Hoe is het met jullie buik(jes)???

weet je hoe ik denk, ook al zal het fout gaan dan mogen mensen toch weten wat er met je is? althans zo denk ik!
bij onze andere kids kwam het al uit met 6 weken! mensen begonnen me zelfs te vragen! dus dat gebeurd nu denk ik ook weer!
en dan kan je denken ja maar je kinderen dan? ja die ook, het kan na 12 weken ook mis gaan! dus het blijft moeilijk om het uit te leggen dan..
ik heb ook alleen maar spijkerbroeken en (strakke) shirts. dus moeilijk verbergen, als ik nu ineens een wijde trui aantrek weten ze het ook meteen!! hihi
wel fijn aangezien we zondag verjaardag hebben!
hoe ga ik em dat flikken! hihi

lief

ik heb juist geen puistjes meer... had het steeds als ik ongesteld moest worden heel erg rond mijn mond, en duurde soms bijna tot volgende menstruatie tot ze weg waren. En nu heb ik niks meer...
Haar is echter niks meer mee te beginnen. Ik ben vandaag precies 6 weken zwanger. Gaan het dit weekend tegen beide ouders vertellen. Het is bijna carnaval, dus over max 4 weken merkt toch de vriendengroep het. Over ttwee weken komen we met zn allen samen, dus dan gaan we het maar vertellen. En vind toch dat ouders het eerder moeten weten. En aangezien mijn vader vrijdag jarig is.. Krijgt hij een heel bijzonder cadeautje :)

Gister typ ik nog dat ik wel 5 maanden lijk, nu valt het reuze mee! Heb ook een paar keer goed kunnen poepen dus was helemaal blij!

Ik ben er achter gekomen dat ik een dag voor mijn verjaardag (12 maart) 12 weken ben! Ha! De kritieke periode voorbij! Mooi kadootje dacht ik zo ;-)

Liefs!

Ik zie het zelf vooral s avonds aan mijn buik...echt raar, ik ben nog maar 6 weken! 's Ochtends is het trouwens weer normaal. Mijn borsten zijn ook hevig aan het groeien en ik had al cup E!!! Ik ben dus druk aan het smeren! Mijn man heeft zichzelf een nieuwe taak opgelegd, hij voelt iedere avond of mijn borsten nog gegroeid zijn want dat moet je bijhouden zegt hij....hihi!

hey

ik heb het al wel vertel hoor maar aan mijn moeder en 2 beste vriendinnen! maar ja op verjaardag komen er veel meer! en mijn dochter van 4 die is natuurlijk een flapuit! dus als die het hoort, weet iedereen het! ik wil graag de eerste echo afwachten! nog 1,5e week! ik ga mijn best doen! hihi

liefs

ik ben nu 6 weken zwanger en als ik thuis ben heb ik lekker al een positiebroek aan.
ik groei enorm, helemaal sávonds. bij mij zie je echt al dat ik zwanger ben.
ik ben altijd al wat forser maar ben niet zo'n type met allemaal dikke flodder truien. dus maar gewoon aan wat ik altijd aan heb naar mijn werk en dan maar hopen dat ze het niet zien.
groetjes tamara

Ben er altijd van overtuigd geweest dat je pas na een week of 12 echt pas een buikje ga krijgen. Maar als ik jullie hier hoor kan dat al veel eerder. Zelf ben ik 6 weken en zie er nog niks. Voel er ook bijna niks van gelukkig. Hoop dat dat zo blijft.

groetjes

Terug
Bovenaan