A
Anoniem
Guest
Hai Ukkepuk, wat naar dat het bij jou deze maand niet gelukt is. Ik weet precies hoe je je voelt, bij onze eerste duurde het 22 rondes, dus ik weet hoeveel pijn een ongesteldheid kan doen. Maar zoals je ziet, bij mij duurde de eerste echt heel lang en nu was het in ronde2 raak. We hebben overigens wel een ovulatietest gebruikt, omdat ik wel een cyclus van 28 dagen heb, maar mijn ei varieert echt enorm, waardoor we er bij de eerste ook vaak naast zaten bleek achteraf. Nu hebben we dus die test gebruikt (van ClearBlue) en zoveel mogelijk op de gunstige data "geklust". Ik weet niet of het daaraan lag of dat het nu beter ging omdat we al een kindje hebben (ik weet niet of dat zo werkt hoor, maar ik werd zwanger van mijn zoontje nadat ik een miskraam in ronde 21 had gehad). Ik wens je ongelooflijk veel succes en sterkte en hoop dat je volgende maand goed nieuws gaat vertellen! Liefs Cato
En voor alle anderen ook heel erg bedankt voor jullie felicitaties en ik duim voor diegenen die nog niet ong. zijn geworden dat het ook niet gebeurt. De anderen wens ik veel sterkte en het gaat echt een keer gebeuren, kijk maar naar het verhaal van mijn eerste. ToiToiToi
En voor alle anderen ook heel erg bedankt voor jullie felicitaties en ik duim voor diegenen die nog niet ong. zijn geworden dat het ook niet gebeurt. De anderen wens ik veel sterkte en het gaat echt een keer gebeuren, kijk maar naar het verhaal van mijn eerste. ToiToiToi