Hoe is het met jullie buik(jes)???

Niet normaal, ik zwel aan alle kanten op! Niet alleen rondom mijn buik, maar ook op de dijen en billen... (borsten ook, maar daar klaag ik niet over ;-)) Ben niet zo heel groot, dus daardoor valt het volgens mij ook extra erg op, maar ik krijg echt een aantal broeken niet meer dicht. Vooral de strakke "skinny" jeans moet ik in de kast laten hangen, nou had ik toen ik van de eerste zwanger was ookal vrij vroeg positiebroeken aan, maar ik ben bang dat als dit zo door gaat ik over twee weken kan gaan shoppen voor nieuwe kleren!
Hoe is dit bij de rest?
Zag trouwens in het lijstje dat ik vergeten was mijn leeftijd in te vullen: 31 lentes jong...
Liefs, Kim.

hier ook een opgeblazen buik!
ik heb zelfs de vk gevraagd of dat normaal was, maar bij een 4e is dat heel normaal zei ze,
het was bij de 3e ook enorm snel dik hoor maar dit slaat alles!
mijn dochter van 4 keek vanavond al echt naar mijn buik dat ik dacht, oke hoe gaan we dit stil houden!

maar goed we wachten af! ze zal het vanzelf gaan vragen denk ik want haar wens was nog een broertje of zusje!

liefs

ik heb het "voordeel" dat ik al van mezelf wat zwaarder ben. dus het zal bij mij niet zo snel opvallen.
Wel vroeg er pas iemand of ik was afgevallen, omdat mijn gezicht er zo anders uit ziet...

Ik pas al mijn broeken nog, maar dat is logisch, want ik was pas iets afgevallen, en had nog niets nieuws gekocht :p

Hai,

Bij mij zie je nog helemaal niks.Niks groeid aan mijn lichaam, dat zal straks wel komen.
Bij mijn eerste had ik een knoop bij mijn broek los pas met 14 weken. Maar bij een 2e hoorde ik dat het sneller gaat.

Gr Linda

Hier ook een opgeblazen buik, ben net 4 weken zwanger van de 2e. vorige week (ik wist niet dat ik zwanger was) vond ik het al raar dat m'n broeken strakken zaten, ik was juist zo lekker aan het afvallen, haha.
Ook ik heb het "voordeel" dat ik aardig aan de zware kant ben dus het zal niet snel opvallen hoop ik. Wel heb ik steeds meer last van puistjes, bah.

Liefs Debby

Nou hier valt niet veel te verbergen! Ik heb zo'n giga opgeblazen buik van mijn darmen! Ik kan mijn broek niet normaal aan hoor... Ben nu 4w4d dus dat is echt te vroeg om het de buitenwereld te showen.... Baal er een beetje van zelfs, want als ik nou de 8 weken gepasseerd ben, dan durf ik het pas te laten zien aan de buitenwereld! Nu dus nog maar even 'proberen' te verstoppen...

Liefs!

He,
leuk onderwerp zeg!ik ben nu 5 weken zwanger van 2de kindje en merk nog helemaal niks alleen mijn borsten groeien,maar buikje is nog erg plat.zeker sochends,bij mijn 1ste hoefde ik pas met 18 weken zwangerschapskleding aan.ben benieuwd hoe het nu gaat.
liefs jootje

hey,

Ben ruim 6 weken en heb het idee dat iedereen het kan zien,haha! Had net nog nieuwe broek gekocht en die zit nu te strak. Mooie motivatie om het er straks weer af te krijgen;)
Maar merk het dus wel, mijn buik, mijn borsten (vind ik ook niet erg, mag wel blijven;))
Vanaf wanneer heb je eigenlijk positiekleding nodig, ongeveer..?

Terug
Bovenaan