hoe is het met iedereen die rond 22/23/24 september hun NOD hadden??

Hai Ukkepuk, wat naar dat het bij jou deze maand niet gelukt is. Ik weet precies hoe je je voelt, bij onze eerste duurde het 22 rondes, dus ik weet hoeveel pijn een ongesteldheid kan doen. Maar zoals je ziet, bij mij duurde de eerste echt heel lang en nu was het in ronde2 raak. We hebben overigens wel een ovulatietest gebruikt, omdat ik wel een cyclus van 28 dagen heb, maar mijn ei varieert echt enorm, waardoor we er bij de eerste ook vaak naast zaten bleek achteraf. Nu hebben we dus die test gebruikt (van ClearBlue) en zoveel mogelijk op de gunstige data "geklust". Ik weet niet of het daaraan lag of dat het nu beter ging omdat we al een kindje hebben (ik weet niet of dat zo werkt hoor, maar ik werd zwanger van mijn zoontje nadat ik een miskraam in ronde 21 had gehad). Ik wens je ongelooflijk veel succes en sterkte en hoop dat je volgende maand goed nieuws gaat vertellen! Liefs Cato

En voor alle anderen ook heel erg bedankt voor jullie felicitaties en ik duim voor diegenen die nog niet ong. zijn geworden dat het ook niet gebeurt. De anderen wens ik veel sterkte en het gaat echt een keer gebeuren, kijk maar naar het verhaal van mijn eerste. ToiToiToi

HI,

Ik vind het niet leuk meer..
Gisteren na 3 dagen overtijd getest..Negatief...
En nog steeds geen rode duivels te bekenen..ik voel niet eens of ze eraan zitten te komen..

Iemand enig idee hoe dit zal komen..vind het toch best wel vervelend..Ik denk zelf dat het door de pil komt..Het enige wat we kunnen doen is afwachten!!

Liefs

Heb toch vrijdag getest (leek me zo leuk om mijn vriend te verrassen op zijn verjaardag), maar deze was negatief... Nog steeds niet ongesteld, maar zoals ik al zei: het kan ook zijn dat ik het pas over twee weken word. Succes iedereen die nog aan het afwachten is!!! Voor alle anderen met mij die nu niet zwanger zijn: onze tijd komt ook nog!!! Liefs, Cindy

Sorry, had ik jullie al laten weten... Ben ook een beetje verstrooid geloof ik...

hoi, allemaal

ook hier nog nix.... heb al anderhalve week buikpijn, maar ook veel afscheiding, kon niet wachten en heb een test gedaan maar was negatief...... getver wat is dat afwachten toch erg!
ach het is pas ronde 1 en kan dus allemaal ook aan het stoppen met de pil liggen...
meiden sterkte allemaal!!!

gr brenda

hoi hoi

wat een onzekerjheid he......
ik zou bij een cyclus van 28 dagen afgelopen vrijdag ongi moeten zijn geworden... maar tot nu toe niets te zien.....

weet ook niet hoe mijn cyclus is dus we wachten mar rustig af.. wel heb ik vanaf afgelopen donderdag het idee dat de ongi eraan komt... krampen... en raar gevoel in mijn buik... nu ook witte vloed.. en ben moe... maar dat kan dus alle kanten op.....

we wachten maar af... ga nog niet tsten dat wil ik pas vrijdag gaan doen........

he meiden allemaal succes ermee en voor wie het niet gelukt is, kop op, ooit lukt het......

liefs tobi

ik sta er niet bij maar ik was ook van de week ongi geworden
dus
balen
maar we gaan er weer voor echt klote man!!
mijn volgende nod is 20 oktober
wie brengt er wat zwangerschap virus
gr voetbalgek xxx

hier even een snelle reactie van mij, heb namelijk de griep

Ik ben nog steeds niet ongi, zaterdag was mijn NOD. Ik heb 's ochtends getest, maar helaas negatief. Ik denk dat mijn lichaam wat in de war is door het stoppen met de pil. áls ik niet zwanger ben, hoop ik dat mijn ongi snel komt!!!

ik ga nu even op de bank liggen..

Terug
Bovenaan