Hoe is het met jullie buik(jes)???

Ik heb gister avond iets leuks ontdenkt.... Ik ging mijn buik met al mijn kracht inhouden... En mijn buik werd niet plat zoals altijd, maar onderin bleef het buikje gewoon staan! 6 Weken nog maar...

Zo grappig!

Hoi meiden,
Hier soms een klein buikje maar s morgens nog goed plat!kan nog heel goed mn spijkerbroeken aan,bij eerste zwangerschap met 18 weken pas zwangerschapskleding aan.maar denk dat het nu wel sneller zal gaan ben nu bijna 7 weken zwanger.
liefs jootje

Ik ben nu 7 wk en voel me net een olifant, maar dan zonder de slurf!
Heb altijd al een klein buikje gehad vergeleken met de rest van mijn lichaam, maar nu begint het wel steeds moeilijker te worden om het te verbergen voor de buitenwereld. Mijn spijkerbroek pas ik nog steeds, (maar dat ligt aan het lage model denk ik) maar als ik een tuniekje aanheb zie je mijn buikje echt goed! Ben afgelopen weekend maar even wezen shoppen voor een leuk jasje, dat het een beetje camoufleerd.

Mijn borsten, vooral de tepels, zijn erg gevoelig.
Voor de rest heb ik geen last van kwaaltjes, dus dat is weer een meevaller!

Hoi meiden..
Ook hier al een licht bollend buikje en mega opgeblazen gevoel.. Ben nu ong 6 a 7 wk zwanger van de 2e (weet niet precies, heb over 2 wk termijnecho), en heb het gevoel dat het echt opvalt. Misschien ook meer m'n eigen idee maar toch.. Vooral in de loop van de dag en 's avonds is het zo, maar pas mijn eigen kleding nog wel.
Bij de 1e zwangerschap droeg ik met 19 wk positiemode.
Aangezien ik anders aardig strak en plat ben hoop ik het toch nog een paar weken verborgen te kunne houden...

Terug
Bovenaan