Hoi.
Ik kreeg al persdrang toen de vk er nog niet was. omdat ik in vier uur tijd van amper twee cm naar volledig was gegaan en de vk weg was gegaan omdat ik nog zo weinig ontsluiting had.
Dat vond ik wel rampzalig, want wat moest ik daar nou weer mee, wist ik veel.
Maar toen ze er was en volledige onsluiting constateerde en ik mocht persen, was mijn kleine meid er met 26 minuten.
Ik heb haar ook echt naar buiten voelen komen inclusief het terugglijden tussen de weeen door, ben benieuwd of anderen dat ook echt zo duidelijk gevoeld hebben, mijn schoonmoeder vertelde van haar bevalling van mijn vriend dat ze niet eens merkte dat de pomp erop gezet werd.
Ik heb zelfs het kleine scheurtje in mijn schaamlip gevoeld ( bleek achteraf toen ze het ging hechten dat het dat was wat ik gevoeld had).
Alleen toen het hoofdje stond zakte mijn weeen wat weg en dat was wel wat minder omdat dat ook het pijnlijkst was, maar dat heeft er weer voor gezorgd dat ik niet geknipt of ver gescheurd ben.
Maar ondanks dat ik alles zo duidelijk gevoeld heb was het echt geen hel, ik vond het een geweldige ervaring.
Ik zei dezelfde week al dat ik het rustig nog een keer zou doen.
Jammer om te lezen dat sommigen het als een hel ervaren, dat gun je toch echt niemand.
Groetjes Tina