quote: RW 72 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-10-2008 11:09:40&apos

);
Hoi,
Ik had al eerder hier mijn reactie over neergezet..
Maar ik lees dat sommige meiden het raar vinden of het normaal zouden vinden..als papa net zoveel doet als mama..
Bij ons is het vaak alleen omdat het zo uitkomt hoor..
Ik moet altijd ook lachen dat andere mensen het raar vinden, of er een probleem van maken, terwijl ik dat zo niet zie en er geen last van heb!!
Patrick heeft een eigen bedrijf, werkt vaak minimaal vijf dagen, en dan is hij al om vijf uur weg, en komt meestal laat thuis..Eet dan dus niet mee.
Dus hoe kan hij ze dan naar bed brengen als hij er niet is..??
Ik ben gewoon een heel zelfstandige vrouw, en red me prima hoor.Dat telt vast voor een ieder hier, maar ik ''moet'' gewoon veel allleen doen, maar wist dit al lang, en vind het best.
Als ik een dagje naar de stad ga, oid, neemt hij de dag met de kids zo over.Hoor hem er niet over, alleen het huishouden is niet zijn routine, en hij weet gewoon niet wat er allemaal moet..Maar hij zorgt op zijn manier voor ons als gezin, door hard te werken, kunnen we ons ook dingen permiteren die niet voor een ieder zomaar kunnen..
Niet dat dat alles goed maakt, maar wij zijn tevreden..haha
Ik wilde dit toch nog even melden..
Want natuurlijk kies je samen voor kids, maar ik zie in mijn werk ook van die moeders die helemaal niets alleen kunnen als hun man op zakenreis is oid..En dan komt oma een weekje in huis...Daar heb ik dan weer moeite mee!
Achja, ieder zijn ding..haha
Gr Rina
Ik denk ook dat als je het zelf geen probleem vind het ook ok is. Mijn zwager heeft ook een eigen bedrijf. Mijn schoonzus werkt daar in het hoogseizoen ook mee. Ze heeft vier kinderen en doet daarnaast de administratie van het bedrijf. Huishouden, koken, komt allemaal op haar neer. Poepluiers verschonen vond haar man vies.
Ik zou niet met zon kerel kunnen samenleven, maar zij vind het niet erg, dus is daar geen probleem.
Ik ben naar mijn man altijd heel duidelijk geweest over hoe ik het voor me zag. Niet toen ik al zwanger was, ruim daarvoor al. En we hebben daar goede afspraken over gemaakt.