hoe is het met iedereen die rond 22/23/24 september hun NOD hadden??

Hoi,

Ik had je berichtje wel gelezen, maar me niet 'opgegeven' voor je NOD lijstje rond de 24e. Mijn NOD was zondag 25 september en ik ben niet ongi geworden. Gisteren meteen een test gedaan, maar die was negatief. Maar: dat was bij mijn zoontje ook zo. Pas vier dagen na mijn NOD testte ik positief. Vandaag nog steeds niet ongi wat heel erg ongewoon is. Dus wie weet!

Afwachten tot vrijdag dus maar. Dan ga ik weer testen. Maar een klein stemmetje zegt dat het nu raak is......

Succes allemaal!

Liefs, Joline (2e kindje, ronde 3)

Ooooh Joline wat super spannend!!!
Ga keihard voor je duimen dat het raak is!!

Succes!

Liefs, TeHa

hoi meiden,

mijn nod kwam bij  mij een paar daagjes eerder dan gepland maar was helaas weer negatief....

op naar de volgende ronde...

DiSilva

hoi hoi

nou, van een paar hebben we mooi nieuws ontvangen en voor en paar is.. hethup naar de volgende ronde en laten we duimen dat die ronde wel positief is......

van een paar heb ik nog niets gehoord........ spannend

ik ben ook nog niet ongi, bij een regelmatige cyclus zou ik afgelopen vrijdag het moeten zijn geworden, maar nog niets dus.... ik hou nog een slag om de arm en ga pas vrijdag of zaterdag testen......

ik ben alleen wat moeier en mijn borsten zijn gevoeliger .. af en toe ook wat misselijk.. maar wie weet verbeeld ik het me allemaal wel.....

we wachten af en vooralsnog ga ik er gewoon van uit dat ik ongi wordt..

tobi

Hoi Tobi,

Dat je zolang kunt wachten met testen! Elke maand neem ik me voor om het niet te doen maar elke ronde kost me toch weer een paar testen! Spannend!

Nog steeds niet ongesteld!!! Maar de test is negatief dus... Als ik dan toch niet zwanger ben, hoop ik dat ik het snel word, want van dat onzekere word je ook gek! Je blijft toch hopen...
Liefs Cindy

Terug
Bovenaan