hoe is het met iedereen die rond 22/23/24 september hun NOD hadden??

Hoi allemaal!

Allereerst Cato; gefeliciteerd!!! Het is je van harte gegund!! Ik hoop dat velen van ons je zullen volgen...
Ik ben ook nog steeds niet ongesteld. Morgen is mijn laatste menstruatie zes weken geleden. Maar dit heb ik vaker gehad dus... Het record was na 8 weken! Ik wacht nog even af. Maar het zou een mooi verjaardagscadeau zijn voor mijn vriend; hij is morgen jarig.
Ik voel me absoluut niet anders en heb ook echt niet het gevoel dat het raak is. Ben wel erg moe, maar dat ben ik vaker na een week werken. Van de week al wat buikpijn gehad, maar nog niks. Houden zo!!! Maar ik geloof dat ik het testen nog uitstel. Geloof er toch niks van...Maar hoop stiekem wel!

Duim voor jullie allemaal.

Liefs, Cindy

Helaas, helaas. Bij mij lijkt het echt door te zetten. Ik had wel het vermoeden dat ik niet zwanger zou zijn maar je blijft natuurlijk hopen.
Groetjes Juup

Hallo allemaal,

Vandaag dacht ik, het zet door, maar niets hoor! Je blijft altijd
hopen. Het zou een wonder zijn als het de 1e ronde gebeurd, maar dat
zal niet. Ik heb dan ook tot zondag de tijd!

Iedereen succes.

Marje.

P.s. Is de maand aug/sept de maand van de zwangere vrouwen, hi hi hi??

Hey..

Cato super gefeliciteerd!! Wat ontzettend leuk voor jullie zeg..Nou ga maar lekker van genieten..wat ik denk dat ie 9 maanden zo weer voorbij zijn!! Succes en sterkte..

Nou mij bij nog steeds niets..
Zo beroerd als ik me gisteren voelde gaat nu wel weer wat beter..
Nog steeds wel lichtjes misselijk..maar kan tenminste weer eten..Maar me rug heb ik nog wel last van..verder heb ik zeg maar wel veel slijmpies (iiihh) Zeg dat wat?
Klinkt allemaal zo positief.terwijl ik helemaal nergens van uit moet gaan..vooral de eerste ronde niet..

Tis zo spannend..afwachten tot zaterdag dan maar..dat word test dag als de duiveltjes weg blijven!!

hihi
Liefs

hi,

ik sta niet op het lijstje, maar volg dit forum al een tujdje....ik had
mijn NOD de 22ste, en helaas weer niet raak. Ik was deze maand doch
echt van overtuigt dat het ging lukken...dus het viel echt tegen!

Aan de Dames waar het gelukt is GEFELICITEERD en geniet er lekker van!

...en de rest SUCCESS

groetjes

mijn nod is over drie dagen,en voel nog helemaal niks!! ik ben ook niet humeurig, de vorige keren was ik altijd een week voor mijn nod al heel erg humeurig, maar ka hoeft natuurlijk niets te zeggen!
ik ben verder ook niet misselijk of opgeblazen gevoel of ongipijn, wel heel soms wat steken hier of daar! maar dat is alles!
dus verder nog geen tekenen, dus ben benieuwd! vind het heel spannend!!!
liefs Wilma

Bij mij ook nog steeds niks te zien ....zucht en ik voel ook nog steeds helemaal niks.
ik denk dat ik me heb vergist en had ik mijn eitje niet op dag 20 maar dag 25 dus dan heb ik mijn nod pas officieel op maandag 26 september....

succes allemaal,

liefs Bri

Hoihoi!

Ik heb gisteren toch maar getest, het leek me zo leuk om Chris (mijn vriend) op zijn verjaardag te kunnen zegen dat hij papa zou worden, maar de test is negatief! Dus, op naar de volgende ronde. Ben nog niet ongesteld trouwens, maar heb wel regelmatig zeurende buikpijn... Groetjes Cindy

Terug
Bovenaan