Hoe is de relatie tussen man/vriend en kind, wat doet hij?

Hier een vrouw met een zeer actieve man. Hij doet alles! Luiers(ook de goorste), badje, spelen, eten geven, met haar wandelen en boodschappen doen,  haar potjes maken voor in de vriezer enz enz enz. Hij werkt 32 uur en is 1 dag per week samen met haar als ik werk.
Ik ben erg moe door de zwangerschap en hij draait bijna het hele huishouden alleen. Het enige wat ik echt moet doen is haar kleertjes klaarleggen want hij ziet de combi's niet zo goed maar dat geld voor veel mannen denk ik. Ik heb het echt getroffen en nee ik ben niet getrouwd met een man met vrouwentrekjes want het is gewoon een voetbalkijkende boer (hahaha)  maar hij is gewoon gek op zijn kind en vind dat hij ook zijn verantwoording heeft omdat we beiden werken. Samen in bad doet ie niet. Ik ga wel eens met mijn dochter in het grote bad maar hij voelt zich onprettig om met zijn dochter in bad te gaan. Lekker niet doen dan denk ik dan! Hij doet haar wel gewoon in bad hoor en wast haar overal maar gaat er niet bij zitten.

gr.Ing

Over het algemeen doe ik het meeste thuis, maar dat komt omdat mijn vriend erg veel van huis is (oefeningen en cursussen) Dan ben ik er dus in mijn eentje van.
Maar Als hij er is doet hij Birgit eigenlijk altijd in bad 's avonds. Verder doen we alles eigenlijk samen als hij er is.
Als we ergens heen gaan dan ben ik wel degene die alles inpakt enzo, want als mijn vriend dat met doen, komt alles op het laatst en vergeten we de heft. Ik ben nogal van het plannen en voorruit denken, hij vind het allemaal wel prima.

Oja en ik ben ook ALTIJD degene die er 's nachts uitgaat als Birgit wakker wordt, maar meneer slaapt daar toch omheen, hij luistert alleen naar "ray schuif eens op" als ik met Birgit bij ons in bed kom, haha

Ook het wegbrengen van Birgit naar de opvang 3 dagen is afhankelijk van de situatie..

Ik ben er gelukkig een beetje aan gewend inmiddels.

Evelien

Terug
Bovenaan