ze me niet geven, maar wel het adres van haar trouwsite.
Ik naar die trouwsite gekeken, en zag dat het zusje van Kim ook gereageerd had (kelly) en daar stond een email adres bij... Ik mailen.... Het was vlak voor Kelly der verjaardag, dus of ik gelijk zin had om langs te komen... Ach waarom niet... Dus nadat ik haar 10 jaar niet gezien had, ben ik naar Purmerend gegaan voor haar verjaardag. Ze vroeg me of ik ook op haar feestje wou komen, omdat ze wel een jongen kende die ze wou koppelen.. (Dennis dus...) Ik zei nee, omdat ik dan alleen haar kende en dat durfde ik niet, zeker niet omdat ik zou blijven slapen...
Een maand later waren haar andere zusjes jarig (nina en nova, een tweeling)
Of ik daar ook naartoe kwam.. Tuurlijk... Maar Kelly zou dan voor de volgende dag diezelfde vriend uitnodigen, om ons te koppelen... Nouja... dat moest ik dan maar op de koop toenemen..
6 juni 2004 heb ik Dennis dus leren kennen op een raar festivalletje in Purmerend. Toen ik hem zag, schrok ik eigenlijk best... Hij had lang haar, een lerenjas met een 'patchesjas' eroverheen, kisten aan.... Eeen echte hardrocker dus...
Maar het was alleen een beetje jammer dat de familie een beetje aandringerig was.. (Dennis moet naast Esther zitten, loop jij maar naast Dennis kunnen jullie 'kletsen' etc..etc..)
Dennis moest mij ook maar naar het station brengen in Amsterdam... Nou hij moest toch naar Amsterdam, dus dan bracht ie mij wel... In de auto vroeg ie me of ik nog eens met hem uit wou... Ik zei heel droog dat dat dan maar moest... Op het perron kreeg ik al het gevoel dat ie meer wou dan alleen maar op mijn wangen zoenen, maar hij hield zich in...
In de trein heb ik hem een smsje gestuurd; ik kon nog niet zeggen of het wat zou worden, want als ik dat wel deed, zou het zo'n teleurstelling zijn als het niets werd... (hoe blond kun je zijn... hihi)
Dennis was een echte volhouder en na een paar keer uit te zijn geweest hebben we op 19 juni voor t eerst gezoend en sindsdien zijn we onafscheidelijk... 19 oktober daarna zijn we verloofd, hij heeft me heeeeeeeel romantisch (ahum) gevraagd....
Hij had voor me gekookt en en dat was echt niet lekker, dus ik had me volgegeten aan het toetje... Gingen we daarna op de bank hangen.. Gaat ie ineens voor me op zijn knieeen zitten en ik zeg eerst nog (met de gedachte dat ie wat anders wou, hihi) ' nee, niet nu schat, ik zit echt propvol.. pfff....
Moest ie weer zijn moed verzamelen en toen vroeg ie het me... Ik verston hem alleen niet... Moest ie nog een keer zijn moed verzamelen en toen kwam het... Wil je met me trouwen??????? Wat denk je zelf was mijn geweldige antwoord... Daarna uiteraard met volle overtuiging JA gezegd.
3 juni 2005 zijn we samen gaan wonen, 19 oktober 2006 getrouwd en sinds 5 maart 2007 zijn we de trotse Papa en Mama van onze prachtige gezonde zoon Jason.
(sorry voor het ellenlange verhaal.... )
Groetjes,
Esther
p.s. http://jasonvriend.blogspot.com om Jason zijn Blog te lezen en een paar foto's te bekijken...